Fusie RTL en Talpa
Moderator: admin6
-
Re: Fusie RTL en Talpa
Ja, of ze houden Stenders aan en laten hem zijn visie uitvoeren. Dan kan Veronica verder zoals dat nu wordt gedaan...
Misschien is het voor Veronica op lange termijn beter door te gaan op internet en dab+. Dan kunnen ze ongewijzigd doorgaan. Als ze op FM komen na de veiling moeten ze misschien verplicht hitjes gaan draaien en het hele format weer omgooien.Lotte van der Neven schreef: ↑30 jan 2023 20:35 Ja, of ze houden Stenders aan en laten hem zijn visie uitvoeren. Dan kan Veronica verder zoals dat nu wordt gedaan...
Mij lijkt juist dat bij een verlies van de FM frequentie er (flink) gewijzigd moet worden.jessica schreef: ↑31 jan 2023 14:57Misschien is het voor Veronica op lange termijn beter door te gaan op internet en dab+. Dan kunnen ze ongewijzigd doorgaan. Als ze op FM komen na de veiling moeten ze misschien verplicht hitjes gaan draaien en het hele format weer omgooien.Lotte van der Neven schreef: ↑30 jan 2023 20:35 Ja, of ze houden Stenders aan en laten hem zijn visie uitvoeren. Dan kan Veronica verder zoals dat nu wordt gedaan...
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Verplicht van wie? Het is tenslotte kavelvrij. Maar Veronica is altijd een hitstation geweest dus waarom zouden hits daarop misstaan ?
Laatst gewijzigd door StefanT op 31 jan 2023 20:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Een ‘hit’ is een populair nummer. Waarom wordt het draaien van populaire nummers door een commerciële zender als negatief gezien? Toch vreemd.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Disclaimer:
Disclaimer:
Veronica draait toch gewoon hits? Het zijn alleen niet altijd de meest recente.
Ik bedoel meer hoge rotatie hits. 10 hits op een rij en dan 2 uur later weer precies dezelfde hits. Echte hardcore hitradio. Dat is Veronica nu niet. Er is inderdaad ook een risico dat als ze geen frequentie krijgen ze fors moeten bezuinigen.
In die zin pakt het voor Veronica altijd verkeerd uit.