De Top2000 - 2020 editie

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Pot

Re: De Top2000 - 2020 editie

Bericht door Pot »

RealSunchaser schreef: 01 dec 2020 15:10
Pot schreef: 01 dec 2020 15:07

De afwezigheid van Stefan Stasse vind ik wel ontzettend jammer, maar het is zijn eigen keuze.
En van zijn arts neem ik aan. Stefan is risicodoelgroep en het zal een drukke bedoening zijn in en rond de studio
Dat weet ik niet:
RadioFreak schreef: Maar ook een grote afwezig: Stefan Stasse. Met zeventien gepresenteerde edities, is Stefan met recht een oudgediende te noemen in de populaire lijst. “Het is mijn eigen keuze om dit jaar de lijst niet te presenteren”, laat Stefan desgevraagd weten.
Oren open!
joostpas

Bericht door joostpas »

Jammer dat Rob dit jaar niet in het dj team zit, vind ik persoonlijk echt een toevoeging met zijn authentieke stijl van presenteren.
Verder zijn het wel de verwachte namen, waarbij je nog vraagtekens kan zetten voor de keuze Carolien Borgers ten opzichte van Rick van Veldhuysen, maar misschien is dat ook wel een omroep technisch verhaal.
Dat was immers wel een aantal jaar geleden toen Rob nog werkte voor Powned op 3FM, maar dat is een aanname uiteraard.
Jacob1

Bericht door Jacob1 »

Wat een marginaal presentatieteam zo overdag. Ze hebben op Radio2 een toplijst en dan zetten ze er zo'n team op. De enige die echt een hitparade kan presenteren zit in de nacht (Jeroen van Inkel) en de mensen die er een snit aan kunnen geven (Rob Stenders en Stefan Stasse) doen niet mee.
Ik haak deze keer af. De Top200 kwis was afgelopen zondag ook al een aanfluiting. Het is duidelijk dat de sleet erin zit.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

joostpas schreef: 01 dec 2020 18:25 Jammer dat Rob dit jaar niet in het dj team zit, vind ik persoonlijk echt een toevoeging met zijn authentieke stijl van presenteren.
Verder zijn het wel de verwachte namen, waarbij je nog vraagtekens kan zetten voor de keuze Carolien Borgers ten opzichte van Rick van Veldhuysen, maar misschien is dat ook wel een omroep technisch verhaal.
Dat was immers wel een aantal jaar geleden toen Rob nog werkte voor Powned op 3FM, maar dat is een aanname uiteraard.
Dat Stenders de Top 2000 doet kan zeker een omroeptechnisch verhaal zijn. Met Van Inkel, Frank van 't Hof, Giel Beelen en Jan-Willem Roodbeen is BNNVARA (samen KRO-NCRV) hofleverancier.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
radiodaan

Bericht door radiodaan »

Phoenix schreef: 01 dec 2020 19:28
joostpas schreef: 01 dec 2020 18:25 Jammer dat Rob dit jaar niet in het dj team zit, vind ik persoonlijk echt een toevoeging met zijn authentieke stijl van presenteren.
Dat Stenders de Top 2000 doet kan zeker een omroeptechnisch verhaal zijn. Met Van Inkel, Frank van 't Hof, Giel Beelen en Jan-Willem Roodbeen is BNNVARA (samen KRO-NCRV) hofleverancier.
Ik tel 4x AVROTROS, 4x Kro-Ncrv en 4x BNNVARA, dus hofleverancier zit er voor niemand in dit jaar :smile:
joostpas

Bericht door joostpas »

Jacob1 schreef: 01 dec 2020 19:28 Wat een marginaal presentatieteam zo overdag. Ze hebben op Radio2 een toplijst en dan zetten ze er zo'n team op. De enige die echt een hitparade kan presenteren zit in de nacht (Jeroen van Inkel) en de mensen die er een snit aan kunnen geven (Rob Stenders en Stefan Stasse) doen niet mee.
Ik haak deze keer af. De Top200 kwis was afgelopen zondag ook al een aanfluiting. Het is duidelijk dat de sleet erin zit.
Ik snap wel dat ze het overdag zo veel mogelijk hetzelfde houden als de doordeweeks programmering, dit om herkenbaar te blijven voor de luisteraars.
En het is niet echt een hitlijst in mijn ogen, meer een afsluiting van het jaar.
Maar goed, zoals eerder hierboven vermeldt ben je niet echt een radio 2 fan, afgaande op de kritiek hierboven op radio 2 en in het radio 2 forum.
Godert Walter

