Luistercijfers juli/augustus

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Ikbenroy

Re: Luistercijfers juli/augustus

Bericht door Ikbenroy »

3FM te beginnen met het schrappen van de FM, maar heb het gevoel dat de discussie over de toekomst van 3FM net zo hopeloos is als de zender al is.

NPO Radio 5 gewoon NPO Radio 3 laten worden met dus de freqs van 3 , 3FM omvormen tot interactief digitaal muziek/festival platform , kan NPO met recht stellen datze alleen maar goed beluisterde (lineaire) radio stations heeft
Lotte van der Neven

Bericht door Lotte van der Neven »

Ik denk dat 3FM haar vaste marktaandeel gevonden heeft tussen 2 en 2,5 en dat het wel zo'n beetje is.
RadioLove95

Bericht door RadioLove95 »

Lotte van der Neven schreef: 23 sep 2020 23:03 Ik denk dat 3FM haar vaste marktaandeel gevonden heeft tussen 2 en 2,5 en dat het wel zo'n beetje is.
Denk het ook. Duur geintje wel. Budget mag met deze ambitie wel wat omlaag. Want 2,2% marktaandeel en dat geintje kost meer dan 1 miljoen per maand. Radio 2 is goedkoper met 12%
Lotte van der Neven

Bericht door Lotte van der Neven »

Oh, een miljoen per maand, dat wist ik helemaal niet joh. Dat geld kan inderdaad beter besteed worden, maar laten we de discussie maar niet politiek maken. :-)
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Ikbenroy schreef: 23 sep 2020 18:48 NPO Radio 5 gewoon NPO Radio 3 laten worden met dus de freqs van 3
Wat mij betreft die frequenties dan gewoon naar de commerciëlen. NPO heeft genoeg kanalen en zenders voor senioren op FM.
Plaats reactie