Weekend programma Ruud de Wild

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Stoeptegel69

Weekend programma Ruud de Wild

Bericht door Stoeptegel69 »

Hallo allemaal

Ik keek laatst op Instagram waar Ruud de wild een post deed met de titel “wild in het weekend” hij vertelde er niet veel over. Ik zag wel op het AD dat het over een nieuw weekend programs ging en dat dit verder geen invloed zou hebben op zijn middag programma. Olcay, de vriendin van Ruud postte dezelfde post als die van Ruud. Ik denk dat zei samen een Duo-programma gaan maken.

Wat denken jullie

Groetjes stoeptegel69
Moorkop

Re: Weekend programma Ruud de Wild

Bericht door Moorkop »

Vraag me dan wel af welk programma in het weekend daarvoor moet gaan wijken?
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

In topic Rob en Leo naar Talpa vermoed ik V15
In topic SMK moet weg vermoed ik SMK
DeZwijger

Bericht door DeZwijger »

Stoeptegel69 schreef: 25 okt 2020 20:06 Hallo allemaal

Ik keek laatst op Instagram waar Ruud de wild een post deed met de titel “wild in het weekend” hij vertelde er niet veel over. Ik zag wel op het AD dat het over een nieuw weekend programs ging en dat dit verder geen invloed zou hebben op zijn middag programma. Olcay, de vriendin van Ruud postte dezelfde post als die van Ruud. Ik denk dat zei samen een Duo-programma gaan maken.

Wat denken jullie

Groetjes stoeptegel69
Die Peter de Vries is een goede ja-knikker als dit waar blijkt. Wat mogen de DJ’s daar eigenlijk níet? Zijprojecten voor veel geld met Talpa, een weekendshow met je vriendin, vanuit huis uitzenden omdat je niet van de bank wil komen, drivetime programma’s opnemen omdat je naar een tv uitzending moet. Je vraagt je haast af wat er is gebeurd na die uitzending die in zijn tuin plaats vond. “Nee hoor, ik slaap wel op de bank”, aldus lulletje de Vries 😂😂
Plaats reactie