De Nachtwacht schreef: ↑20 okt 2020 17:37 Als 538 gaat doen wat Orange schetst hebben ze mij meteen terug

Moderator: admin6
De Nachtwacht schreef: ↑20 okt 2020 17:37 Als 538 gaat doen wat Orange schetst hebben ze mij meteen terug
Of aanpassen naar een top 30 tussen 15:00 en 18:00.
Tsja wat moet je dan zonder Top 40, dit lijkt me wel de beste oplossing. De Top 50 vind ik best een goede lijst, komen elke week veel meer nieuwe in dan in de Top 40 maarja.
Ik denk het ook niet, maar het kán wel. Q heeft geen exclusiviteit. Het zou een mooie zet zijn, de lijst weer terug te halen. Ondanks dat je dan het merk 'Top 40' moet delen, verzwak je toch Q.
Eens Mark Labrand zou een goede zijn.Henk34 schreef: ↑21 okt 2020 00:05Of aanpassen naar een top 30 tussen 15:00 en 18:00.
Misschien aanvullen met nuttige hit informatie.
De wekelijkse bekendmakingen van een dancesmash/Hollandse kanjer/538 superhit zouden terug kunnen keren.
En een goede host op het programma zetten is denk ik het belangrijkste. Niks ten nadele van Ivo hoor.
Maar het is nog steeds geen Erik de Zwart, Wessel van Diepen of Jeroen Nieuwenhuize.
Naar mijn idee moet het iemand met een warme stem zijn en liefde voor muziek
Mijn eerste idee hiervoor is Gerard Ekdom. Is wel een radio10 dj, maar Talpa Radio wisselt wel vaker met DJ’s
Tim Klijn zou het denk ik ook wel kunnen (is hij ook geen vervanger van Jeroen Nieuwenhuize geweest??)
Waarom nog een hitlijst? Ze kunnen toch ook een leuke weekend show programmeren om onderscheidend te zijn.
Bepaalt het aantal platen of een hitlijst goed of slecht is?
Als ik naar de luistercijfers van de Top 40 kijk, denk ik dat het concept uit 1965 toch nog wel aardig populair is
Nee.
Daarom zei ik ook 'als ik'