Evers terug op Veronica?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Orbanny

Evers terug op Veronica?

Bericht door Orbanny »

Door de verschuiving van Giel naar Radio 2 kan het middagteam met Genee mooi naar de ochtend en Evers in de middag?
Evers heeft aangegeven geen ochtendshow meer te willen doen maar andere tijdvakken wel interessant te vinden. Daarnaast zou Rick Romijn graag weer een ochtendshow willen doen. Is 1+1 in dit geval 2?

Phoenix

Re: Evers terug op Veronica?

Bericht door Phoenix »

In de recente podcast Van Je Af Is Harder hebben Romijn en Van Baarlen aangegeven dat Evers voorlopig niet terugkeert op de radio.
12-04-2020

De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel.

Orange

Bericht door Orange »

En daarnaast wil je als Talpa dat als Evers wat gaat doen, hij dat voor Radio 10 doet. Is een manier om Radio 10 dichter bij het marktaandeel van Radio 2 te krijgen.

En Genee wil niet in de ochtend. Dat zou ik als Talpa ook niet willen, want ik zou Rick en Niels niet tegenover Frank Dane zetten.

jessica

Bericht door jessica »

Orange schreef:
15 jul 2020 09:46
En daarnaast wil je als Talpa dat als Evers wat gaat doen, hij dat voor Radio 10 doet. Is een manier om Radio 10 dichter bij het marktaandeel van Radio 2 te krijgen.
En Genee wil niet in de ochtend. Dat zou ik als Talpa ook niet willen, want ik zou Rick en Niels niet tegenover Frank Dane zetten.
Bovendien heeft Genee altijd gezegd een ochtendshow niet te kunnen combineren met zijn TV werk. Nee Veronica zal een volledig nieuwe ochtendshow moeten krijgen vanaf 1 oktober.

Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef:
15 jul 2020 10:20
Orange schreef:
15 jul 2020 09:46
Bovendien heeft Genee altijd gezegd een ochtendshow niet te kunnen combineren met zijn TV werk. Nee Veronica zal een volledig nieuwe ochtendshow moeten krijgen vanaf 1 oktober.
Welke TV-werkzaamheden :lol: Nee, serieus, ik denk dat Veronica er verstandig aan doet VI in de middag in stand te houden. Dit is nu het succesnummer van de zender. Ik verwacht Niek van der Bruggen op de plek in de ochtend. Hij past uitstekend bij Veronica en heeft op dit moment weinig uren te vullen op 538. Voor Talpa is het ook een goedkope oplossing, terwijl het waarschijnlijk geen nadelig effect gaat hebben op de luistercijfers.
12-04-2020

density1

Bericht door density1 »

Evers heeft aangegeven voorlopig geen radio meer te willen doen, maar je kunt ook stellen hoe geloofwaardig is dit uit de mond van 'ene' Rick R. Die gaat ook niet alles toegeven wat er achter de schermen plaats vind. 'Voorlopig' is natuurlijk wel een breed begrip. Maar bij Veronica zie ik hem niet zo snel komen, eerder Radio 10. Dat is toch de sterrenzender, de 'champions league' van Talpa.

Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Evers gaat niet terug komen voorlopig. Niek zie ik niet zo snel terug keren in de ochtend op Veronica. Hij is gewoon weg gewerkt bij Veronica. Tim klijn of een Lex Gaarthuis zijn de beste opties denk ik.

Phoenix

Bericht door Phoenix »

density1 schreef:
15 jul 2020 11:02
Maar bij Veronica zie ik hem niet zo snel komen, eerder Radio 10. Dat is toch de sterrenzender, de 'champions league' van Talpa.
Radio 10 heeft niet meer of minder sterren dan 538 of Veronica. Edwin Diergaarde is geen grotere ster dan Tim Klijn, die op hetzelfde tijdslot zit bij Veronica. Ook Jeroen Nieuwenhuize is geen grote ster dan Dennis Ruyer (Veronica) en Mark Labrand (538).
12-04-2020

Phoenix

Bericht door Phoenix »

Deradiokenner schreef:
15 jul 2020 11:24
Evers gaat niet terug komen voorlopig. Niek zie ik niet zo snel terug keren in de ochtend op Veronica. Hij is gewoon weg gewerkt bij Veronica. Tim klijn of een Lex Gaarthuis zijn de beste opties denk ik.
A.U.B. geen Lex Gaarthuis.
Tim Klijn is een optie, waarbij Lindo Duval doorschuift naar de plek van Tim Klijn.
12-04-2020

Pot

Bericht door Pot »

Phoenix schreef:
15 jul 2020 11:27
Deradiokenner schreef:
Tim Klijn is een optie, waarbij Lindo Duval doorschuift naar de plek van Tim Klijn.
Waarom wil je geen Lex?
Ik weet niet hoe 'dragend' Tim is. Dan moet hij er wel wat sidekicks bij hebben, wat mij betreft.
Oren open!

Phoenix

Bericht door Phoenix »

Pot schreef:
15 jul 2020 13:43
Phoenix schreef:
15 jul 2020 11:27
Deradiokenner schreef:
Waarom wil je geen Lex?
Ik weet niet hoe 'dragend' Tim is. Dan moet hij er wel wat sidekicks bij hebben, wat mij betreft.
Dit is een puur persoonlijke mening. Ik vind hem niet passen binnen het profiel van Veronica. Bij Radio 10 en 100%NL lijkt hij goed tot zijn recht te komen, maar bij Veronica zie ik hem niet passen.
12-04-2020

Oortjes

Bericht door Oortjes »

Lex met zijn showbizz ochtendshow was radio die hij goed deed. Het was spraakmakend en onderscheidend. Bij Radio 10 draaide hij naar een ochtendshow die schijtlollig moest zijn, zoals veel ochtendshows. Daarmee werd hij 13 in een dozijn ipv onderscheidend, bij vlagen zelfs irritant.

Zelf denk ik niet dat zijn schijtlol populair wordt. Een showbizz ochtendshow zou wel kunnen, maar of dat bij Veronica past? Ik denk het niet.
Rock 'n roll is better than music!

Phoenix

Bericht door Phoenix »

Oortjes schreef:
15 jul 2020 16:11
Lex met zijn showbizz ochtendshow was radio die hij goed deed. Het was spraakmakend en onderscheidend. Bij Radio 10 draaide hij naar een ochtendshow die schijtlollig moest zijn, zoals veel ochtendshows. Daarmee werd hij 13 in een dozijn ipv onderscheidend, bij vlagen zelfs irritant.

Zelf denk ik niet dat zijn schijtlol populair wordt. Een showbizz ochtendshow zou wel kunnen, maar of dat bij Veronica past? Ik denk het niet.
Ik ken hem alleen van Radio 10 en daar vind ik hem niet sterk. Dat schijtlollige, zoals jij het noemt, lijkt niet bij hem te passen. Het is erg flauw en past totaal niet bij een landelijke zender. Toch zet hij bij Radio 10 in de avond uitstekende luistercijfers neer. Blijkbaar is daar toch een publiek voor. Bij Veronica zouden beide formules niet passen.
12-04-2020

Oortjes

Bericht door Oortjes »

Ik heb zijn avondprogramma nooit gehoord, geen idee in hoeverre dat overeenkomt met de ochtendshow die hij deed. Het doet het in de luistercijfers zeker niet slecht. Dat zal nog wel bwter worden, met afnemende concurrentie binnen Talpa.
Rock 'n roll is better than music!

Stef99

Bericht door Stef99 »

Net in RTL Boulevard: "Evers is de enige die Veronica kan redden", aldus Patrick Kicken

Gesloten