FunX award terecht?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Oortjes

FunX award terecht?

Bericht door Oortjes »

Hier ben ik het zeer mee eens:
https://www.ad.nl/show/de-npo-vindt-iem ... ~a5bc5f25/

Wat vinden we op het forum?
Rock 'n roll is better than music!
De Nachtwacht

Re: FunX award terecht?

Bericht door De Nachtwacht »

Ik heb hier echt niets aan toe te voegen.
marbles

Bericht door marbles »

35.000 kijkers op TV. I rest my case.
Minder eenheidsworst op de radio please
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Het boeit met net zoveel als wie een top 2000 award krijgt. Ze doen maar, ik luister niet naar die zenders.
Radiooidar

Bericht door Radiooidar »

'De NPO' vindt. Daarmee al een dramatische column. Ik denk niet dat ze onder alle presentatoren van de NPO een peiling hebben gedaan. Dieptrieste journalistiek dit.
WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

Als de randstedelijke streekomroep van de NPO het nodig vond om iemand te belonen voor zijn oproep tot geweld, dan is het niet verbazingwekkend dat steeds minder Nederlanders zich herkennen in die omroep.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Radiooidar schreef: 18 sep 2020 14:33 'De NPO' vindt. Daarmee al een dramatische column. Ik denk niet dat ze onder alle presentatoren van de NPO een peiling hebben gedaan. Dieptrieste journalistiek dit.
Er staat niet "de medewerkers van de NPO vinden". Ik heb ook weleens een andere mening dan mijn werkgever. Verder is het een collumn, dus een mening.

De NPO rwikt de award uit, dus ze schrijft dit correct.
Rock 'n roll is better than music!
Zwarte Stoomboot

Bericht door Zwarte Stoomboot »

Oortjes schreef: 18 sep 2020 16:06
Radiooidar schreef: 18 sep 2020 14:33 'De NPO' vindt. Daarmee al een dramatische column. Ik denk niet dat ze onder alle presentatoren van de NPO een peiling hebben gedaan. Dieptrieste journalistiek dit.
Er staat niet "de medewerkers van de NPO vinden". Ik heb ook weleens een andere mening dan mijn werkgever. Verder is het een collumn, dus een mening.

De NPO rwikt de award uit, dus ze schrijft dit correct.
FunX is onderdeel van de NPO en heeft zelf bepaald dat Akwasi deze prijs heeft gekregen:
De prijswinnaars worden gekozen door de luisteraars van FunX, met uitzondering van de Power Award waarvan de winnaar door de radiozender zelf wordt bepaald. Dit jaar viel die eer ten beurt aan Akwasi ‘voor zijn inzet voor Black Lives Matter’.
Áls je een verwijt wilt maken (en waarom zou je dat niet willen), dan kan dat dus niet anders zijn dan een verwijt aan de NPO.

Wat me overigens verbaast is dat over die Power Award helemaal niets is te vinden op de website van FunX. Wel in alle andere media, maar niet bij het station dat de prijs uitreikt. Vreemd.
Plaats reactie