Radio 538, Radio 10 en Radio Veronica gaan samen Top 100-lijst uitzenden

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Erwin!

Re: Radio 538, Radio 10 en Radio Veronica gaan samen Top 100-lijst uitzenden

Bericht door Erwin! »

Op de site van 538/Veronica/10 kan je de lijst al checken

Johanneke

Bericht door Johanneke »

Erwin! schreef:
01 apr 2020 21:38
Dat wordt toch een zware dag morgen voor veel 538 luisteraars inderdaad 😳

WFNX

Bericht door WFNX »

Johanneke schreef:
01 apr 2020 21:44
Erwin! schreef:
01 apr 2020 21:38
Dat wordt toch een zware dag morgen voor veel 538 luisteraars inderdaad 😳
Meen je niet toch? Even niet 5x dua lipa. Plus dat zijn diezelfde luisteraars die in december massaal naar Radio 2 rennen? Denk dat ze het wel een dagje overleven hoor! En lijkt erop dat ze zelf ook aardig hebben meegestemd gezien het feit dat bijvoorbeeld Eminem echt hoog in de lijst staat (dat zie je bij 10 / veronica niet zo).

jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Er zitten nog genoeg 538-tracks in hoor. Net nog Blinding Lights en Dua Lipa.

Ik vind het in ieder geval een leuke lijst tot nu toe. Ze zitten trouwens in de 538-studio. Volgens mij is zelfs het decor op de achtergrond aangepast. Op de schermen met groene en paarse kleuren van 538 staat nu het logo van de Samen Sterk Top 100.

Marcomarco

Bericht door Marcomarco »

Blijft bijzonder dat de 3 talpazenders 538/V/10 bij elkaar niet eens landelijke FM dekking hebben terwijl 3FM met een marktaandeel van 2% volle bak te ontvangen is.

Pot

Bericht door Pot »

Lekker hoor, al twee keer Guus Meeuwis gehoord...
Leuk initatief hoor, maar het lijstje is nou niet echt bijzonder.
Oren open!

2unlimited

Bericht door 2unlimited »

Wat is het toch heerlijk om gerard tijdens de lunch te horen. Ik zou hem graag weer terug horen tussen 12.00 en 14.00. Verder zie ik niet echt in waarom deze lijst zo bijzonder is. Leuk dat ze giel en gerard bij elkaar hebben gezet maar verder zijn het in mijn ogen gewoon 538 duo's...

melvin_radio

Bericht door melvin_radio »

Wat leuk om Gerard en Giel weer eens samen te horen na al die jaren! Doet me denken aan de tijd dat ze samen veel op 3FM zaten; voelt als gisteren maar is in werkelijkheid alweer lang geleden. Ook zeker goed om Gerard op dit tijdslot te horen. Vind hem er ook beter passen dan (vroeg) in de ochtend. Daarnaast vind ook ik de lijst niet heel spectaculair, maar de luisteraars (ikzelf niet) hebben kennelijk gestemd waarmee deze lijst ontstaan is zoals die nu is. Aan de andere kant vind ik het gevoel dat Talpa nu creëert door met de drie zenders gezamenlijk iets te organiseren wel prima om zo een saamhorigheidsgevoel te creëren tijdens deze ongekende situatie.
RadioActief.....

Johanneke

Bericht door Johanneke »

Marcomarco schreef:
02 apr 2020 11:57
Blijft bijzonder dat de 3 talpazenders 538/V/10 bij elkaar niet eens landelijke FM dekking hebben terwijl 3FM met een marktaandeel van 2% volle bak te ontvangen is.
En dat die volle 2% hier op het Radioforum zit, zie het 3FM topic :wink:

Ik vond het een leuke uitzending vandaag, ze hebben het prima gedaan.

Paar dingen die me opvielen (lees: zoals ik het beleefd heb):
Ik vond de eerste drie duo's erg sterk, vooral Jeroen en Mark, en zoals gezegd ook Giel en Gerard. Eigenlijk jammer dat ze niet meer op dezelfde zender zitten. Denman en Wietze werd redelijk verpest omdat Wietze weer overal doorheen zat te tetteren. Sander en Rob vond ik erg tegenvallen, misschien teveel van verwacht. Dat was meer een TV documentaire op de radio.

Waarom schuift 538 Wietze hier weer naar voren? Alle stations hebben de "sterren" uit hun dagprogrammering gekozen, 538 had dan eerder Barend of Ivo bij Dennis kunnen laten aanschuiven. En anders was Edwin Diergaarde in mijn ogen ook een betere optie geweest dan Wietze, is ook een veel bekendere stem.

Daarnaast is het wel jammer dat nu om 18u de avondshows al beginnen, met Niek die nu vier uur lang op 538 zit, en Edwin Ouwehand die normaal om 19u begint. Waarom de lijst niet van 9-19u?

