Rob Stenders en Leo Blokhuis aan de slag bij Talpa Network

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Ingebruik

Re: Rob Stenders en Leo Blokhuis aan de slag bij Talpa Network

Bericht door Ingebruik »

Schattig dat vrijwel iedereen hier denkt dat je als (media) koppel graag bij elkaar wilt werken en dat dat een van DE argumenten is waarom iemand een overstap wel of niet zal maken -love
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Ingebruik schreef: 23 okt 2020 14:50 Schattig dat vrijwel iedereen hier denkt dat je als (media) koppel graag bij elkaar wilt werken en dat dat een van DE argumenten is waarom iemand een overstap wel of niet zal maken -love
Volgens mij vinden veel koppels het juist wel fijn elkaar tijdens het werk níet te zien, dus ik vind het niet echt een sterk argument.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
DavyGer

Bericht door DavyGer »

RealSunchaser schreef: 23 okt 2020 08:51 Stenders is er zelf ook stil over in zijn programma. Meestal gooit hij er van alles uit, tegen de zin van De Slimste Mens bespreken ze de aanstaande deelname van Caroline (opnames 27 november) en nu houdt hij zijn mond.

Overigens wordt De Slimste pas later uitgezonden, mochten ze gaan, dan zal dat ws voor de opnames bekend worden gemaakt lijkt me.
Deze quote heeft lang geduurd. Ik zet net "nieuwe release vrijdag" op Juke op en Stenders begint er meteen de uitzending mee. De 300K die men er mee zou verdienen is complete onzin. Ze beweren zelf dat het om onkosten + gaat wat ze hier voor krijgen.

Ik laat wel weten als hij er meer over zegt.
Dixon

Bericht door Dixon »

DavyGer schreef: 23 okt 2020 17:08
RealSunchaser schreef: 23 okt 2020 08:51 Stenders is er zelf ook stil over in zijn programma. Meestal gooit hij er van alles uit, tegen de zin van De Slimste Mens bespreken ze de aanstaande deelname van Caroline (opnames 27 november) en nu houdt hij zijn mond.

Overigens wordt De Slimste pas later uitgezonden, mochten ze gaan, dan zal dat ws voor de opnames bekend worden gemaakt lijkt me.
Deze quote heeft lang geduurd. Ik zet net "nieuwe release vrijdag" op Juke op en Stenders begint er meteen de uitzending mee. De 300K die men er mee zou verdienen is complete onzin. Ze beweren zelf dat het om onkosten + gaat wat ze hier voor krijgen.

Ik laat wel weten als hij er meer over zegt.
Klinkt ook veel aannemelijker.
Music maestro please!
JLJWenckenbach

Bericht door JLJWenckenbach »

jessica schreef: 22 okt 2020 00:03
RealSunchaser schreef: 21 okt 2020 21:31
DavyGer schreef: 21 okt 2020 20:56 En volgens mij is Rob's vriendin gewoon Heleen de Geest?
O dat zou idd goed kunnen,
Maar dat dat niet breed wordt uitgemeten snap ik wel gezien Heleen de Geests leven (30 minuten Rauw)
Volgens mij draagt ze ook altijd laarzen waar Rob een fetisj voor heeft
Nee het is niet Heleen de Geest, hoewel Rob haar wel leuk vind.
Bij Eddie Keur had Rob verteld dat zijn vriendin Liedewijn heet. Achternaam is me even ontschoten. Ze is geloof ik documentaire maakster en zo heeft Rob haar ook ontmoet.
Rob is met Liedewij Hentenaar, directeur van t Radio Advies Bureau.
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

OneNightStenders gisteren (niet letterlijk, maar dit was de strekking)

Fred: een luisteraar vraagt of je wil reageren op de geruchten dat je naar Talpa gaat
Rob: Nee, dit is zo vaak dat ik heb besloten er niet meer op te reageren. Mocht het een keer daadwerkelijk het geval zijn, dan meld ik het vanzelf
Phoenix

Bericht door Phoenix »

RealSunchaser schreef: 24 okt 2020 11:05 OneNightStenders gisteren (niet letterlijk, maar dit was de strekking)

Fred: een luisteraar vraagt of je wil reageren op de geruchten dat je naar Talpa gaat
Rob: Nee, dit is zo vaak dat ik heb besloten er niet meer op te reageren. Mocht het een keer daadwerkelijk het geval zijn, dan meld ik het vanzelf
Bij de vorige geruchten was Stenders wel degelijk in gesprek. Die geruchten kwamen niet uit de lucht vallen. De geruchten komen nu van Goossens en Kicken. Die hebben bij mij aan geloofwaardigheid in geboet het afgelopen half jaar.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Nou ik vind het bijzonder dat Fred het gewoon vraagt, want Fred weet ongetwijfeld hoe het zit.

Maar het zegt wat mij betreft genoeg dat Stenders er niks over wilt zeggen.
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Ja, aan de ene kant viel het me ook op dat Fred het vroeg, want het werd in de bonanza werd het genegeerd

Aan de andere kant, Fred zit al weken niet meer bij Rob in de studio, hij en Carlone zitten bij ONS in Hilversum en Rob in Almere, en aangezien Fred ook een ongeleid projectiel is weet ie t misschien niet eens of ie gaat
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Natuurlijk weet Fred precies hoe de vork in de steel zit. Hij is niet voor niets al tientallen jaren sidekick van Stenders.

En geloof mij maar, als Rob naar Veronica gaat, dan gaat Fred ook naar Veronica. Krijgt hij misschien nog zijn eigen programma ook.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

DavyGer schreef: 24 okt 2020 11:27 Natuurlijk weet Fred precies hoe de vork in de steel zit. Hij is niet voor niets al tientallen jaren sidekick van Stenders.

En geloof mij maar, als Rob naar Veronica gaat, dan gaat Fred ook naar Veronica. Krijgt hij misschien nog zijn eigen programma ook.
Sidekick is wel een heel magere beschrijving van de relatie van Rob en Fred.

Dat de geruchten aanwezig zijn en waar kunnen zijn, zitten voor mij in de aanwezigheid van Rob en Leo in juke van talpa
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Henkjan2016 schreef: 24 okt 2020 11:49
DavyGer schreef: 24 okt 2020 11:27 Natuurlijk weet Fred precies hoe de vork in de steel zit. Hij is niet voor niets al tientallen jaren sidekick van Stenders.

Sidekick is wel een heel magere beschrijving van de relatie van Rob en Fred.

Dat de geruchten aanwezig zijn en waar kunnen zijn, zitten voor mij in de aanwezigheid van Rob en Leo in juke van talpa
Dat bedoel ik met mijn bericht ook.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Stenders verlaat radio 2 volgens de media, maar kondigde wel aan dat de virtuele verrukkelijke 15 een podcast van radio 2 wordt binnenkort.

Volgens mij matcht hier iets niet met elkaar..
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Goed punt
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Loopt Stenders' contract bijna af ofzo? De salarisonderhandelingen zullen in dat geval wei in volle gang zijn, gezien de timing van de roddels...
Offtopic is het nieuwe ontopic.
Plaats reactie