Wat gaat Eddy Keur doen?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

DavyGer

Re: Wat gaat Eddy Keur doen?

Bericht door DavyGer »

Als Powned extra zendtijd zou krijgen dan ligt het programma van Jeroen van Inkel in de ochtend waarschijnlijk als eerste op het hakblok bij de VARA. Ik zie geen enkele reden dat ze de goed beluisterde tijdstippen op zondag middag gaan opgeven, naar Jeroen van Inkel luistert in verhouding bijna niemand.

Vergeet overigens de vrijdag nacht op radio 2 ook niet. Dat is echt een totale zooi. Eddy Keur van 16:00-18:00 en tussen 00:00-2:00 voor PowNed op vrijdag zou ik helemaal geen raar idee vinden. Dat is vergelijkbaar met Stenders op 3FM in de begin dagen van PowNed.

Beide situaties zijn in ieder geval een mooie opwaardering voor PowNed.
Laatst gewijzigd door DavyGer op 14 jun 2021 21:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Wanneer loopt het contract van Ruud af? Moet ergens dit jaar zijn.
Laatst gewijzigd door Henkjan2016 op 14 jun 2021 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Romeo

Bericht door Romeo »

Henkjan2016 schreef: 14 jun 2021 21:49
Waarom nou weer vrijdag tm zondag. Weer de 'patronen' die worden vastgehouden. Eerst maar eens verlengen voordat alles omgegooid moet worden.
Omdat dat werkt? Annemiekes A-lijst scoorde goed met de vrij-za-zo en je hebt nu ook Paul en Cielke met de Vrij Za Zo Show dus dan past Edddy ook wel op deze dagen
Henkjan2016

Romeo schreef: 14 jun 2021 21:54
Henkjan2016 schreef: 14 jun 2021 21:49
Waarom nou weer vrijdag tm zondag. Weer de 'patronen' die worden vastgehouden. Eerst maar eens verlengen voordat alles omgegooid moet worden.
Omdat dat werkt? Annemiekes A-lijst scoorde goed met de vrij-za-zo en je hebt nu ook Paul en Cielke met de Vrij Za Zo Show dus dan past Edddy ook wel op deze dagen
Annemieke op de vrijdag inderdaad. Za en zo werden stukken minder beluisterd.
Romeo

Bericht door Romeo »

DavyGer schreef: 14 jun 2021 21:46 Als Powned extra zendtijd zou krijgen dan ligt het programma van Jeroen van Inkel in de ochtend waarschijnlijk als eerste op het hakblok bij de VARA. Ik zie geen enkele reden dat ze de goed beluisterde tijdstippen op zondag middag gaan opgeven, naar Jeroen van Inkel luistert in verhouding bijna niemand.
Ik heb de Top 20 er nog even bijgepakt en Jeroen scoort echt beroerd op dit tijdstip idd
Ligt dat aan het tijdstip? Maar de V15 en Hofleverancier scoren goed.

https://www.radiofreak.nl/aan-de-slag-o ... levert-in/
Romeo

Bericht door Romeo »

Henkjan2016 schreef: 14 jun 2021 21:56
Annemieke op de vrijdag inderdaad. Za en zo werden stukken minder beluisterd.
Klopt. Ik ben benieuwd wat de Vrij-Za-Zo Show gaat doen
Romeo

Bericht door Romeo »

Henkjan2016 schreef: 14 jun 2021 21:49 Wanneer loopt het contract van Ruud af? Moet ergens dit jaar zijn.
September meende ik, en ik las dat hij niet voor september terug is. Hij heeft ook nog vrije dagen dus die moeten ook nog op. Ik denk dat er veel afhangt wat Ruud gaat doen.

Hij kan ook nog terug naar Talpa en radio maken met Olcay. De ochtend op Sky wellicht?
Romeo

Bericht door Romeo »

DavyGer schreef: 14 jun 2021 21:46
Vergeet overigens de vrijdag nacht op radio 2 ook niet. Dat is echt een totale zooi. Eddy Keur van 16:00-18:00 en tussen 00:00-2:00 voor PowNed op vrijdag zou ik helemaal geen raar idee vinden. Dat is vergelijkbaar met Stenders op 3FM in de begin dagen van PowNed.

Ik denk dat Powned wel eens de nacht uit wil. De vrijdagnacht, daar mis ik wel een freaknacht, live zoals op radio3
Ik zou dan eerder zeggen: Shay Morad 00-02, Powned 2-5- en iets 5-7 (WNL?)

Maar ja, Simones Songlines en Martine moeten ook nog ergens heen met hun vooraf opgenomen programmas.

Ik heb geen idee hoe belangrijk de Soulnight is, ook getaped. Is daar behoefte aan? Kan dat niet op een themakanaal?
Henkjan2016

Romeo schreef: 14 jun 2021 22:02
Henkjan2016 schreef: 14 jun 2021 21:49 Wanneer loopt het contract van Ruud af? Moet ergens dit jaar zijn.
September meende ik, en ik las dat hij niet voor september terug is. Hij heeft ook nog vrije dagen dus die moeten ook nog op. Ik denk dat er veel afhangt wat Ruud gaat doen.

