Wat gaat Eddy Keur doen?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Romeo

Re: Wat gaat Eddy Keur doen?

Bericht door Romeo »

Henkjan2016 schreef: 13 jun 2021 20:38

Aha. Weer dat gedoe met omroepen dus :-(
Nouja, het is wat ik denk, maar als je zag hoe snel BNN vara met het platenpaleis 2.0 en Fragiel kwam, denk ik dat ze ook deze uren niet zomaar wilden vrijgeven, heeft te maken met politiek idd en geld

Muziekcafe met Daniel Dekker was heel populair trouwens las ik destijds. Dekker is ook best invloedrijk
Robin Visser

Bericht door Robin Visser »

Ze kunnen ook Eddy & Ruud samen zetten tussen 16.00 & 18.00 doordeweeks.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Robin Visser schreef: 14 jun 2021 08:47 Ze kunnen ook Eddy & Ruud samen zetten tussen 16.00 & 18.00 doordeweeks.
Gaat niet werken 2 kapiteins op 1 schip

Gaat ook heel onrustig worden
Romeo

Bericht door Romeo »

Het is dan ook de vraag: Wat gaat Ruud de Wild doen? Zijn contract loopt september af, en hij zal nog genoeg vakantiedagen hebben dus tekent hij bij of niet.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Eddy sprak 2 weken geleden dat Ruud eerst helemaal wilde herstellen voordat hij terugkwam. Intussen is er ook een vaag persbericht geweest dat Ruud snel weer terug wilde komen. Klinkt een beetje tegenstrijdig. Waarbij ik eerder geloof wat Eddy tijdens de uitzending te vertellen had, dan wat de pers schrijft. Dat laatste is maar net hoe de vraag aan Ruud wordt gesteld en hoe het door de pers wordt opgeschreven (natuurlijk wil iedereen zo snel mogelijk weer aan de slag kunnen).

Als Ruud zijn contract afloopt, dan zie ik hem zonder contractverlening niet nog terugkomen en wellicht schuift Eddy dan door.
Of wellicht een ander op 16-18 en Eddy op een later tijdstip.
Romeo

Bericht door Romeo »

Als Eddy een vast contract krijgt dan kan wel de discussie stoppen of Stefan Stasse te oud is voor Radio2 :-)

Zou Radio5 trouwens iets zijn voor Keur? Of andersom, zou het goed zijn voor Radio5?
Henkjan2016

Ipv thuis op 5..maar dan zal de eo wel weer staan te springen van onvrede.
Romeo

Bericht door Romeo »

Waarom is Keur nooit doorgebroken tot de top eigenlijk?
Robin Visser

Bericht door Robin Visser »

Pascal. K schreef: 14 jun 2021 10:41
Robin Visser schreef: 14 jun 2021 08:47 Ze kunnen ook Eddy & Ruud samen zetten tussen 16.00 & 18.00 doordeweeks.
Gaat niet werken 2 kapiteins op 1 schip

Gaat ook heel onrustig worden
Daar zit wat in
castmember

Bericht door castmember »

Romeo schreef: 14 jun 2021 15:08 Waarom is Keur nooit doorgebroken tot de top eigenlijk?
Zie hier al de discussie over waar hij misschien past en daarbij eigenlijk iedereen die met een optie komt en daarna moet toegeven dat het ook niet helemaal ideaal is . . . ergens lijkt Eddy dus nergens helemaal goed bij te passen, en daarom kom je niet bij de Top terecht denk ik.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
Romeo

Bericht door Romeo »

castmember schreef: 14 jun 2021 15:54
Zie hier al de discussie over waar hij misschien past en daarbij eigenlijk iedereen die met een optie komt en daarna moet toegeven dat het ook niet helemaal ideaal is . . . ergens lijkt Eddy dus nergens helemaal goed bij te passen, en daarom kom je niet bij de Top terecht denk ik.
Wat ik me herinner, want ik ken Keur ook al dertig jaar als radiomaker, is dat hij nergens lang bleef. Ik weet niet of dat zijn eigen onrust was, of dat hij moeilijk is om mee te werken, of er gewoon altijd tussenin viel. Rick Van V rommelt ook eigenlijk altijd in de marge, terwijl hij een van de beste radiomakers van Nederland is. Niet iedereen kan A-ster zijn of blijven natuurlijk, hoeft ook niet.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Wat overigens ook zou kunnen is Ruud De Wild van maandag tot en met donderdag en Eddy Keur voortaan alleen op de vrijdag.
Henkjan2016

DavyGer schreef: 14 jun 2021 20:46 Wat overigens ook zou kunnen is Ruud De Wild van maandag tot en met donderdag en Eddy Keur voortaan alleen op de vrijdag.
Dan moet Ruud wel eerst verlengen.
RadioSjoerd

Bericht door RadioSjoerd »

Romeo schreef: 14 jun 2021 16:04
castmember schreef: 14 jun 2021 15:54
Wat ik me herinner, want ik ken Keur ook al dertig jaar als radiomaker, is dat hij nergens lang bleef. Ik weet niet of dat zijn eigen onrust was, of dat hij moeilijk is om mee te werken, of er gewoon altijd tussenin viel. Rick Van V rommelt ook eigenlijk altijd in de marge, terwijl hij een van de beste radiomakers van Nederland is. Niet iedereen kan A-ster zijn of blijven natuurlijk, hoeft ook niet.
In de video bij dit artikel van NH Nieuws (link: https://www.nhnieuws.nl/nieuws/287285/e ... -televisie) beaamt hij dat hij het bijvoorbeeld bij 538 wel gezien had na 350 afleveringen, dus aan iets nieuws toe was, te horen in de video onder te tekst vanaf 0:50 zo'n beetje.
Romeo

Bericht door Romeo »

DavyGer schreef: 14 jun 2021 20:46 Wat overigens ook zou kunnen is Ruud De Wild van maandag tot en met donderdag en Eddy Keur voortaan alleen op de vrijdag.
Op zich is dat een serieuze optie, maar dan wel ook de zaterdag en zondag tussen 16-18, wat in principe kan als je de V15 en Hofleverancier van de Liefde laat wegvallen en het Muziekcafe verplaast naar zondag 12-14, wat horizontaal beter matcht met SmK, wat ook een cafesetting heeft.

De vraag is of Eddy dan naar de KRO NCRV gaat of naar een andere omroep. Powned moet ergens uren krijgen, dus anderen moeten inleveren, en ik geloof dat de Vara de meeste uren heeft. Dus het lijkt me niet vreemd als de vara dan de V15 en Hofleverancier als eerste opgeeft, dat zijn toch losse progranma's, ook als ze dan de week 22,00-00-00 mogen houden door de week

En als de KRO dan ook nog de vrijdag inlevert waar De Wild al een ander programma had wat nergens op sloeg met die spelletjes en stellen, dan is Eddy bij Powned vrij-za-zo 16.00-18-00 een kansrijke optie
Plaats reactie