Radioring 2021

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Phoenix

Re: Radioring 2021

Bericht door Phoenix »

joostpas schreef: 13 jan 2021 13:23 Top 15 programma's voor de RadioRing in alfabetische volgorde

- Aan de slag! (NPO Radio 2) AVROTROS
- Arbeidsvitaminen (NPO Radio 5) AVROTROS
- De Coen en Sander show (Radio 538)
- De staat van Stasse (Npo Radio 2) KRO-NCRV
- Domien Verschuuren (Q-Music)
- Ekdom in de morgen (Radio 10)
- Jan Willem start op (NPO Radio 2) BNNVARA
- Kinkstart (Kink)
- Mattie en Marieke (Q-Music)
- Partij voor de vrijdag (NPO 3fm) AVROTROS
- Sanders Vriendenteam (NPO 3fm) BNNVARA
- Somertijd (Radio 10)
- Spijkers met koppen (NPO Radio 2) BNNVARA
- Stenders platenbonanza (NPO Radio 2) BNNVARA
- The Boom Room (Slam!)
De Coen & Sander Show :D En dat programma zou ter discussie staan en de contracten met Swijnenberg en Lantinga niet verlengd worden. Het past wel in de traditie van de RadioRing. :lol:
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
SB92

Bericht door SB92 »

Toch mooi om te zien dat kleine zenders als Slam, Kink en 3FM toch genoeg luisteraars hebben om programma's voor de radioring te kunnen nomineren. Al is er een grote kans dat het uiteindelijk tussen programma's van Q, Radio 2 en 538 gaat natuurlijk.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

SB92 schreef: 13 jan 2021 13:45 Toch mooi om te zien dat kleine zenders als Slam, Kink en 3FM toch genoeg luisteraars hebben om programma's voor de radioring te kunnen nomineren. Al is er een grote kans dat het uiteindelijk tussen programma's van Q, Radio 2 en 538 gaat natuurlijk.
Al zijn er nu niet echte influencers die hun achterban kunnen inzetten, Marieke misschien. Maar geen Bram Krikkes met hun insta's of Wilfred Genee via VI op tv.
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Herman ven Schippers schreef: 13 jan 2021 12:17 Partij Voor De Vrijdag dus ook in de voorselectie. Vind ik ontzettend geestig jegens een handvol haters op dit forum.
Ik heb ook gestemd op Partij Voor De Vrijdag. Niet vanwege 2 haters op dit forum maar omdat ik het echt een leuk programma vind in het verder vrij saaie radiolandschap.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Ane Sybesma schreef: 13 jan 2021 14:14
Herman ven Schippers schreef: 13 jan 2021 12:17 Partij Voor De Vrijdag dus ook in de voorselectie. Vind ik ontzettend geestig jegens een handvol haters op dit forum.
Ik heb ook gestemd op Partij Voor De Vrijdag. Niet vanwege 2 haters op dit forum maar omdat ik het echt een leuk programma vind in het verder vrij saaie radiolandschap.
Tjonge jonge jonge, wat een rancune. Ik heb enkel gemeld dat ik hem tijdens SR een overkill aan aandacht vond vragen, daar zit echt geen haat bij. Zit deze misvatting van jouw zijde je nog steeds dwars?
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

SB92 schreef: 13 jan 2021 13:45 Toch mooi om te zien dat kleine zenders als Slam, Kink en 3FM toch genoeg luisteraars hebben om programma's voor de radioring te kunnen nomineren. Al is er een grote kans dat het uiteindelijk tussen programma's van Q, Radio 2 en 538 gaat natuurlijk.
Hangt er vanaf... je kunt met meerdere e-mailadressen stemmen. Dus als de luisteraars van de 'kleintjes' dat doen en de 'groten' niet, dan maken ze kans :)) valt inderdaad wel op dat Bram Krikke zich zo gedeisd houdt
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Henkjan2016 schreef: 13 jan 2021 15:48
Tjonge jonge jonge, wat een rancune. Ik heb enkel gemeld dat ik hem tijdens SR een overkill aan aandacht vond vragen, daar zit echt geen haat bij. Zit deze misvatting van jouw zijde je nog steeds dwars?
Geen rancune naar wie dan ook en zeker niet naar Henkjan2016.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Henkjan2016 schreef: 13 jan 2021 15:48
Wie die schoen past, trekt hem aan hoor. Maar dit ging voor mij over bepaalde figuren die vonden dat PVDV niet op 3FM zou passen. Het volk denkt daar dus anders over, dat vond/vind ik geestig.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Geen probleem :-)
BoogieKnight

