Marc Adriani vertrekt bij Talpa Network

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

jessica

Re: Marc Adriani vertrekt bij Talpa Network

Bericht door jessica »

density1 schreef: 17 sep 2021 15:00 Die naam gaat niet meer veranderen. Het heet nu eenmaal zo. Dan zou de naam in Vlaanderen ook moeten veranderen en dat lijkt me iets te ingrijpend en kostbaar.
In Belgie zijn ze gek op dit soort namen. Donna vroeger en ze hebben daar ook nog Willy. Het Kink van België. Best een leuke tegenhanger van studio Brussel trouwens daar.
WFNX

Bericht door WFNX »

jessica schreef: 17 sep 2021 19:58
density1 schreef: 17 sep 2021 15:00 Die naam gaat niet meer veranderen. Het heet nu eenmaal zo. Dan zou de naam in Vlaanderen ook moeten veranderen en dat lijkt me iets te ingrijpend en kostbaar.
In Belgie zijn ze gek op dit soort namen. Donna vroeger en ze hebben daar ook nog Willy. Het Kink van België. Best een leuke tegenhanger van studio Brussel trouwens daar.
Eens! Maar die namen is wel erg Vlaams. Vind het hier niet klinken, als je het uitspreekt maar helemaal niet in de jingles. Als ik DPG was zou ik het gewoon "greatest hits" noemen evt met andere naam ervoor en anders net zoals in het VK. En 538 is toch gestopt met dat programma ;).
density1

Bericht door density1 »

Joe is gewoon een Engelse naam. Ik vind het niet zo'n probleem.
petoi

Bericht door petoi »

density1 schreef: 17 sep 2021 22:30 Joe is gewoon een Engelse naam. Ik vind het niet zo'n probleem.
Joe is van Jacques Plafond :lol:
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

538 is wel het beste station (mijn POV) van de Talpa-family.
Plaats reactie