Hij kan ook nog terug naar Talpa en radio maken met Olcay. De ochtend op Sky wellicht?
Dan zie ik hem ook niet meer terugkomen inderdaad.
Henkjan2016

Romeo schreef: 14 jun 2021 22:08
DavyGer schreef: 14 jun 2021 21:46

Ik denk dat Powned wel eens de nacht uit wil. De vrijdagnacht, daar mis ik wel een freaknacht, live zoals op radio3
Ik zou dan eerder zeggen: Shay Morad 00-02, Powned 2-5- en iets 5-7 (WNL?)

Maar ja, Simones Songlines en Martine moeten ook nog ergens heen met hun vooraf opgenomen programmas.

Ik heb geen idee hoe belangrijk de Soulnight is, ook getaped. Is daar behoefte aan? Kan dat niet op een themakanaal?
Corne zit op 100.000. Nacht wordt niet gemeten zei Rick van V laatst, omdat het commercieel niet interessant genoeg is.

Koert wil van 00-06 -bier (heeft hij al paar keer geroepen) maar dat gaat hem niet worden :D
Romeo

Bericht door Romeo »

Henkjan2016 schreef: 14 jun 2021 22:11
Corne zit op 100.000.
Ik bedoelde eigenlijk de nacht, Corne en Onesie zijn live en zijn leuke programmas
Persoonlijk heb ik een hekel aan dat voorafopgenomen gedoe. Martine zei ergens dat ze dat doet omdat het niet uitmaakt voor het zaterdagochtendprogramma. Er zijn trouwens luisteraars te horen maar die worden gewoon gebeld als ze het programma opnemen. Want dat gebeurt dan wel weer realtime in sommige gevallen. Geen idee of Frank, Wout en Jeroen hun nachtprogramma realtime opnemen of gewoon een lange MP3 maken met voice tracks
jessica

Bericht door jessica »

Het oor wil ook wat scoort verrassend goed op de zaterdagmorgen met bijna een half miljoen luisteraars. Komt bijna in de buurt bij de top4 van de dagelijkse programma's op zondag scoort het oor ook de hoogste luistercijfers van de dag.
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Phoenix schreef: 12 jun 2021 23:23
Ikbenroy schreef: 12 jun 2021 23:10 Al kan Veronica ook een goede middagshow gebruiken.
Die hebben ze al.
Dat mag jij vinden. Je representeerd iets als een feit , al
is het maar om het laatste woord tegen mij te hebben. En er dan voor te pleiten dat de moderatoren min zouden moeten verbannen van dit forum.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Ikbenroy schreef: 15 jun 2021 15:34
Ikbenroy schreef: 12 jun 2021 23:10 Al kan Veronica ook een goede middagshow gebruiken.
Die hebben ze al.
is het maar om het laatste woord tegen mij te hebben. En er dan voor te pleiten dat de moderatoren min zouden moeten verbannen van dit forum.
Dit heb ik je vaker horen zeggen, maar ik heb nog nooit om een ban gevraagd. Volgens mij presenteer jij het als feit dat Veronica momenteel geen goede middagshow heeft. Juist daarom reageer ik op je post. En die post moet je met een knipoog zien.

Overigens, en dat is geen verwijt enkel richting jou, gaat het hier over het vertrek van Keur bij NH en binnen enkele posts wordt de kwaliteit van de middagshow van Veronica ter discussie gesteld. Ik vind het altijd wel opmerkelijk dat een nieuwsfeit van het een aanleiding is om een discussie/mening over totaal iets anders te representeren.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Phoenix schreef: 15 jun 2021 17:55
Ikbenroy schreef: 15 jun 2021 15:34

Die hebben ze al.
Dit heb ik je vaker horen zeggen, maar ik heb nog nooit om een ban gevraagd. Volgens mij presenteer jij het als feit dat Veronica momenteel geen goede middagshow heeft. Juist daarom reageer ik op je post. En die post moet je met een knipoog zien.

Overigens, en dat is geen verwijt enkel richting jou, gaat het hier over het vertrek van Keur bij NH en binnen enkele posts wordt de kwaliteit van de middagshow van Veronica ter discussie gesteld. Ik vind het altijd wel opmerkelijk dat een nieuwsfeit van het een aanleiding is om een discussie/mening over totaal iets anders te representeren.
In dat laatste ben ik het met je eens, al is dat een typisch verwchijnsel op welk forum dan ook dat het onderwerp (zwaar) afdwaalt. Het is indd beter om het on-topic te houden.

Dan over Veronica: Ik heb niks ten nadele van Tim hij presenteerd het best goed (heeft eerder een ochtendshow gedaan), maar denk eerder aan John de Mol die per sé grote namen op een van zijn stations wil hebben. Kijk maar naar Lex op Radio 10, het was geen slechte ochtendshow maar Ekdom zou het overnemen.
Plaats reactie