Rob Stenders en Leo Blokhuis aan de slag bij Talpa Network

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
jessica

Re: Rob Stenders en Leo Blokhuis aan de slag bij Talpa Network

Bericht door jessica »

rutgrrr schreef: 25 okt 2020 22:13 Loopt Stenders' contract bijna af ofzo? De salarisonderhandelingen zullen in dat geval wei in volle gang zijn, gezien de timing van de roddels...
Nee loopt nog een jaar door tot eind 2021.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

DavyGer schreef: 25 okt 2020 21:06 Stenders verlaat radio 2 volgens de media, maar kondigde wel aan dat de virtuele verrukkelijke 15 een podcast van radio 2 wordt binnenkort.

Volgens mij matcht hier iets niet met elkaar..
Zij hij dinsdag ook al, inderdaad.
Coolwine

Bericht door Coolwine »

Zo dat kunnen we ook weer afsluiten (voorlopig). De namiddag wordt straks gedaan door Dennis Ruyer en Celine Huijmans. Geen nieuws over Stenders gemeld in VI.
Orange

Bericht door Orange »

We kunnen natuurlijk nog best even doorroddelen, want er werd gesuggereerd (door PK?) dat Stenders van 13 tot 16u komt. Kan Tim Klijn Greatest Hits op 538 gaan doen :wink:
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Dat Stenders de V15 net is begonnen en de virtuele versie zegt niets. als je nog iets wilt vertellen vertel je over je huidige baan.

Overigens hadden stenders en caroline het onlangs over het feit dat Stenders nog geen kinderen had, met de nadruk op nog. Geen idee of dat een grapje was, maar aangezien hij dus ook een vriendin heeft kan ie natuurlijk ook kiezen voor een nieuw avontuur met veel meer geld

ik weet het is allemaal speculatie maar dat is wat we sowieso doen
jessica

Bericht door jessica »

Ik zou als Stenders tevreden zijn. Een van de best beluisterde programma's van Nederland op de grootste zender. Mooi tijdstip van 14-16 uur. Hij mag ook nog leuke hobbyprojecten doen One night Stenders en de V15 en hij mag ook nog podcasts maken voor Juke.

Verder ook nog wat programma's voor hobby radio192 van Ad Bouman. Ik zou dat niet allemaal in de waagschaal zetten voor een onzeker avontuur bij Veronica. Geld is ook niet alles in het leven. Volgens mij krijgt hij nu ook een aardig salaris voor een baan met weinig stress.
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Als ik de column vanm Kicken zo lees heb ik niet het idee dat die de waarheid in de weg laat staan van een goed lulverhaal. Het komt op mij over als wensdenken. Bovendien spat het zuur er vanaf met het analyseren van alle vriendjes van Stenders.

Ik geloof het als ik het getekende contract zie. MET handtekening van De Mol.
Offtopic is het nieuwe ontopic.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 28 okt 2020 00:00 Ik zou als Stenders tevreden zijn. Een van de best beluisterde programma's van Nederland op de grootste zender. Mooi tijdstip van 14-16 uur. Hij mag ook nog leuke hobbyprojecten doen One night Stenders en de V15 en hij mag ook nog podcasts maken voor Juke.

Verder ook nog wat programma's voor hobby radio192 van Ad Bouman. Ik zou dat niet allemaal in de waagschaal zetten voor een onzeker avontuur bij Veronica. Geld is ook niet alles in het leven. Volgens mij krijgt hij nu ook een aardig salaris voor een baan met weinig stress.
Waarom wordt werken voor de marktleider toch vaak gezien als de heilige graal? Werken voor een bedrijf waar nog veel terrein te winnen valt kan heel uitdagend zijn.

Maar ik ben het met je eens dat Stenders inhoudelijk op zijn plek zit. Tot zijn pensioen en tot ver daarna kan hij bij de NPO blijven, maar misschien heeft Stenders andere ambities.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Phoenix schreef: 29 okt 2020 07:08 maar misschien heeft Stenders andere ambities.
* impulsen * :wink:
Offtopic is het nieuwe ontopic.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Ik heb toch het idee dat een eigen subkanaal een belangrijke pijler gaat worden.
jessica

Bericht door jessica »

Henkjan2016 schreef: 29 okt 2020 16:16 Ik heb toch het idee dat een eigen subkanaal een belangrijke pijler gaat worden.
Dat heeft hij toch al lang. XXL Stenders. De kosten worden ook nog door Juke betaald. Wat wil je nog meer.
RealSunchaser

Stel je zelf deze vraag is:
Je zit op je plek wat voor je werk je ook doet met goede uren, goed salaris en veel vrijheid maar wel gezapig qua uitdaging

Maar nu kan je hetzelfde werk doen, wordt baas van de toko en mag het uitbouwen tot iets groters, dus nog meer vrijheid en veel uitdaging en krijgt er ook nog eens veeeeel meer voor betaald.

En je weet dat je altijd weer terug kan naar je oude baas.

Wat zou jij doen?
Daan!

Bericht door Daan! »

Wie zegt dat hij terug kan? Wie zegt dat als je de baas wordt, je volledige vrijheid hebt? Wie geeft garantie dat Veronica groter wordt of kan worden?
RealSunchaser

Daan! schreef: 30 okt 2020 20:58 Wie zegt dat hij terug kan? Wie zegt dat als je de baas wordt, je volledige vrijheid hebt? Wie geeft garantie dat Veronica groter wordt of kan worden?
Stenders is al duizend keer teruggekeerd naar een publieke omroep zender. Hij heeft talent en is uniek, Stenders kan lekker 3 jaar cashgrabben en kan altijd wel ergens aan de bak

Ze nemen hem aan op zijn kennis, dus in dat kader heeft hij vrijheid, en je hebt geen garantie, dat is de uitdaging
Oortjes

Bericht door Oortjes »

RealSunchaser schreef: 30 okt 2020 21:12 Stenders is al duizend keer teruggekeerd naar een publieke omroep zender. Hij heeft talent en is uniek, Stenders kan lekker 3 jaar cashgrabben en kan altijd wel ergens aan de bak
Rob is een aantal maal teruggekomen bij de, VARA, nu BNN/VARA. Dat wil niet zeggen dat daar altijd plek zal zijn, laat staan dat andere omroepen plek voor hem hebben. Zeker na een mislukt avontuur, staan omroepen echt niet in de rij. Het afbreukrisico is fors.
Rock 'n roll is better than music!
Plaats reactie