Wat gaat Eddy Keur doen?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Henkjan2016

Re: Wat gaat Eddy Keur doen?

Bericht door Henkjan2016 »

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/287285/e ... -televisie

Iemand uberhaupt de link in het startbericht gelezen? Hierin staat dat Eddy naar NHTV overstapt.
froz0

Bericht door froz0 »

klopt, hij gaat tv programma maken voor NH Media
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Deradiokenner schreef: 13 jun 2021 10:40
Phoenix schreef: 12 jun 2021 23:23
Ikbenroy schreef: 12 jun 2021 23:10 Al kan Veronica ook een goede middagshow gebruiken.
Die hebben ze al.
Nou ik denk dat ze daar binnen Talpa en vele met mij daar anders over denken. Als ze iemand anders kunnen halen zullen ze dat zeker niet laten…
Over smaak valt niet te twisten.
Los daarvan zet Tim Klijn een goede middagshow neer. Dat het jouw smaak niet is dat kan.
Eddy Keur zou ik geen logische vervanger vinden. Keur zou met zijn vorm van radio maken meer concurreren met Somertijd en Coen & Sander dan Tim Klijn. Daar zal het radioverstand binnen Talpa net zo over denken.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
jessica

Bericht door jessica »

De Nachtwacht schreef: 12 jun 2021 17:34 Ik kan op 2 geen plek verzinnen waar hij zou kunnen. Ga er tenminste vanuit dat Ruud gewoon weer terugkomt in de middag. Als Giel de late avond krijgt, is de programmering volgens mij doordeweeks rond. Maar ook in het weekend zie ik niet heel veel opties. Of er moet nog iemand gaan vertrekken bij radio 2.

Op Veronica zie ik nog wel plek, met name in het weekend.
Ja hoor op Radio 2 op zaterdag en zondag van 12 - 14 uur. Ipv Spijkers met Koppen en dat liefdesprogramma op zondag!
density1

Bericht door density1 »

SMK is een heilig huisje helaas.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 13 jun 2021 13:42 Ja hoor op Radio 2 op zaterdag en zondag van 12 - 14 uur. Ipv Spijkers met Koppen en dat liefdesprogramma op zondag!
Verkoop Radio 2 maar meteen aan een commerciële partij. Ik heb absoluut niets tegen Eddy Keur maar om nu Spijkers met Koppen in te wisselen voor een 62-jarige jock gaat mij te ver. Maar om nu het laatste stukje 'publiek' weg te halen voor Eddy Keur ... ?
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Romeo

Bericht door Romeo »

Wat mij betreft is het of Eddy Keur of Ruud de Wild door de weeks. Voor een zo'n programma is er best plek en SmK hoeft niet te wijken

Maar Powned en WNL krijgen meer uren dus er moeten ook uren weg. In de nacht van vrij op za en za op zo zit nog 12 uur opvulsel met programmas die zijn opgenomen. Ik ben er nog steeds voorstander van daar te schuiven. en eerste Rinkeldekinkel van 6-9 en Het Oor van 9-12

Zaterdagnacht is er een zee van ruimte voor muziek en live radio a la van inkels choice wat Van V ook leuk vind

Hofleverancier is echt overbodig, daar kan best iets anders. Geef Kimberly daar 2 uur. En muziekcafe en de V15, past dat nog bij Radio2? Daar kan Eddy wel met Hollandsche leut en muziek
Taco Zip

Bericht door Taco Zip »

Romeo schreef: 13 jun 2021 16:26 Wat mij betreft is het of Eddy Keur of Ruud de Wild door de weeks. Voor een zo'n programma is er best plek en SmK hoeft niet te wijken

Maar Powned en WNL krijgen meer uren dus er moeten ook uren weg. In de nacht van vrij op za en za op zo zit nog 12 uur opvulsel met programmas die zijn opgenomen. Ik ben er nog steeds voorstander van daar te schuiven. en eerste Rinkeldekinkel van 6-9 en Het Oor van 9-12

Zaterdagnacht is er een zee van ruimte voor muziek en live radio a la van inkels choice wat Van V ook leuk vind

Hofleverancier is echt overbodig, daar kan best iets anders. Geef Kimberly daar 2 uur. En muziekcafe en de V15, past dat nog bij Radio2? Daar kan Eddy wel met Hollandsche leut en muziek
Het muziekcafé is bij uitstek een programma dat op een publieke omroep hoort. En het past mijns inziens prima op 2, de gasten komen uit een breed spectrum van de Nederlandse muxiekscene. Met Carolien Borgers is het programma ook iets frisser geworden vind ik.

