Waarbij je moet bedenken dat Paul er niet is neergezet om de afsluiter te doen, maar omdat hij doordeweeks 22-00 doet. Ik had Giel dan ook gewoon op 22-00 gezet, maar Paul erin gelaten ten koste van Carolien.Henkjan2016 schreef: ↑27 nov 2021 13:18 Dus Paul van afsluiter naar uit de programmering?
Bijzondere move.
Centraal Top2000 2021 topic
Moderator: admin6
Re: Centraal Top2000 2021 topic
-
Klopt, mee eens. Nu komt het op mij over alsof hij van het basisteam is verplaatst naar de tribune.Daan! schreef: ↑27 nov 2021 15:29Waarbij je moet bedenken dat Paul er niet is neergezet om de afsluiter te doen, maar omdat hij doordeweeks 22-00 doet. Ik had Giel dan ook gewoon op 22-00 gezet, maar Paul erin gelaten ten koste van Carolien.Henkjan2016 schreef: ↑27 nov 2021 13:18 Dus Paul van afsluiter naar uit de programmering?
Bijzondere move.
Paul zit ook op de reservebank hoor. Maakt alleen vr, za en zo een programma. Dan sta je toch een trapje lager op de ladder.
Caroline Bogers heeft een relatie met Jurre Bosman de grote baas van Npo radio daarom is er voor haar gekozen
Opmerkelijk allemaal weer dit. Voel een Kicken-column aankomen...
Zo iets zou toch niet mogen voorkomen?
Lijkt dan op iets met bananen en zo.....
Lijkt dan op iets met bananen en zo.....
Kicken heeft daar al wel iets over geschreven, de voorkeur van Caroline Borgers om Jurre Bosman.
-
KICKEN over de Top2000 van vorige jaar
https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... -top-2000/
Over Caroline Borgers
"
Een cabaretière ’s ochtends vroeg met een hitlijst? ‘Ohh wat dolletjes, hier is op nummertje 1764 dat keileuke liedje van The Beatles! Weet je hoe ze trouwens The Beatles in Frankrijk noemen? Les Beatles! Hihihi’. Carolien Borgers, naar verluidt een lievelingetje van NPO audiobaas Jurre Bosman. Hij gaat graag met deze jongedame naar prestigieuze feestjes als Het Boekenbal en de Televizierring. Ze deed een nachtprogrammaatje van 24-02u voor WNL op NPO Radio 2, wat 200k per jaar kostte. Tel uit je winst."
https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... -top-2000/
Over Caroline Borgers
"
Een cabaretière ’s ochtends vroeg met een hitlijst? ‘Ohh wat dolletjes, hier is op nummertje 1764 dat keileuke liedje van The Beatles! Weet je hoe ze trouwens The Beatles in Frankrijk noemen? Les Beatles! Hihihi’. Carolien Borgers, naar verluidt een lievelingetje van NPO audiobaas Jurre Bosman. Hij gaat graag met deze jongedame naar prestigieuze feestjes als Het Boekenbal en de Televizierring. Ze deed een nachtprogrammaatje van 24-02u voor WNL op NPO Radio 2, wat 200k per jaar kostte. Tel uit je winst."
Oud nieuws dus blijkbaar, maar desalniettemin tekenend.
Zeker, zeker. Ridicuul dit.
Borgers is gewoon de zwakste Radio2 DJ
Na 5 jaar Radio2 kan ze nog steeds niet schuiven en timen, ze vergeet dingen, ze heeft weinig muziekkennis
Zal een schat van een vrouw zijn maar alle andere vrouwen zijn zoveel beter.
Ik vergat Simone Walraven, die heeft muziekkkennis, is al 40 jaar DJ, ze heeft een prettige stem, die had ik ook wel leuk gevonden
Sowieso vind ik dat de Weekenddjs en nachtdj een kans moeten krijgen het minstens 1 keer te doen, dus daar mag het best in rouleren.
Na 5 jaar Radio2 kan ze nog steeds niet schuiven en timen, ze vergeet dingen, ze heeft weinig muziekkennis
Zal een schat van een vrouw zijn maar alle andere vrouwen zijn zoveel beter.
Ik vergat Simone Walraven, die heeft muziekkkennis, is al 40 jaar DJ, ze heeft een prettige stem, die had ik ook wel leuk gevonden
Sowieso vind ik dat de Weekenddjs en nachtdj een kans moeten krijgen het minstens 1 keer te doen, dus daar mag het best in rouleren.
Simone woont in Amerika dus dat zal wel lastig zijn.