Van Inkel en Beelen naar Radio 2

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Mark_5MW

Van Inkel en Beelen naar Radio 2

Bericht door Mark_5MW »

Tenminste,
dat hoorde ik net onderweg in de auto Ruud DW vertellen......
En Giel bevestigde dat. live over de telefoon
Vriendelijke groeten,

Mark van Wijk
MFM

Re: Van Inkel en Beelen naar Radio 2

Bericht door MFM »

Dat klopt.
We weten nu in ieder geval waar die plopkap gebleven is Giel :wink:
marcelb

Bericht door marcelb »

Beelen naar npo radio 2.... jammer. Maar gelukkig zit ie in de nacht.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Het is wel opmerkelijk dat deze twee grote namen naar Radio 2 gehaald worden om vervolgens onmogelijke tijdstippen te krijgen. Wat is de gedachte daarachter?
Rock 'n roll is better than music!
Smid70

Bericht door Smid70 »

Oortjes schreef: 14 jul 2020 20:43 Het is wel opmerkelijk dat deze twee grote namen naar Radio 2 gehaald worden om vervolgens onmogelijke tijdstippen te krijgen. Wat is de gedachte daarachter?
Beelen wil gewoon vrijheid en ik denk dat hij die krijgt op dat tijdstip. Kan hij zich mooi weer ontdekken.
Van Inkel wil wellicht meer vrije tijd?
rammerdebam

Bericht door rammerdebam »

Radio 2 krijg wel een mooie nacht zo vanaf oktober om 2uur rick van velthuysen en om 4 uur giel
Netty

Bericht door Netty »

Een hele verbetereing voor de vroege morgen zowel door de week als in het weekend. Heel blij met deze veranderingen.
wally

Bericht door wally »

mwoah..vind het voor van Inkel toch wel een behoorlijke degradatie. Radio 5 is net een beetje aan het klimmen. Ja, ik weet het, de Inkelbaas is nog steeds qua presentatie dezelfde als, pak 'm beet, 20 jaar geleden, maar is dat erg op een zender als Radio 5 waar ook de luisteraars die manier van presenteren gewend zijn? Ik heb de laatste tijd via de stream een aantal keer geluisterd. Is toch wel vertrouwd.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

wally schreef: 14 jul 2020 22:18 mwoah..vind het voor van Inkel toch wel een behoorlijke degradatie. Radio 5 is net een beetje aan het klimmen. Ja, ik weet het, de Inkelbaas is nog steeds qua presentatie dezelfde als, pak 'm beet, 20 jaar geleden, maar is dat erg op een zender als Radio 5 waar ook de luisteraars die manier van presenteren gewend zijn? Ik heb de laatste tijd via de stream een aantal keer geluisterd. Is toch wel vertrouwd.
Ja, ik vind dit ook wel jammer. Heel soms luisterde ik naar Van Inkel op 5. Niet vanwege de zender of de muziek, maar enkel voor Van Inkel. In het weekend zal ik hem zelden horen.
Ik heb het vermoeden dat hij zijn tijd op Max er op zat en dit een noodoplossing is voor hem.

Giel Beelen zie ik op termijn nog wel een betere plek krijgen in de Radio 2 programmering.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
Heggeschaar

Bericht door Heggeschaar »

Van Inkel MOET tijdens zijn eerste rinkeldekinkel wél prominent een werkende (!!) Faxapparaat in beeld zetten.
Bring back the magic, Jingle Jeroen
jessica

Bericht door jessica »

Phoenix schreef: 14 jul 2020 22:45 Giel Beelen zie ik op termijn nog wel een betere plek krijgen in de Radio 2 programmering.
Ja maar dan niet de ochtendshow van Radio2. Jan Willem Roodbeen en Jeroen Kijk in de Vegte hebben net hun contract met 3 jaar verlengd. Ik weet niet hoelang Giel getekend heeft bij Radio2? Het zal dan eerder een anders tijdstip worden.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 14 jul 2020 22:50
Phoenix schreef: 14 jul 2020 22:45 Giel Beelen zie ik op termijn nog wel een betere plek krijgen in de Radio 2 programmering.
Ja maar dan niet de ochtendshow van Radio2. Jan Willem Roodbeen en Jeroen Kijk in de Vegte hebben net hun contract met 3 jaar verlengd. Ik weet niet hoelang Giel getekend heeft bij Radio2? Het zal dan eerder een anders tijdstip worden.
Nee, de ochtend niet. Ik denk eerder aan een slot in de avond.
En Giel heeft niet getekend "bij Radio 2". Giel is dienst van BNNVARA.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

jessica schreef: 14 jul 2020 22:50
En op Veronica en 3fm heeft hij bewezen geen grote groep luisteraars meer te binden voor de ochtendshow.
jessica

Bericht door jessica »

Ja klopt getekend bij BNNVARA voor Radio2 neem ik aan.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Smid70 schreef: 14 jul 2020 20:50
Oortjes schreef: 14 jul 2020 20:43 Het is wel opmerkelijk dat deze twee grote namen naar Radio 2 gehaald worden om vervolgens onmogelijke tijdstippen te krijgen. Wat is de gedachte daarachter?
Beelen wil gewoon vrijheid en ik denk dat hij die krijgt op dat tijdstip. Kan hij zich mooi weer ontdekken.
Van Inkel wil wellicht meer vrije tijd?
Om 02.30 je bed uit om zelf een plaatje uit te zoeken wat niemand hoort?? Het is maar wat je wil.

Jeroen lijkt me slachtoffer van omroeppolitiek.
Rock 'n roll is better than music!
Plaats reactie