Rob Stenders en Leo Blokhuis aan de slag bij Talpa Network

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Debaser

Re: Rob Stenders en Leo Blokhuis aan de slag bij Talpa Network

Bericht door Debaser »

Phoenix schreef: 20 okt 2020 12:13
Bart144 schreef: 20 okt 2020 11:46 Volgens Kicken is het rond: Rob Stenders naar Veronica. https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... nica-gaat/
De onderbouwing ontbreekt wel. Met grote stelligheid gebracht, maar verder zijn het enkel eigen optelsommetjes van Kicken zelf. Om vervolgens ook even Rick van Velthuyzen naar de middag van Radio 2 te schuiven.
Ik lees het inderdaad ook meer als een optelsommetje van Kicken zelf. Feit is dat het gerucht al heel lang speelt, maar telkens de kop in wordt gedrukt. En een aantal argumenten vind ik twijfelachtig. Nee, Stenders is het niet eens met sommige topsongs. Oké. Maar hij zal ook niet gelukkig worden met ieder uur U2 (al is dat wel echt ontzettend verbeterd).

Stenders als Veronicabaas? Hij zou het ongetwijfeld kunnen. Maar hij weet als geen ander dat je binnen een jaar weer moet wieberen als er geen enorme verbetering komt. En eerlijk: met de huidige entourage van Veronica ga je ook gewoon niet veel verder komen. Een waterdrager als Martijn Muijs in de ochtend, een kletscafé als middagprogramma. Het is het gewoon allemaal nét niet. En dat gaat Stenders niet veranderen door een beetje aan de muziekknop te draaien.
Be a debaser!
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Ik schrok even, toen zag ik dat het uit een hersenspinsel van Kicken kwam. Toen was ik wel weer gerustgesteld. Kicken heeft nog wel eens de neiging om zijn mening als feit neer te zetten. Over de columns van Kicken kun je een boek schrijven, zeg maar.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Alhoewel ik niet weet of ik het moet vertrouwen (waarom weggaan bij radio 2 waar je alles kan doen wat je wilt, zelfs neveninkomsten, voor een onzeker avontuur), ben ik wel benieuwd of er meer dj's van radio 2 volgen als Stenders inderdaad vertrekt. Dan kan het vertrek van Frank van 't Hof en Wouter v/d Goes ook niet lang meer duren denk ik?
density1

Bericht door density1 »

En toch kan ik het niet rijmen met de start van De Verrukkelijke 15 onlangs, daar is hij erg druk mee. Ik kan dan niet zo goed volgen waarom hij juist nu naar Veronica zou gaan.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

density1 schreef: 20 okt 2020 13:56 En toch kan ik het niet rijmen met de start van De Verrukkelijke 15 onlangs, daar is hij erg druk mee. Ik kan dan niet zo goed volgen waarom hij juist nu naar Veronica zou gaan.
En hij is er (op de radio en in podcasts) ook zo blij mee. Heeft onlangs nog alle verrukkelijke vijftiens helpen uploaden voor 't archief. Dus dat snap ik dan ook niet.. of hij moet weten dat hij het kan meenemen.
Pot

Bericht door Pot »

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Stenders naar Veronica gaat. Hij heeft net de V15, plannen om Stenders & Van Inkel zo nu en dan eens terug te brengen en een beter beluisterd programma dan wat hij op Veronica zal krijgen. De enige reden is dat de middag leeg is en Stenders aangaf ooit zendermanager te willen worden. Maar waarom nu?

Hij staat overigens gewoon in de programmering van 2021. Dus ik denk dat het 'm niet wordt.
Oren open!
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Alsof de duvel ermee speelt hoor ik toevallig VI, waarin zij zinspelen op de mogelijkheid van Stenders bij Veronica.

