Radioring 2021

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
JulesKluivert

Re: Radioring 2021

Bericht door JulesKluivert »

Deradiokenner schreef: 13 jan 2021 21:02 Er zal wel een programma van radio 2 worden genomineerd omdat het AVROTROS feestje is.
Het gaat om het aantal stemmen nu, er is geen vakjury die programma's gaat nomineren...
Tim Lijzenga

Bericht door Tim Lijzenga »

Genomineerden worden vandaag bekend gemaakt. Mattie en Marieke zijn de eerste genomineerden.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Tim Lijzenga schreef: 15 jan 2021 10:45 Genomineerden worden vandaag bekend gemaakt. Mattie en Marieke zijn de eerste genomineerden.
Dan zou Domien nog kunnen, hoewel zijn show niet vandaag is, is hij wel on air met de top 40. Ik gun het hem echt. En dan partij van de vrijdag erbij?
Tim Lijzenga

Deradiokenner schreef: 15 jan 2021 13:07
Tim Lijzenga schreef: 15 jan 2021 10:45 Genomineerden worden vandaag bekend gemaakt. Mattie en Marieke zijn de eerste genomineerden.
Dan zou Domien nog kunnen, hoewel zijn show niet vandaag is, is hij wel on air met de top 40. Ik gun het hem echt. En dan partij van de vrijdag erbij?
Domien zou inderdaad nog kunnen, Somertijd kan ook nog. Het lijkt mij dat als Partij voor de Vrijdag genomineerd is Rob dat zelf nog niet weet. Ben benieuwd hoe de Avrotros dat in de uitzending wil brengen.
Tim Lijzenga

Ik zie ook net dat Arbeidsvitaminen is genomineerd.
Deradiokenner

Het is makkelijk afvinken op dit moment. Als ze vandaag alle 5 de genomineerden gaan bellen.ik gok dat het dit gaat worden. Domien Verschuuren, somertijd en partij voor de vrijdag
jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Op deze manier is het inderdaad makkelijk afvinken. Als ze de nominaties zo snel mogelijk bekend willen maken, is dit dus nog de lijst met kanshebbers:

Programma's die vandaag al zijn geweest: Aan de Slag, Ekdom in de Morgen, Jan-Willem Start Op, KINKstart en Sanders Vriendenteam
Programma's die nog kans maken: Coen & Sander show, Stenders Platenbonanza en De Staat van Stasse (allen geen uitzending op vrijdag), Domien, Partij voor de Vrijdag, Somertijd, Spijkers met Koppen en The Boom Room.

Somertijd zal er sowieso wel tussen staan. Ergens denk ik dat Partij voor de Vrijdag ook nog wel kans maakt, ook al presenteert Rob het radiogala zelf.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jordiv30 schreef: 15 jan 2021 15:39 Op deze manier is het inderdaad makkelijk afvinken. Als ze de nominaties zo snel mogelijk bekend willen maken, is dit dus nog de lijst met kanshebbers:

Programma's die vandaag al zijn geweest: Aan de Slag, Ekdom in de Morgen, Jan-Willem Start Op, KINKstart en Sanders Vriendenteam
Programma's die nog kans maken: Coen & Sander show, Stenders Platenbonanza en De Staat van Stasse (allen geen uitzending op vrijdag), Domien, Partij voor de Vrijdag, Somertijd, Spijkers met Koppen en The Boom Room.

Somertijd zal er sowieso wel tussen staan. Ergens denk ik dat Partij voor de Vrijdag ook nog wel kans maakt, ook al presenteert Rob het radiogala zelf.
Ook Domien (programma) en Spijkers met Koppen hebben geen uitzending op vrijdag.

Domien Verschuuren en Rob Stenders maken wel radio op vrijdag.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Pot

Bericht door Pot »

We gaan het vandaag horen. In dat geval lijkt SmK al af te vallen. Coen & Sander ook. Hoewel het in een andere uitzending bekend kan worden gemaakt. Rob Janssen is volgens mij vanavond ook niet in zijn eigen programma aanwezig en ik weet niet of hij echt kans maakt.

Somertijd lijkt me wel een kanshebber. Bij Stenders kan het vandaag nog bekend worden gemaakt. Stasse gun ik het, net als bij Domien.
Oren open!
Tone

Bericht door Tone »

De genomineerden worden dit weekend bekend gemaakt. Maandag begint de volgende stemronde.

Tevens kan men ook buiten het programma om verrast worden. Dat is eerdere jaren ook wel gebeurd volgens mij.
Tim Lijzenga

“The Boom Room” van Slam is de derde genomineerde.
Had zelf nog nooit van dit programma gehoord.

Mijn verwachting is dat of morgen Partij voor de Vrijdag nog wordt genomineerd in Radio op een Broodje (wat onwaarschijnlijk is) of er maandag nog twee programma’s worden genomineerd, waarschijnlijk een ochtend en 9-12 programma dan, aangezien de stembussen (volgens mij) om 13:00 weer open gaan
Deradiokenner

Hoe kan het toch telkens dat een programma van slam er tussen staat? Verder zal er een ochtendshow bij zitten. Ik gok die van Jan Willem start op!
castmember

Bericht door castmember »

Deradiokenner schreef: 17 jan 2021 11:22 Hoe kan het toch telkens dat een programma van slam er tussen staat?
Grote online fanbase . . .

Dat is ook de reden waarom je nooit een programma van Radio 5 langs ziet komen bij de radioring. De hele verkiezing draait niet om het radio programma of de presentator. Maar hoe mobiliseer ik mijn online fanbase zo efficiënt mogelijk. En SLAM is daar al jaren heel sterk in.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
joostpas

Bericht door joostpas »

castmember schreef: 17 jan 2021 11:58
Deradiokenner schreef: 17 jan 2021 11:22 Hoe kan het toch telkens dat een programma van slam er tussen staat?

Dat is ook de reden waarom je nooit een programma van Radio 5 langs ziet komen bij de radioring. De hele verkiezing draait niet om het radio programma of de presentator. Maar hoe mobiliseer ik mijn online fanbase zo efficiënt mogelijk. En SLAM is daar al jaren heel sterk in.
Maar Arbeitsvitaminen is nu toch genomineerd?
Dus vindt je opmerking niet helemaal opgaan
radiodaan

Bericht door radiodaan »

joostpas schreef: 17 jan 2021 12:04
castmember schreef: 17 jan 2021 11:58

Maar Arbeitsvitaminen is nu toch genomineerd?
Dus vindt je opmerking niet helemaal opgaan
Inderdaad, en laatst kwam ook Vroege Vogels er een keer erdoorheen. Maar het klopt wel dat programma's met jongere doelgroepen in overvloed zijn.
Plaats reactie