STER pingel

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

jordiv30

Re: STER pingel

Bericht door jordiv30 »

Wel een aanpassing in de jingle inmiddels. Aan het eind van het reclameblok is het woordje 'Ster' weggehaald (op Radio 2 in ieder geval).

Edit: erg veel oplettende forumgebruikers 😄.
Janno

Bericht door Janno »

Je gelooft het niet, maar ook bij Radio 1 hebben ze het woordje ‘ster’ weggehaald aan het eind van het reclameblok :))
wally

Bericht door wally »

Toch weer een audio vormgever een dag mee zoet geweest... :))
castmember

Bericht door castmember »

aapdedino schreef: 12 okt 2021 09:09 Ze hebben het woordje 'ster' eruit geknipt bij het einde van de commercials. Vanaf vandaag alleen nog maar bij het begin van het reclameblok.
En zelfs dat is nog teveel en tenenkrommend . . . maar goed, nog 2 weken en dan komen ze erachter dat die ook aan het begin niks toevoegt en dat het de luisteraar worst zal zijn wie de commercials uitlevert aan de NPO.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
Orange

Bericht door Orange »

Om eerlijk te zijn, stoort mij dat 'Ster' totaal niet. Het voegt niet iets toe, maar ik begrijp ook niet waarom mensen hier er nogal over vallen.
Lex Dumol

Bericht door Lex Dumol »

Orange schreef: 13 okt 2021 11:11 Om eerlijk te zijn, stoort mij dat 'Ster' totaal niet. Het voegt niet iets toe, maar ik begrijp ook niet waarom mensen hier er nogal over vallen.
Inderdaad alleen hier. Op mijn werk en vriendenkring veel NPO radio 2 luisteraars, maar die hoor ik er nooit over.
Pot

Bericht door Pot »

Na een aantal weken ben je er wel aan gewend. Vind het zonder 'STER' inderdaad beter klinken.
Oren open!
Plaats reactie