(13 okt 2020)

Teksten op een optie van een luisteraar als:
W:Betere dj's, wie weet, wie zal het zeggen.
W:Dat is het nivo waar wij niet aan kunnen tippen, Rob Stenders
N+R: Jeetje dat zou toch fantastisch zijn als hij hier....
R: Op korte termijn? Maar komt hij uit het oosten van het land? Dat weet ik eigenlijk niet.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Henkjan2016 schreef: 20 okt 2020 15:58 Alsof de duvel ermee speelt hoor ik toevallig VI, waarin zij zinspelen op de mogelijkheid van Stenders bij Veronica.

(13 okt 2020)

R: Op korte termijn? Maar komt hij uit het oosten van het land? Dat weet ik eigenlijk niet.
Bij VI lezen ze gewoon het radioforum en ze dachten "laten we daar even iets over zeggen, dan spreken ze er op het radioforum weer over!"

En zie hier. Ik reageer op een post die beschrijft wat er in de uitzending is gezegd. Ongetwijfeld komt hier ook weer een reactie op. Denken ze vast "te makkelijk dit".
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

DavyGer schreef: 20 okt 2020 16:09
Henkjan2016 schreef: 20 okt 2020 15:58 Alsof de duvel ermee speelt hoor ik toevallig VI, waarin zij zinspelen op de mogelijkheid van Stenders bij Veronica.

(13 okt 2020)

Bij VI lezen ze gewoon het radioforum en ze dachten "laten we daar even iets over zeggen, dan spreken ze er op het radioforum weer over!"

En zie hier. Ik reageer op een post die beschrijft wat er in de uitzending is gezegd. Ongetwijfeld komt hier ook weer een reactie op. Denken ze vast "te makkelijk dit".
Dat geloof ik niet zo, de trigger werd gegeven op basis van een balletje van een luisteraar.
Ze waren behoorlijk aan het improviseren. (deze uitzending is bovendien van 13 okt)
Maar zullen wij het forum dan maar sluiten?
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Toch vind ik de argumentatie erg magertjes. Wordt als feit gebracht, terwijl uit het stuk nergens blijkt dat het dat ook daadwerkelijk is, ik zou het eerder een redenering willen noemen.

Overigens hoorde ik Stenders vanmiddag zeggen dat hij overweegt om BNN VARA te vragen om de virtuele 15 ook als podcast aan te bieden (nu alleen mixcloud en live op zijn stream). Wat er dus best op kan wijzen dat hij gewoon blijft zitten.

(ik speculeer vrolijk mee, natuurlijk)
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Nu meldt de T. het ook.
density1

Bericht door density1 »

En alles wat in de T. staat is waar...afwachten maar weer.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

DavyGer schreef: 20 okt 2020 18:04 Nu meldt de T. het ook.
Nee, De Telegraaf meldt iets anders. De Telegraaf meldt dat Stenders in gesprek is met Talpa/Veronica. Dat is wat anders dan melden dat het rond is, zoals Kicken doet.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
DavyGer

Bericht door DavyGer »

De reacties van de "fans" op social media zijn ook niet mals over dit gerucht.
density1

Bericht door density1 »

Waarom niet eens gewoon omdenken. Waarom zou hij het niet doen. De vorige keer heeft hij op het allerlaatste moment de handdoek in de ring gegooid en is toch ter elfder ure bij Radio 2 gebleven met toch het nodige chagrijn bij John de Mol als we deze verhalen mogen geloven. Maar zeg nooit nooit, blijkbaar is er nu toch weer kans om het alsnog te doen met volledige carte blanche net als vorige keer. Laat het hem maar eens doen, ben zeer benieuwd wat hij er van gaat maken. Nu is er al een hoop ten goede veranderd aan Veronica, maar het kan altijd beter, meer dan beter zelfs m.i. Rick Romijn heeft goed op de hut gepast muzikaal gezien en heeft het al een beetje 'Stenderiaans' laten klinken. Nu nog wat kleine aanpassingen, net nog wat meer spanning in de playlist met daarbij het succesvolle Bonanza in de middag, dan wil ik het nog wel eens zien gebeuren.
Plaats reactie