Radiofreak Awards; wat stem jij?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Daan!

Radiofreak Awards; wat stem jij?

Bericht door Daan! »

Beste nieuwslezer: Henk Blok - Beste stem
Beste nachtprogramma: Rick van V doet 2 - Getwijfeld tussen Martijn en Rick. Omdat Rick nog op de radio zit en hem een betere plek gun, op hem gestemd.
Beste audiovormgeving: NPO Radio 2 - Vaak op 538 gestemd, maar ik vind het nu op punten beter kunnen. Radio2 heeft een duidelijke en simpele vormgeving, krachtig en daarom op hun gestemd.
Beste verslaggever: Marc-Robin Visscher - Ik ken ze allemaal niet. Willekeurig gestemd. Tip voor de redactie!
Beste marketing: Qmusic - Branding van Q is zo simpel en daardoor heel krachtig. Tegelijkertijd fris en eigentijds. De branding straalt uit wat het station is.
Beste Sidekick: Chris Bergstrom - Chris heeft laten horen in het weekend en ook tijdens vervangingen, sfeer te kunnen bijdragen aan een programma.
Pot

Re: Radiofreak Awards; wat stem jij?

Bericht door Pot »

Nog niet gestemd, maar wel van plan.

Beste nieuwslezer: Carmen Verheul.
Leest het nieuws strak, netjes en ze heeft vooral een fijne stem (hoewel ik weet dat een aantal dat niet vinden). Precies wat een nieuwslezer nodig heeft.

Beste audiovormgeving: Radio 2.
Klinkt prima. Ze hebben een totaler pakket dan Slam! en spreekt me meer aan dan die van 538.

Beste nachtprogramma: Martijn Kolkman.
Ik luister 's nachts zelden radio, maar ik gun deze Martijn vooral voor zijn vele jaren bij Q en de laatste periode dat hij (onterecht) in de nacht gezeten heeft. Over de Miss Podcast kan ik niet oordelen.

Beste verslaggever: geen idee.

Beste sidekick: Rick Romijn.
Dit doe ik vooral vanwege ESO. Doet het met VI ook goed, dus dat mag wat mij betreft ook beloond worden.

Beste marketing: Qmusic
Daan! schreef: 24 sep 2020 20:12 Branding van Q is zo simpel en daardoor heel krachtig. Tegelijkertijd fris en eigentijds. De branding straalt uit wat het station is.
Precies dit! De zender is gefocust op wat belangrijk is, het 24/7 merk.
Oren open!
Radiooidar

Bericht door Radiooidar »

Beste nieuwslezer: Carmen Verheul
Beste audiovormgeving: NPO Radio 2
Beste nachtprogramma: RickvanV doet 2
Beste verslaggever: willekeurig
Beste sidekick: Caroline Brouwer
Beste marketing: Qmusic
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Ik vind de keuze zo beperkt dat ik helemaal niet stem. Is er al een voorverkiezing geweest, die ik dan gemist heb?
Rock 'n roll is better than music!
Daan!

Bericht door Daan! »

Ik heb die niet gezien.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Oortjes schreef: 25 sep 2020 16:10 Ik vind de keuze zo beperkt dat ik helemaal niet stem. Is er al een voorverkiezing geweest, die ik dan gemist heb?
Wat een beperkte keuzes inderdaad. Ik ben wel benieuwd hoe deze keuzes tot stand zijn gekomen.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
JS

Bericht door JS »

Misschien eens lezen? Dan zie je dat de zenderbazen nomineren...

Mijn stem gaat naar:
Carmen Verheul
NPO Radio 2
Miss Podcast
Kink
Joris Keugel
Rick Romijn
De radio blijft het doen!!!
radiodaan

Bericht door radiodaan »

Oortjes schreef: 25 sep 2020 16:10 Ik vind de keuze zo beperkt dat ik helemaal niet stem. Is er al een voorverkiezing geweest, die ik dan gemist heb?
Ze worden genomineerd door personen uit de huidige radiowereld, dus managers, ervaren dj's etc.. Die mogen (medewerkers van) de concurrenten nomineren. Waaruit vervolgens het publiek een keuze mag maken.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

radiodaan schreef: 25 sep 2020 18:04
Ze worden genomineerd door personen uit de huidige radiowereld, dus managers, ervaren dj's etc.. Die mogen (medewerkers van) de concurrenten nomineren. Waaruit vervolgens het publiek een keuze mag maken.
Duidelijk, dank je. Ik vind het een bijzonder kort lijstje, maar snap nu de totstandkoming.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

En dan win je een award? En dan? Je schiet er echt geen meter mee op.

Leuke tam tam voor deze site, meer niet
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Hoort-u-mij schreef: 26 sep 2020 09:51 En dan win je een award? En dan? Je schiet er echt geen meter mee op.

Leuke tam tam voor deze site, meer niet
Dat is natuurlijk met alle awards. Zelf zie ik het meer als waardering voor degene die de award krijgt.
Plaats reactie