Verder miste ik Heal the World van Michael Jackson die regelmatig aangevraagd werd op 10 en 538 afgelopen weken. Die zijn ze gewoon vergeten volgens mij. Raar dat dan bijvoorbeeld One van U2 op nummer 3 staat...

Maar zeker voor herhaling vatbaar, deze samenwerking. Moet ook zeggen dat als ik Jeroen Nieuwenhuize hoor, het nog steeds zonde vindt dat hij niet meer op 538 zit, en geen hitlijst meer presenteert.

Ben erg benieuwd wat jullie ervan vonden, hoewel er hier natuurlijk meer mensen naar Olivier Bakker en Frank & Eva hebben geluisterd... (grapje)

DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Johanneke schreef:
02 apr 2020 18:14

Waarom schuift 538 Wietze hier weer naar voren? Alle stations hebben de "sterren" uit hun dagprogrammering gekozen, 538 had dan eerder Barend of Ivo bij Dennis kunnen laten aanschuiven. En anders was Edwin Diergaarde in mijn ogen ook een betere optie geweest dan Wietze, is ook een veel bekendere stem.
Vind dat ook raar inderdaad, vind zoiezo die Wietze niks maar vond t nog gaan.
Johanneke schreef:

Daarnaast is het wel jammer dat nu om 18u de avondshows al beginnen, met Niek die nu vier uur lang op 538 zit, en Edwin Ouwehand die normaal om 19u begint. Waarom de lijst niet van 9-19u?
Ik vond de lijst nu al wel lang duren en ook wel veel bellers erin maar opzich logisch wel, ze hebben wel een nummer overgeslagen, Memories van Maroon 5 op 22. Maar wel goed want ze kwamen nu ook maar net uit.
Johanneke schreef:
Verder miste ik Heal the World van Michael Jackson die regelmatig aangevraagd werd op 10 en 538 afgelopen weken. Die zijn ze gewoon vergeten volgens mij. Raar dat dan bijvoorbeeld One van U2 op nummer 3 staat...
Tja ik miste bijvoorbeeld ook Corona - Rhythm of the night, die zou je sowieso wel verwachten.
Johanneke schreef:
Als ik Jeroen Nieuwenhuize hoor, het nog steeds zonde vindt dat hij niet meer op 538 zit, en geen hitlijst meer presenteert.
Jeroen kan beter de 538 Top 50 gaan doen inderdaad want ik begin die Ivo ook een beetje zat te worden, met ook dat klote muziekje na 17.00 altijd :cry:

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Ik spitte gisteren die lijst even door, toen de top 3 nog niet openbaar was. En ik miste Snelle en Davina Michelle al. Ik dacht nog; het volk zal dit geneuzel toch niet in de top 3 hebben weten te stemmen? Ik weet dat smaak iets persoonlijks is, maar ik ben toch even een half uurtje teleurgesteld in de smaak van Nederland.

Johanneke

Bericht door Johanneke »

Herman ven Schippers schreef:
02 apr 2020 19:45
Ik spitte gisteren die lijst even door, toen de top 3 nog niet openbaar was. En ik miste Snelle en Davina Michelle al. Ik dacht nog; het volk zal dit geneuzel toch niet in de top 3 hebben weten te stemmen? Ik weet dat smaak iets persoonlijks is, maar ik ben toch even een half uurtje teleurgesteld in de smaak van Nederland.
Grapjas! 3 miljoen views op YouTube,maar uiteraard respect voor jouw mening. De rest van Nederland haalt er steun uit.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Johanneke schreef:
02 apr 2020 20:01
Herman ven Schippers schreef:
02 apr 2020 19:45
Grapjas! 3 miljoen views op YouTube,maar uiteraard respect voor jouw mening. De rest van Nederland haalt er steun uit.
Het aantal views zegt niks over de kwaliteit van een liedje natuurlijk, Ben en Ruurd zitten ook op 850k. Prima dat de rest van Nederland het prachtig vind en er steun uit haalt, mij maken al die ode's van de zingende sterren nog iets mistroostiger dan ik al was.

Pot

Bericht door Pot »

DJ_Nick schreef:
02 apr 2020 19:33
Ik vond de lijst nu al wel lang duren en ook wel veel bellers erin maar opzich logisch wel, ze hebben wel een nummer overgeslagen, Memories van Maroon 5 op 22. Maar wel goed want ze kwamen nu ook maar net uit.
Ze zouden ook wel gewoon uitgekomen zijn als Giel en Gerard niet hun eigen traditie stand moesten houden: Reunited van Peached & Herb draaien. Dus de vriendschap van hun twee is belangrijker dan de lijst? Volgende keer maar 3,5 minuut eerder beginnen...
Oren open!

Daan!

Bericht door Daan! »

Waar zijn ze uit de pas gelopen dan? Als Giel en Gerard gewoon hun nummers hebben gehaald, is hun niets te verwijten.

Plaats reactie