Bericht door BoogieKnight »

Ik vond het al lekker rustig. blijkt dat een bepaalde figuur op verlof is gestuurd ;)
joostpas

Bericht door joostpas »

joostpas schreef: 13 jan 2021 13:23 Top 15 programma's voor de RadioRing in alfabetische volgorde

- Aan de slag! (NPO Radio 2) AVROTROS
- Arbeidsvitaminen (NPO Radio 5) AVROTROS
- De Coen en Sander show (Radio 538)
- De staat van Stasse (Npo Radio 2) KRO-NCRV
- Domien Verschuuren (Q-Music)
- Ekdom in de morgen (Radio 10)
- Jan Willem start op (NPO Radio 2) BNNVARA
- Kinkstart (Kink)
- Mattie en Marieke (Q-Music)
- Partij voor de vrijdag (NPO 3fm) AVROTROS
- Sanders Vriendenteam (NPO 3fm) BNNVARA
- Somertijd (Radio 10)
- Spijkers met koppen (NPO Radio 2) BNNVARA
- Stenders platenbonanza (NPO Radio 2) BNNVARA
- The Boom Room (Slam!)
Welke van deze programma's zouden jullie graag in de top 3 zien?

Persoonlijk zou ik kiezen voor:
Stenders platenbonanza
Partij voor de vrijdag
Jan Willem start op
Oortjes

Bericht door Oortjes »

joostpas schreef: 13 jan 2021 18:39 Welke van deze programma's zouden jullie graag in de top 3 zien?
Mijn gunfactor gaat naar
1. Kinkstart
2. Domien Verschuuren
3. Arbeidsvitaminen
Rock 'n roll is better than music!
Stephan123

Bericht door Stephan123 »

1 Mattie & Marieke
2 Somertijd
3 Domien Verschuuren
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ik denk wel eens dat het een Q-Music feestje kan gaan worden. Er zal wel een programma van radio 2 worden genomineerd omdat het AVROTROS feestje is. Ik denk dat dit het lijstje wordt

Programma’s
1. Mattie en Marieke
2. Aan de slag- Bart Arens
3. Domien Verschuuren

Vrouw:
1. Marieke Elsinga
2. Emmely de Wilt
3. ?

Man:
1. Domien Verschuuren
2. Rob Janssen
3. ?

Het is een gok hoor maar ik denk dat Mattie en Marieke nu wel eens gaan winnen. Ik gun Domien echt de prijs voor beste mannelijke dj die heeft zich echt bewezen bij Q-Music na toch wel een slechte beurt bij 3FM in de ochtend!
Vrouw zal wel Marieke worden zie niemand anders.

Ben wel benieuwd naar de genomineerden. Het zal geen Genee feestje worden dit jaar :)
Phoenix

Bericht door Phoenix »

joostpas schreef: 13 jan 2021 18:39 Welke van deze programma's zouden jullie graag in de top 3 zien?
1. Jan-Willem start op

Dit programma heeft positief verrast na het vertrek van Gerard Ekdom. Het was een gedurfde zet om te kiezen voor de relatief onbekende Jan-Willem in plaats van de bekende(re) Ruud de Wild, Rob Stenders of Gijs Staverman.

2. Mattie & Marieke

Dit programma is absoluut niet mijn favoriet, maar ik vind het prijzenswaardig dat Q Music blijft investeren in talenten en zo langzaamaan blijft bouwen aan de zender. Dit is gewaagder dan een bekende naam en formule wegkapen bij de publieke omroep.

3. Spijkers met koppen

Al jarenlang een vaste waarde op Radio 2 en één van de weinig echt publieke programma's op Radio 2. Tevens gun ik Felix Meurders wel een prijs.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Plaats reactie