Rob Stenders en Leo Blokhuis aan de slag bij Talpa Network

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Debaser

Re: Rob Stenders en Leo Blokhuis aan de slag bij Talpa Network

Bericht door Debaser »

Orange schreef: 21 okt 2020 22:02
Debaser schreef: 21 okt 2020 19:36Het betekent vooral dat je moet presteren. Als het station na een halfjaar of jaar niet significant beter beluister wordt óf meer winst maakt, dan krijg je een oprotpremie en mag je op zoek naar een nieuwe werkgever.
En het gaat niet zomaar stijgen, ook niet met Rob Stenders. Veronica is sinds begin dit jaar echt al een beter station geworden, maar in de luistercijfers is dat totaal niet te merken. Waarom zou dat met Rob Stenders dan wel gaan gebeuren?
Precies. En ik verwacht ergens dat Stenders dat inzicht na al die jaren ook wel heeft.
Be a debaser!
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Ah, mediacourant, die zichzelf binnen 6 regels in dit artikel al tegenspreekt. HET Nederlandse Bolwerk van objectieve media-journalistiek. Dan kun je net zo goed Lange Frans als bron aanhalen. :wink:
Offtopic is het nieuwe ontopic.
HitradioOe3

Bericht door HitradioOe3 »

Heeft Rob niet gewoon de boot gemist bij het nieuwe Kink?

Bij Talpa krijgt hij zijn vrijheid niet, kijk naar Ekdom op radio 10.

Waarom zou je nu bij een zinkend schip tekenen als Talpa??????
jessica

Bericht door jessica »

RealSunchaser schreef: 21 okt 2020 21:31
DavyGer schreef: 21 okt 2020 20:56 En volgens mij is Rob's vriendin gewoon Heleen de Geest?
O dat zou idd goed kunnen,
Maar dat dat niet breed wordt uitgemeten snap ik wel gezien Heleen de Geests leven (30 minuten Rauw)
Volgens mij draagt ze ook altijd laarzen waar Rob een fetisj voor heeft
Nee het is niet Heleen de Geest, hoewel Rob haar wel leuk vind.
Bij Eddie Keur had Rob verteld dat zijn vriendin Liedewijn heet. Achternaam is me even ontschoten. Ze is geloof ik documentaire maakster en zo heeft Rob haar ook ontmoet.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

HitradioOe3 schreef: 21 okt 2020 23:44 Heeft Rob niet gewoon de boot gemist bij het nieuwe Kink?

Bij Kink valt weinig te halen, die hebben financieel denk ik nu eventuele veiling op het oog. Het kan altijd nog.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Volgens Niels van Baarlen komt de nieuwe aanwinst van Veronica uit het Oosten. Nu komt Stenders niet uit het oosten, maar Caroline Brouwer wel.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

wally schreef: 21 okt 2020 21:42 Nee...pumps of sportschoenen..😃
Maar... Mag het on topic blijven? 😀
Het mag best ontopic blijven maar hier heb je het gewoon fout. Stenders kickt op lange laarzen :D
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Wat ik me wel een beetje begin af te vragen:

Als Rob gaat, gaat Leo dan ook?

Er zijn blijkbaar gesprekken gevoerd met Bart Arens.

Het is geen geheim dat de radio 2 graag van Stefan Stasse af wilt en Stenders erg fan is van hem.

En de vriendin van frank van 't hof zit natuurlijk bij 538.

Als Stenders enkele mensen meekrijgt dan deel je natuurlijk wel een grote klap uit aan radio 2.
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Hoort-u-mij schreef: 22 okt 2020 00:04
HitradioOe3 schreef: 21 okt 2020 23:44 Heeft Rob niet gewoon de boot gemist bij het nieuwe Kink?

Bij Kink valt weinig te halen, die hebben financieel denk ik nu eventuele veiling op het oog. Het kan altijd nog.
Ik denk dat Rob breder wil draaien dan dit Kink doet. Stenders mag dan ooit mede-oprichter zijn geweest van KinkFM, hij was er alweer weg zodra de zender strakker ging formatteren. Dit Kink is ook vrij strak geformatteerd, daar past veel van de smaak van Stenders niet in.
DavyGer schreef: 22 okt 2020 15:47 Wat ik me wel een beetje begin af te vragen:

Als Rob gaat, gaat Leo dan ook?

Er zijn blijkbaar gesprekken gevoerd met Bart Arens.

Het is geen geheim dat de radio 2 graag van Stefan Stasse af wilt en Stenders erg fan is van hem.

En de vriendin van frank van 't hof zit natuurlijk bij 538.

Als Stenders enkele mensen meekrijgt dan deel je natuurlijk wel een grote klap uit aan radio 2.
Leo zit volgens mij wel goed bij de PO, zeker met zijn belangrijke rol bij de TOP 2000. En de TOP 2000 gaat Radio 2 echt niet laten gaan. Stefan Stasse zie ik eigenlijk niet zo snel bij een commerciële zender instappen, die voelt me teveel "publiek".
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

wwwwww Net bij RTL BLVD over de stoeldans in radioland met kenner Patrick Kicken. Veel aannames, speculaties en gedachtenkronkels.

Als we de 'experts' volgen gaat Kimberley Dekker naar 14-16 uur op Radio 2 en Ruud de Wild met Olcay Gulsen naar de ochtend van Sky Radio. 🤣

Ze zijn daar nog gekker dan de 'experts' hier.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Phoenix schreef: 22 okt 2020 18:46 wwwwww Net bij RTL BLVD over de stoeldans in radioland met kenner Patrick Kicken. Veel aannames, speculaties en gedachtenkronkels.

Als we de 'experts' volgen gaat Kimberley Dekker naar 14-16 uur op Radio 2 en Ruud de Wild met Olcay Gulsen naar de ochtend van Sky Radio. 🤣

En Ekdom naar Q en Robert Jensen naar 3FM zeker?
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Phoenix schreef: 22 okt 2020 18:46 wwwwww Net bij RTL BLVD over de stoeldans in radioland met kenner Patrick Kicken. Veel aannames, speculaties en gedachtenkronkels.

Ik dacht precies hetzelfde. Wat een aanfluiting was dat item, nergens op gebaseerd. En geen echte 'kenner' te bekennen.
density1

Bericht door density1 »

Wel in perspectief zetten. Die ‘gedachtenkronkel’ over Olcay en Ruud kwamen van ‘ kenner’ Luuk I.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Mijn God, wat een onthutsend slecht item was dit. Kicken begint ook een soort radio versie van Aad de Mos te worden. Iedereen roept maar iets in het luchtledige, zonder kennis. En degene die echt in het wereldje zit, (Marieke) die zegt dan weer niet zoveel.
WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

JulesKluivert schreef: 22 okt 2020 18:48

En Ekdom naar Q en Robert Jensen naar 3FM zeker?
Bijna goed. De immer positieve Robert Jensen gaat de ochtendshow van Q-music doen. Dan immer positivo's hebben elkaar gevonden. :eek:
Plaats reactie