Vervangende presentatoren

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Herman ven Schippers

Vervangende presentatoren

Bericht door Herman ven Schippers »

Bij welke vervangers blijven jullie wel hangen? Of bij welke zappen jullie juist weg?

Ik kom er op, omdat Corné Klein het programma van Bart Arens overneemt. Dan zapp ik meteen weg. Daarna ging ik naar 3FM, voor Jorien, daar hoorde ik Olivier Bakker, dan ben ik ook meteen weg.

Terwijl wanneer Wouter het programma van Gijs overneemt, dat ik dan wel blijf hangen.
castmember

Re: Vervangende presentatoren

Bericht door castmember »

Hahahahahahaha, herkenbaar!!! Ik zap niet weg, maar merk wel dat er minder energie in de ochtendshow zit als Corné Klein er zit. Daarentegen luister Gijs 2.0 zonder Gijs veel beter weg naar mijn mening en is dat juist een reden om een keer niet weg te zappen om 12:00!

Verder wordt ik ongelukkig als Ekdom in de Morgen zonder Ekdom wordt gedaan, dan zap ik echt weg.

Daarentegen blijf ik hangen op Radio 2 in de morgen als Jeroen Kijk in de Vegte op vakantie is.

[EDIT] : Dat moment dat je merkt dat je Paul Rabbering leuker vind qua presentatie dan Ruud de Wild :eek:
Laatst gewijzigd door castmember op 10 nov 2020 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
Daan!

Bericht door Daan! »

Ik ben afgelopen zomer blijven hangen toen Wietze Frank Dane verving. Sterker nog dat vond ik een beter programma.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Toen ik nog veel naar Somertijd luisterde (inmiddels ken ik het programma zo goed dat ik dat niet meer zo vaak doe) vond ik René Verkerk altijd net zo goed als van Someren zelf. Wist precies dezelfde sfeer neer te zetten. Kai Merckx vervangt nu vaak ochtend- of middagshow op Q die kan mij ook altijd vasthouden. En Gijs 2.0 vind ik zelfs beter met Wouter van der Goes of Paul Rabbering dan met Gijs zelf (al erger ik me volgens mij niet zo aan Gijs als sommige andere forumleden).

Als Frank bij 2 iets vervangt haak ik meestal al snel af. Frank is vrijwel altijd minder dan de jock die hij vervangt.
progmog

Bericht door progmog »

Dat heb ik met Sky Radio. Als de huidige wordt vervangen met een backup computer met Windows zap ik snel weg.
Mediaplanet

Bericht door Mediaplanet »

progmog schreef: 10 nov 2020 13:50 Dat heb ik met Sky Radio. Als de huidige wordt vervangen met een backup computer met Windows zap ik snel weg.
:D :lol: -bloos -bier
'Rock and Roll is beter than Music' - Alfred LaGarde
Bo Lus

Bericht door Bo Lus »

Als Bart van Leeuwen wordt vervangen door Aatrid de Jong, zap ik weg.
Plaats reactie