Bericht door Godert Walter »

Jacob1 schreef: 01 dec 2020 19:28 Wat een marginaal presentatieteam zo overdag. Ze hebben op Radio2 een toplijst en dan zetten ze er zo'n team op. De enige die echt een hitparade kan presenteren zit in de nacht (Jeroen van Inkel) en de mensen die er een snit aan kunnen geven (Rob Stenders en Stefan Stasse) doen niet mee.
Gijs Staverman heeft de Top 40 en de Mega Top 50 gepresenteerd, waarmee hij in 1994 de populairste DJ van Nederland werd. Dus Jeroen van Inkel is niet de enige :-)
Durashift

Bericht door Durashift »

Janno schreef: 01 dec 2020 10:57 Ik zag net dat ze een mini-café in een busje hebben gemaakt. Ziet er grappig uit, maar ik zou iets aan het camerastandpunt doen. Het gezicht van een van de dienstdoende dj’s was niet te zien tijdens een praatje met een stemmer.
Hm, ik zag juist het gezicht van die kerel in Geffen niet. Maar wel prima Frank en Wout.

Dat zo'n busje door de corona reglementen is gekomen. :eek:
2 DJ's die dicht op elkaar zitten aan dat barretje. Dan nog een producer in de hut.

De interieurbouwer had nog ff een lus moeten maken om het gordijn voor de deur weg te houden, lijkt mij.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

radiodaan schreef: 01 dec 2020 20:40
Phoenix schreef: 01 dec 2020 19:28
Ik tel 4x AVROTROS, 4x Kro-Ncrv en 4x BNNVARA, dus hofleverancier zit er voor niemand in dit jaar :smile:
Ik rekende Carolien Borgers nog als WNL, maar dit zal dan AVROTROS moeten zijn.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Godert Walter schreef: 01 dec 2020 21:25
Gijs Staverman heeft de Top 40 en de Mega Top 50 gepresenteerd, waarmee hij in 1994 de populairste DJ van Nederland werd. Dus Jeroen van Inkel is niet de enige :-)
Vergeet Bart Arens niet.
Janno

Bericht door Janno »

Durashift schreef: 01 dec 2020 22:22
Janno schreef: 01 dec 2020 10:57 Ik zag net dat ze een mini-café in een busje hebben gemaakt. Ziet er grappig uit, maar ik zou iets aan het camerastandpunt doen. Het gezicht van een van de dienstdoende dj’s was niet te zien tijdens een praatje met een stemmer.
Hm, ik zag juist het gezicht van die kerel in Geffen niet. Maar wel prima Frank en Wout.

Dat zo'n busje door de corona reglementen is gekomen. :eek:
2 DJ's die dicht op elkaar zitten aan dat barretje. Dan nog een producer in de hut.

De interieurbouwer had nog ff een lus moeten maken om het gordijn voor de deur weg te houden, lijkt mij.
Ik heb maar heel even gekeken. Misschien hebben ze later het camerastandpunt veranderd.
Matti538

Bericht door Matti538 »

Haagsegek schreef: 01 dec 2020 10:06 Geen Rick en Leo, waarom zou dat zijn?
Rick gaat oud en nieuw vieren bij zijn ouders in Spanje. Vertelde hij vrijdag in zijn programma
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Hij heeft daar ook een huis toch
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Matti538 schreef: 01 dec 2020 23:56
Haagsegek schreef: 01 dec 2020 10:06 Geen Rick en Leo, waarom zou dat zijn?
Rick gaat oud en nieuw vieren bij zijn ouders in Spanje. Vertelde hij vrijdag in zijn programma
Lekker weekje vakantie opgenomen dus :-)
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Maakte ze nou vanavond al de top 10 bekend van de top 2000? Ben benieuwd of daar nog verassingen tussen zitten.
Plaats reactie