Rob Stenders en Leo Blokhuis aan de slag bij Talpa Network

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
DavyGer

Re: Rob Stenders en Leo Blokhuis aan de slag bij Talpa Network

Bericht door DavyGer »

Nou ik heb ook nog eens goed geluisterd naar de tamtam van Patrick Kicken en daar hoorde ik toch echt dat Giel Beelen naar Veronica gaat.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Herman ven Schippers schreef: 22 okt 2020 19:21 Kicken begint ook een soort radio versie van Aad de Mos te worden.
Begint De Mos iedere zin ook met "Ik denk ..."? 😂
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Phoenix schreef: 22 okt 2020 19:44
Herman ven Schippers schreef: 22 okt 2020 19:21 Kicken begint ook een soort radio versie van Aad de Mos te worden.
Begint De Mos iedere zin ook met "Ik denk ..."? 😂
Wel heel vaak. En meestal gebeurd het tegenovergestelde van wat hij denkt.
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Voor de liefhebbers: https://www.rtlboulevard.nl/video/tv-fr ... ar-naartoe

Jemig, wat is dat RTL Boulevard toch weer ontzettend subjectieve en waardeloze journalistiek inderdaad.

- Rob Goossens zegt dat het tijdslot van 4-6u op Radio 1 in handen is van 'stagiairs' van WNL die 3 euro per uur verdienen. Leuk, maar klopt helemaal niks van. Het is in handen van BNNVARA's Morad El Ouakili (di-vr) die eerder 9 jaar bij FunX zat
- Patrick Kicken zegt dat hij hoopt dat Giel Beelen zijn oude tijdstip 14-16 uur op 3FM weer mag gaan doen. Sinds wanneer is dat zijn oude tijdstip? Misschien begin van deze eeuw even kort voor de KRO, maar hij heeft 12 jaar de ochtendshow gedaan en daarna On Stage in het weekend
- Rob Goossens heeft het over 'het uur dat Giel Beelen nu heeft', volgens mij heeft hij er twee :))

En ook heel typisch, het hele item gaat over een mogelijk vertrek van Rob Stenders en een nieuw tijdsslot voor Giel Beelen, en dan is de thumbnail van Mattie & Marieke, waar helemaal niets speelt. Maar hee lekker promotie maken voor Qmusic toch... :roll:
Phoenix

Bericht door Phoenix »

JulesKluivert schreef: 22 okt 2020 22:04 Patrick Kicken zegt dat hij hoopt dat Giel Beelen zijn oude tijdstip 14-16 uur op 3FM weer mag gaan doen. Sinds wanneer is dat zijn oude tijdstip? Misschien begin van deze eeuw even kort voor de KRO, maar hij heeft 12 jaar de ochtendshow gedaan en daarna On Stage in het weekend
1999.
Ten tijden van de eerste Big Brother. Giel was helemaal weg van Tara.
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Stenders is er zelf ook stil over in zijn programma. Meestal gooit hij er van alles uit, tegen de zin van De Slimste Mens bespreken ze de aanstaande deelname van Caroline (opnames 27 november) en nu houdt hij zijn mond.

Overigens wordt De Slimste pas later uitgezonden, mochten ze gaan, dan zal dat ws voor de opnames bekend worden gemaakt lijkt me.
density1

Bericht door density1 »

Daar is het de vorige keer ook op mis gelopen, dat hij teveel er over zei in zijn programma. Dus nu houdt hij en de betrokkenen wijselijk zijn mond.
iJeroen

Bericht door iJeroen »

Net even in de auto halfuurtje Ruyer op staan: Toploader, Prince, Tom Petty, Jimi Hendrix, Harry Styles, Freakpoweren *nieuw nieuw * Chris Stapleton. Best een Stenderiaans lijstje! En Dennis mocht gisteren ook nieuwe Gregory Porter draaien. Of Rob nu komt of niet, de muziekmix lijkt al op hem te zijn afgestemd.

Geen Suzan & Freek, Di-rect of andere Radio 2 meuk 💪🏼💪🏼
Opgegroeid met Veronica op 2 en 3
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Ik zie de hand van Rob er nog niet in eerlijk gezegd:

10:43
Cold
Chris Stapleton
10:39
Dancing In The Moonlight
Toploader
10:35
Money For Nothing
Dire Straits
10:25
Outside
George Michael
10:23
Oliver's Army
Elvis Costello & The Attractions
10:20
I'll Be Waiting
Lenny Kravitz
10:15
Don't Go (2018
Yazoo
10:11
The Weight
Danny Vera
10:07
A Girl Like You
Edwyn Collins
10:03
Liever
Diggy Dex
09:54
Take Me Out
Franz Ferdinand
09:50
Weekend
Earth & Fire

09:47
Hope Of Deliverance
Paul Mccartney
09:43
Modern Love [1990 Remaster]
David Bowie
09:39
One More Time
Daft Punk
09:37
Open (Rhye Unofficiall Remix)
Tripple D
09:30
Pride (In The Name Of Love)
U2
09:25
Do It Again
Steely Dan
09:20
Fool For Your Loving [2019 Remaster]
Whitesnake
09:15
Walking In Memphis (Remastered)
Marc Cohn
09:10
I Wanna Dance With Somebody (Who Loves Me)
Whitney Houston
09:06
Tell Me Baby
Red Hot Chili Peppers
09:00
Liever
Diggy Dex
08:55
Turn Around
Phats & Small
density1

