Zender baas 3FM geeft live in uitzending commentaar

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

density1

Re: Zender baas 3FM geeft live in uitzending commentaar

Bericht door density1 »

Ik voel weer een column van Kicken aan komen... :))
DavyGer

Bericht door DavyGer »

density1 schreef: 19 okt 2021 18:10 Ik voel weer een column van Kicken aan komen... :))
https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... hn-de-mol/ ik ook, maar niet over dit thema :-)
density1

Bericht door density1 »

Genoeg content voor de volgende dus.
petoi

Bericht door petoi »

Even context, vorige keer dat Maneskin bij de NPO was had nogal gevolgen aangezien een 1000tal mensen zich toegang wilde verschaffen tot de studio's wat kritieke locaties zijn. Deze zijn al redelijk beveiligt maar die werd overrompelt en dat had intern nogal wat kritiek. (Daar had Alles niets mee van doen)

Dat concert is nu, begon om 18:00. Had Timur hem live in de uitzending gebeld en hij had de locatie toen verklapt dan was het een stormloop geworden. Kan niet meer even wat beveiligers regelen.
Daarnaast was aan Sharid wel te horen dat ze achter de schermen al met hem bezig waren en ze dat proces niet wilden frustreren.

Wat Shirid allemaal verkeerd doet is dit op zender te bespreken, dit hoort achter de schermen en als het dan toch op zender is met duidelijkere uitleg.
Dat ze geen risico willen lopen met een concert en dat het achter de schermen geregeld is of wordt.

Ik had trouwens wel het gevoel dat het een toneelstukje was tussen die 3 (Sharid, Timur en Philo)
Calypso

Bericht door Calypso »

petoi schreef: 19 okt 2021 18:39 Even context, vorige keer dat Maneskin bij de NPO was had nogal gevolgen aangezien een 1000tal mensen zich toegang wilde verschaffen tot de studio's wat kritieke locaties zijn. Deze zijn al redelijk beveiligt maar die werd overrompelt en dat had intern nogal wat kritiek. (Daar had Alles niets mee van doen)

Dat concert is nu, begon om 18:00. Had Timur hem live in de uitzending gebeld en hij had de locatie toen verklapt dan was het een stormloop geworden. Kan niet meer even wat beveiligers regelen.
Dank voor de context, ik, als niet-3-FM liefhebber, miste die. Overigens veranderd dat niet aan mijn mening over wat er gebeurd is.

Allereerst vind ik het vreemd dat hier in dit topic zo over de zendermanager gevallen wordt; haar wordt onprofessionaliteit verweten, "zoiets doe je niet", etc. Maar ik vind het net zo onprofessioneel van Timur om er zo op door te gaan. Je maakt er een opmerking over, draait een plaat en gaat de discussie buiten een openstaande microfoon aan. Je zet een toch al onder een vergroot glas liggende baas van je publiekelijk te kijk. Not done.

En daarna ook nog zo'n plaat met zo'n opmerking draaien? Zo kinderachtig trof je ze zelfs niet op Efteling FM aan...

Nu wat er met de bovengeschetste context wel veranderd is. In principe heeft Alles hier Timur een dienst bewezen. Want als ze hem z'n gang had laten gaan en het was uit de hand gelopen, dan had Timur flink onder vuur komen te liggen. En gezien de manier waarop-ie zich in deze situatie gedroeg kan-ie daar niet zo goed tegen...
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Eindelijk gebeurt er eens wat op 3fm, geweldig!!
fdboer

Bericht door fdboer »

Ze zijn weer even onder de aandacht.
density1

Bericht door density1 »

Maar niet op een goede manier. Bovendien vraag ik me af of de doorsnee luisteraar hier een boodschap aan heeft.
Pot

Bericht door Pot »

Ik heb eigenlijk wel van dit moment genoten. Heerlijk schurend, de stilte en het ongemak tussen Sharid Alles en Timur.

Toch begreep ik dat Alles ingreep. Dit had ze alleen niet op de radio zelf moeten doen. Timur zorgde ervoor dat Alles wel de studio in moest. Ze moest hier wel ingrijpen, aangezien dit uit de hand kon lopen 'on air', doordat de jongen die de locatie zou roepen op de radio (wat kon zorgen voor drukte op locate (beveiligingsproblemen enz.)) of dat Timur hem voor schut zette (denk aan het 'Dave-incident' op Radio 2).

Je kunt alles van Timur zeggen (ik vind z'n programma niks, maar oké), maar hij zorgt wel voor spraakmakende radio.

Het excuus dat Alles weg zou moeten, vind ik hiervoor niet op z'n plaats.
Oren open!
density1

Bericht door density1 »

Dat moest ze al, en dat staat los van dit discutabele moment.
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Het lijkt er op dat elke stok hier op RF er eentje is om Sharid Alles mee te slaan. Intussen 3FM wel 0.2% er bij. Niet zo janken, mensen.
Offtopic is het nieuwe ontopic.
jessica

Bericht door jessica »

Pascal. K schreef: 19 okt 2021 16:47 Dit is de manier van communiceren van zenderbaasje Sharid van 3FM

https://twitter.com/raounakk/status/145 ... 27075?s=21
Honden hebben bazen. Maar als je zoiets op zender zegt heb je nog ideeën uit 1990.
SB92

Bericht door SB92 »

Pot schreef: 19 okt 2021 23:12 Ik heb eigenlijk wel van dit moment genoten. Heerlijk schurend, de stilte en het ongemak tussen Sharid Alles en Timur.

Toch begreep ik dat Alles ingreep. Dit had ze alleen niet op de radio zelf moeten doen. Timur zorgde ervoor dat Alles wel de studio in moest. Ze moest hier wel ingrijpen, aangezien dit uit de hand kon lopen 'on air', doordat de jongen die de locatie zou roepen op de radio (wat kon zorgen voor drukte op locate (beveiligingsproblemen enz.)) of dat Timur hem voor schut zette (denk aan het 'Dave-incident' op Radio 2).

Je kunt alles van Timur zeggen (ik vind z'n programma niks, maar oké), maar hij zorgt wel voor spraakmakende radio.

Het excuus dat Alles weg zou moeten, vind ik hiervoor niet op z'n plaats.
Oh, begrijp me niet verkeerd. Ik snap wel dat er redenen zijn voor 3FM om deze persoon geen podium te geven. Maar de manier waarop is nu totaal niet handig van Alles en schuurt wat mij betreft tegen de integriteit van de programmamaker aan.

Wel eens met een eerdere opmerking hier dat Timur het ook wel uitmelkt en zijn zendermanager een beetje voor schut zet op deze manier. Maar ten eerste vind ik het onprofessioneel van Alles.
big T

Bericht door big T »

Ik heb het als een toneel stuk ervaren, vooropgezet en zonder te oefenen direct de primaire doen.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Wellicht te zwart gekeken, maar waarom overkomt timur dit weer? Of was dit toevallig in de uitzending van timur en had het in elk programma kunnen gebeuren.
Plaats reactie