V15 is een ietwat vreemdere eend in de bijt, maar ik luister er graag naar. Omdat het iets meer verdieping geeft aan de muziek, heeft het ook een meerwaarde op de NPO ten opzichte van "Hollandsche leut" met Keur.

Maar ja, ik ben dan ook geen fan van Eddy Keur...
Laatst gewijzigd door Taco Zip op 13 jun 2021 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Henkjan2016

Romeo schreef: 13 jun 2021 16:26 Wat mij betreft is het of Eddy Keur of Ruud de Wild door de weeks. Voor een zo'n programma is er best plek en SmK hoeft niet te wijken

Lekker oordelend weer hoor.

V15 hoort nog net zo bij Radio 2 als het voorheen bij Radio 2 hoorde. Was het antwoord toen Ja, dan nu ook Ja. Was het antwoord toen Nee dan nu ook nee. Ik zie niet in waarom daar in een jaar tijd verandering is gekomen.

Voor Hofleverancier zijn zeker luisteraars, dus dat zomaar inwisselen voor een andere dj, dan beledig je als NPO wederom de luisteraar.

En als laatste: Eddy heeft geen Hollandse Leut en muziek.

Wanneer je jouw visie invoert, dan kan naast 3fm wat mij betreft ook Radio 2 opgeheven worden. Het zijn dan immers gewoon commerciele zenders.

Als ik dan ook een duit in het zakje mag doen: schaf direct die app met een praatje en een plaatje af. Dit is wel het meest trieste wat ze hebben bedacht als item, en dan elke keer die overdreven reclame die ze er voor maken. Ik wil helemaal niet weten wat de luisteraar voelt en boehoehoe't. Frank spant daarin de kroon tussen 22 en 00 uur. Dan vat hij nog even de appjes van de hele dag samen en belt bijna snachts nog even een apper terug die met algehele verbazing zich afvraagt waarom hij gebeld wordt voor een boehoe van half 11 sochtends.
Romeo

Bericht door Romeo »

Henkjan2016 schreef: 13 jun 2021 16:55

V15 hoort nog net zo bij Radio 2 als het voorheen bij Radio 2 hoorde.
De Verrukkerlijke 15 was een Radio3 programma, dus daar gaat je betoog.

Daarna mocht Stenders het op Radio2 doen als zoethoudertje, en Stenders is nu weg. Dat gezegd hebbende, het luistert lekkerder weg met Blokhuis en Beelen, maar ik vind zelf de V15 een erg vreemd programma op 2.

Dan zou ik eerder Muziekcafe weer twee dagen per weekend doen.
Romeo

Bericht door Romeo »

Wanneer je jouw visie invoert, dan kan naast 3fm wat mij betreft ook Radio 2 opgeheven worden. Het zijn dan immers gewoon commerciele zenders.
Daar heeft Kicken vandaag een column over geschreven

https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... hervormen/
Henkjan2016

Romeo schreef: 13 jun 2021 19:15

V15 hoort nog net zo bij Radio 2 als het voorheen bij Radio 2 hoorde.
De Verrukkerlijke 15 was een Radio3 programma, dus daar gaat je betoog.

Daarna mocht Stenders het op Radio2 doen als zoethoudertje, en Stenders is nu weg. Dat gezegd hebbende, het luistert lekkerder weg met Blokhuis en Beelen, maar ik vind zelf de V15 een erg vreemd programma op 2.

Dan zou ik eerder Muziekcafe weer twee dagen per weekend doen.
Ik heb het over de laatste 2 jaar, nadat het op 2 is geplaatst.

Dat het een zoethouder was voor Rob, waarom hebben ze het dan niet meteen opgeheven per 26 februari?
Romeo

Bericht door Romeo »

Henkjan2016 schreef: 13 jun 2021 20:21

Dat het een zoethouder was voor Rob, waarom hebben ze het dan niet meteen opgeheven per 26 februari?
Omdat Leo er toen al bijzat en omdat de Vara natuurlijk niet zomaar uren gaat opgeven. Dan zouden ze t weer terug moeten geven aan de Avro Tros
Henkjan2016

Romeo schreef: 13 jun 2021 20:27
Henkjan2016 schreef: 13 jun 2021 20:21

Omdat Leo er toen al bijzat en omdat de Vara natuurlijk niet zomaar uren gaat opgeven. Dan zouden ze t weer terug moeten geven aan de Avro Tros
Aha. Weer dat gedoe met omroepen dus :-(
Plaats reactie