Van Inkel en Beelen naar Radio 2

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Pot

Re: Van Inkel en Beelen naar Radio 2

Bericht door Pot »

Oortjes schreef:
14 jul 2020 23:32
Smid70 schreef:
14 jul 2020 20:50
Oortjes schreef:
14 jul 2020 20:43
Het is wel opmerkelijk dat deze twee grote namen naar Radio 2 gehaald worden om vervolgens onmogelijke tijdstippen te krijgen. Wat is de gedachte daarachter?
Beelen wil gewoon vrijheid en ik denk dat hij die krijgt op dat tijdstip. Kan hij zich mooi weer ontdekken.
Van Inkel wil wellicht meer vrije tijd?
Om 02.30 je bed uit om zelf een plaatje uit te zoeken wat niemand hoort?? Het is maar wat je wil.

Jeroen lijkt me slachtoffer van omroeppolitiek.
Hoelaat Giel wakker moet worden, maakt niet veel uit voor hem. Volgens mij heeft hij al standaard een slaaptekort. Maar een jock als Giel zou eigenlijk niet op deze plek horen. Je haalt een jock binnen en kunt hem niet 'gebruiken': zijn tijdslot telt niet mee voor de luistercijfers, heeft een beperkt publiek, maar is wel een van de bekendste jocks en heeft waarschijnlijk ook niet het minste salaris. Aan de andere kant: hij kan doen wat hij wil, zonder dat het allemaal perfect hoeft. Hij zou zichzelf kunnen 'herontdekken'.
Jeroen van Inkel slachtoffer noemen vind ik het verkeerde woord. Hij stapt zelf over naar BNNVARA. Bovendien geldt voor beide: waar had ze Giel en Jeroen anders moeten plaatsen? Alles zat vol en er was ook geen reden om de dagprogrammering aan te pakken.
Oren open!

jessica

Bericht door jessica »

Oortjes schreef:
Smid70 schreef:
Oortjes schreef:
Het is wel opmerkelijk dat deze twee grote namen naar Radio 2 gehaald worden om vervolgens onmogelijke tijdstippen te krijgen. Wat is de gedachte daarachter?
Beelen wil gewoon vrijheid en ik denk dat hij die krijgt op dat tijdstip. Kan hij zich mooi weer ontdekken.
Om 02.30 je bed uit om zelf een plaatje uit te zoeken wat niemand hoort?? Het is maar wat je wil.
Je kan toch ook in de nacht opblijven en in de morgen als je thuis komt om half acht gaan slapen. Lijkt me een makkelijker ritme.

WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

Oortjes schreef:
Smid70 schreef:
Oortjes schreef:

Jeroen lijkt me slachtoffer van omroeppolitiek.
Reken maar dat Giel ervoor gaat zorgen dat jij wel van hem hoort.

Oortjes

Bericht door Oortjes »

Pot schreef:
14 jul 2020 23:51
Jeroen van Inkel slachtoffer noemen vind ik het verkeerde woord. Hij stapt zelf over naar BNNVARA. Bovendien geldt voor beide: waar had ze Giel en Jeroen anders moeten plaatsen? Alles zat vol en er was ook geen reden om de dagprogrammering aan te pakken.
Kon Jeroen bij Max blijven? Hij zal toch zijn geld moeten verdienen.

Er is zeker geen reden de dagprogrammering te wijzigen. Er was volgens mij überhaupt geen reden Giel en Jeroen naar Radio 2 te halen.
Rock 'n roll is better than music!

MFM

Bericht door MFM »

Hij heeft voorlopig weer onderdak bij de marktleider.
Daar is ook wat over te zeggen natuurlijk.
Bij Radio5 zit je al snel vast en is een overstap naar een grotere speler natuurlijk moeilijker zoniet onmogelijk.
Ik zie het meer als een “interne” vacature die hij vult. Blijft immers de PO.
En laten we eerlijk zijn; zoveel keuze is er momenteel niet bij de landelijke zenders.

Well done. -bier

Phoenix

Bericht door Phoenix »

MFM schreef:
15 jul 2020 10:29
En laten we eerlijk zijn; zoveel keuze is er momenteel niet bij de landelijke zenders.
Inderdaad. De enige optie voor Van Inkel die ik nog zie ontstaan buiten de PO is als Joe een FM-zender zou krijgen.
12-04-2020

De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel.

Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Denk dat Beelen eerder een soort back-up wordt gehouden, mocht een van de headliners op de doordeweekse daguren naar Talpa vertrekken.

density1

Bericht door density1 »

Plausibel, plausibel.

GielBeelen

Bericht door GielBeelen »

Oortjes schreef:
Smid70 schreef:
Oortjes schreef:
Dan begrijp ik oprecht niet wat je hier doet want van radio hou je zo te lezen niet. 😅

jessica

Bericht door jessica »

GielBeelen schreef:
15 jul 2020 13:18
Oortjes schreef:
Smid70 schreef:
Dan begrijp ik oprecht niet wat je hier doet want van radio hou je zo te lezen niet. 😅
Bovendien hoef je helemaal je bed niet uit om 2.30 uur als je gewoon opblijft en in de morgen rond half acht gaat slapen. Doen zoveel mensen met nachtdienst. Hoef je ook niet gebroken te slapen. :D

Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Giel gaat lekker gewoon terug waar hij vandaan komt en waar hij het beste was, de nacht.

Geen druk van een ochtendshow en het moeten presteren. Gewoon lekker radio maken zonder ieder kwartier nieuws weer verkeer en de moetjes qua interviews omdat het in Talpa belang moest.

Giel hoeft denk ik niet zo nodig meer primetime. Hij had immers zelf de keuze, want bij Veronica kon hij geowon blijven.

Oortjes

Bericht door Oortjes »

GielBeelen schreef:
Jawel, ik ben gek op radio. En op mijn bed -zzz

Niks mis met meerdere liefdes toch :razz:

GielBeelen

Bericht door GielBeelen »

Oortjes schreef:
15 jul 2020 16:03
GielBeelen schreef:
Jawel, ik ben gek op radio. En op mijn bed -zzz

Niks mis met meerdere liefdes toch :razz:
Nou fijn om te horen
Ik ben ook van m’n bed hoor. Als ik me 7,5 uur slaap maar red op een dag.
En als ik dat voor de radio even moet onderbreken dan met heeeeel veel liefde

Oortjes

Bericht door Oortjes »

GielBeelen schreef:
15 jul 2020 16:35
En als ik dat voor de radio even moet onderbreken dan met heeeeel veel liefde
Als jij daarvan kan genieten, succes! We hoeven niet allemaal hetzelfde te willen.

Pot

Bericht door Pot »

Ik ben overigens wel benieuwd, Giel, of je zelf op deze plek wou. En of je met 3FM in gesprek bent geweest. Aangezien Sharid Alles zei dat er geen meer plek voor je was. Gewoon uit intresse, aangezien het toch rond is.
Oren open!

Plaats reactie