Bericht door density1 »

Nee? Ik denk dat het een beetje richting Stenders-proof is gegaan toen Rick Romijn daar de muzieksamenstelling ging doen (weet even niet of hij dat nog steeds doet of alleen voor VI Radio).
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Laatste berichten op dit forum waren volgens mij dat hij het niet meer deed
DavyGer

Bericht door DavyGer »

iJeroen schreef: 23 okt 2020 11:20 Net even in de auto halfuurtje Ruyer op staan: Toploader, Prince, Tom Petty, Jimi Hendrix, Harry Styles, Freakpoweren *nieuw nieuw * Chris Stapleton. Best een Stenderiaans lijstje! En Dennis mocht gisteren ook nieuwe Gregory Porter draaien. Of Rob nu komt of niet, de muziekmix lijkt al op hem te zijn afgestemd.

Geen Suzan & Freek, Di-rect of andere Radio 2 meuk 💪🏼💪🏼
Of Gregory Porter zo Stenderiaans is weet ik niet. Maar het verbaast mij niet dat die ook bij de commerciëlen gedraaid wordt, is echt geen typische popmuziek die hij maakt maar slaat echt enorm aan. Weet niet meer welke DJ het was, volgens mij Rick van Velthuysen, die zei dat het een van de meest aangevraagde artiesten op radio 2 was (naast Joe Bonamassa en Chris Stapleton).
Phoenix

Bericht door Phoenix »

iJeroen schreef: 23 okt 2020 11:20 Geen Suzan & Freek, Di-rect of andere Radio 2 meuk 💪🏼💪🏼
Ieder zijn voorkeur, maar ik ben blij dat bepaalde artiesten op Veronica niet voorbij komen. Di-rect zal wel langs komen op Veronica, maar bepaalde Nederlandse artiesten zoals Guus Meeuwis en Marco Borsator zul je niet horen.
Henkjan2016 schreef: 23 okt 2020 11:43 Ik zie de hand van Rob er nog niet in eerlijk gezegd
Zou ook sterk zijn. Zolang Rob bij Radio 2 zit en niet bij Veronica zal de hand van Rob de playlist van Veronica niet aanraken.
density1 schreef: 23 okt 2020 11:45 Nee? Ik denk dat het een beetje richting Stenders-proof is gegaan toen Rick Romijn daar de muzieksamenstelling ging doen (weet even niet of hij dat nog steeds doet of alleen voor VI Radio).
Romijn stelt nog wel VI samen, maar ik weet niet of hij de hele playlist voor zijn rekening neemt. Wel werd in de geruchtenstroom rondom Stenders genoemd dat Veronica ook nog een vacature heeft voor music director. Dat lijkt me ook een realistisch scenario. Dat Stenders music director wordt en Niels van Baarlen aanblijft als station manager.
JLJWenckenbach schreef: 21 okt 2020 18:54 Rob heeft ook zo'n Kijkersvragenrubriek op YouTube.
Ik kijk ze nog wel eens en hij heeft het de laatste tijd toch wel erg vaak over zijn eigen radiostation beginnen.
Ook een keer over wie hij daar als DJ's zou willen. Zaten nog best wat Veronica namen bij.
Dus wellicht, als 'ie redelijk vrij spel krijgt, why not.
Rob noemde Dennis Ruyer, Marisa Heutink en Dennis Hoebee. Ook Maurice Verschuuren behoorde ooit tot het Stenders kliekje.
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Phoenix schreef: 23 okt 2020 14:05
JLJWenckenbach schreef: 21 okt 2020 18:54 Rob heeft ook zo'n Kijkersvragenrubriek op YouTube.
Ik kijk ze nog wel eens en hij heeft het de laatste tijd toch wel erg vaak over zijn eigen radiostation beginnen.
Ook een keer over wie hij daar als DJ's zou willen. Zaten nog best wat Veronica namen bij.
Dus wellicht, als 'ie redelijk vrij spel krijgt, why not.
Rob noemde Dennis Ruyer, Marisa Heutink en Dennis Hoebee. Ook Maurice Verschuuren behoorde ooit tot het Stenders kliekje.
Rob was laatst tijdens One Night Stenders ook Tim op t Broek als "een van de meest talentvolle dj's van het moment", of iets van die strekking. Maar ik denk dat KINK 'm echt niet zomaar laat gaan. Aan de andere kant, Talpa heeft natuurlijk wel meer geld.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Stel dat Stenders naar Talpa gaat, en Coco gaat ook, zullen er meer van Radio2 gaan?

Ik vermoed dat Frank van t Hof wel bij 2 blijft, die heeft ook nog een bedrijfje met zn vader die techniek op locatie doet. Maar zou Simone Walraven te porren zijn om te verhuizen, ook al doet ze een paar uur per week. En de Wild? Ondanks zijn verleden bij Talpa. Zijn vriendin werkt al bij Talpa en Olcay en ruud hebben net 10 dagen samen radio gemaakt
Plaats reactie