Gerwiim schreef: ↑19 jan 2021 13:21'Maar als 3FM over twee jaar nog steeds 2,5 procent marktaandeel heeft, ben ik weg.'Pot schreef: ↑19 jan 2021 11:15 3FM Serious Request heeft misschien niet het gewenste effect gehad, hoewel de opbrengst hoger is. Maar het kan zijn dat, net als vele andere zenders, ze in de week tussen kerst en oud & nieuw massaal luisteraars zien vertrekken. Sharid heeft tot mei om boven de 2.5% uit te komen: mission impossible. Je kunt nu beter weggaan, voor het erger wordt.
Ze heeft niet gezegd of het marktaandeel hoger of lager moet zijn![]()

Maar je mag best realistisch zijn. In minder dan 5 maanden ga je niet opeens boven het marktaandeel uitkomen, ten opzichte van haar aanstellen (2.7%). Dan kun je beter het bijltje erbij neerleggen en een ander het laten doen.
Wat mij betreft neemt Jurre Bosman een voorbeeld aan het kabinet en treed ook terug. Je kunt best wat dingen goed doen, maar als je een van de veroorzakers bent van de enorm slechte luistercijfers van 3FM en dat vervolgens niet (genoeg) aanpakt, kan hij wat mij betreft net zo goed vertrekken.