Talpa radio - als de radiofreaks het voor het zeggen hadden

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Phoenix

Re: Talpa radio - als de radiofreaks het voor het zeggen hadden

Bericht door Phoenix »

Oortjes schreef:
24 mei 2020 19:41
Een weekend volledig non stop vind ik persoonlijk wel echt een zwaktebod.
Reclame inkomsten lopen tot 50% terug. Er zal ergens bezuinigd moeten worden.
12-04-2020

De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel.

Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Waarom niet? Q-Music deed het de begin jaren ook en was heel succesvol toen. Je kan ook 2 dj’s neerzetten overdag en de rest non-stop.

Oortjes

Bericht door Oortjes »

Phoenix schreef:
24 mei 2020 19:48
Oortjes schreef:
Dat begrijp ik. De vraag is natuurlijk hoe ver de reclame inkomsten verder terug lopen bij non stop i.p.v. presentatie. Ik kan me ook voorstellen dat er in het weekend bijv. alleen overdag presentatie blijft. Inderdaad twee dj's en de rest non stop.
Rock 'n roll is better than music!

Orange

Bericht door Orange »

Deradiokenner schreef:
24 mei 2020 19:53
Waarom niet? Q-Music deed het de begin jaren ook en was heel succesvol toen. Je kan ook 2 dj’s neerzetten overdag en de rest non-stop.
Klopt. Luisterde ik graag naar. Of het heel succesvol was, weet ik niet. Er zal een reden zijn geweest waarom ze ermee gestopt zijn. De formule van Q vond ik overigens wel goed. Het was non-stop, maar er zat wel een dj die weer en verkeer deed, een keer een luisteraar in de uitzending haalde voor een spel of een verzoeknummer.

Deradiokenner

Precies, of gewoon van 09.00-13.00 en 13.00-17.00 een dj programmeren. Zet er 2 talenten op die niet veel kosten en ze maken hun vlieguren!

Orange

Bericht door Orange »

Deradiokenner schreef:
24 mei 2020 17:06
Op Facebook van Veronica Inside werd de suggestie gewekt dat Veronica Inside naar de Ochtend gaat.
Maar wel met het verhaal erbij dat het niet te doen is met Wilfred zijn werk voor tv. Maar zo’n verhaal verzon je toch niet als Social voor het programma? Het zou wel een alternatief zijn voor de ochtend. Maar wie zet je dan in de middag? Tim Klijn?
Dat bericht op facebook linkt door naar een bericht op de website van Veronica Inside. Niets nieuws in dat bericht. Wilfred wil nog steeds niet. https://www.veronicainside.nl/nieuws/wi ... n-veronica

Pot

Bericht door Pot »

https://www.veronicainside.nl/nieuws/wi ... n-veronica
"Volgens de presentator is het ook te voorbarig, omdat het nog niet bekend is wat Giel Beelen gaat doen."

Dit zinnetje zegt mij al genoeg: dat Giel zal er mee gaan stoppen.
Oren open!

Deradiokenner

Niels is nu natuurlijk station manager, denk niet dat hij iets te zeggen heeft maar die zal vi naar voren schuiven.

Phoenix

Bericht door Phoenix »

Oortjes schreef:
24 mei 2020 19:54
Phoenix schreef:
24 mei 2020 19:48
Oortjes schreef:
Dat begrijp ik. De vraag is natuurlijk hoe ver de reclame inkomsten verder terug lopen bij non stop i.p.v. presentatie. Ik kan me ook voorstellen dat er in het weekend bijv. alleen overdag presentatie blijft. Inderdaad twee dj's en de rest non stop.
Ik denk niet dat er adverteerders specifiek inkopen op het weekend van Veronica. Bij Talpa zijn het toch veelal pakketverkopen.

Een weekendprogrammering met twee jocks lijkt me ook mogelijk. Indien Lindo doorschuift naar de weekdagen dan kan Silvan Stoet het 12-16 slot doen en Jurjen Gofers het 16-20 slot. Het Beste Van VI en Goud Van Oud kunnen dan ook gehandhaafd blijven.
12-04-2020

De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel.

Patrick Kicken

Bericht door Patrick Kicken »

Oortjes schreef:
24 mei 2020 13:53
Patrick Kicken schreef: Maar da’s ook wel lekker makkelijk natuurlijk als je de enige oldies zender op FM bent. Nostalgie scoort wereldwijd overal goed.
Ja, vandaar die torenhoge luistercijfers van Patrick Kicken bij Veronica destijds :))
Klopt Oortjes, de best scorende ochtendshow die Veronica ooit gehad heeft. Wanneer kom jij trouwens eens uit voor je eigen identiteit? Misschien ben je wel een van de landelijke jocks die hier onder een schuilnaam een beetje zichzelf zit te promoten, haha. Dat is pas een schande, je mening lekker veilig onder een schuilnaam ventileren. Kom uit je schulp, dan neemt iemand het een stuk serieuzer wat je allemaal loopt te verkondigen.
Gratis radioles! www.radiocollege.nl (Apple) www.radio-college.nl (Android)
Videointerviews: www.radiohelden.nl Contact via WhatsApp? 0630844222
Columns: www.radio.nl/columns

jessica

Bericht door jessica »

Patrick Kicken schreef:
24 mei 2020 22:42
Klopt Oortjes, de best scorende ochtendshow die Veronica ooit gehad heeft. Wanneer kom jij trouwens eens uit voor je eigen identiteit? Misschien ben je wel een van de landelijke jocks die hier onder een schuilnaam een beetje zichzelf zit te promoten, haha. Dat is pas een schande, je mening lekker veilig onder een schuilnaam ventileren. Kom uit je schulp, dan neemt iemand het een stuk serieuzer wat je allemaal loopt te verkondigen.
Ik neem Oortjes nu ook al serieus dus dat wat jij hebt, heb ik niet. Niet iedereen hoeft te doen wat jij wil.

Smid70

Bericht door Smid70 »

jessica schreef:
25 mei 2020 11:16
Patrick Kicken schreef:
Ik neem Oortjes nu ook al serieus dus dat wat jij hebt, heb ik niet. Niet iedereen hoeft te doen wat jij wil.
Ik snap niet waarom je denkt Oortjes te moeten verdedigen, hij daagt Kicken zelf uit. Wel fijn om te weten dat jij Oortjes wel serieus neemt :lol:

Oortjes

Bericht door Oortjes »

Patrick Kicken schreef:
Klopt Oortjes, de best scorende ochtendshow die Veronica ooit gehad heeft.
Daar mag je terecht trots op zijn. Als dat het best scorende op Veronica was, geeft het des te meer aan dat oldies helemaal niet vanzelf scoren. Radio Veronica had in die tijd immers maximaal de helft van wat Radio 10 nu heeft, terwijl het toen al enkele jaren oldies uitzendde. Je eigen prestatie haalt dus m.i. je collumn onderuit.
jessica schreef:
Dank je Jessica -love

Volgens mij zwerft er nog ergens een topic over namen en heb ik daar al lang aangegeven dat ik geen dj ben, maar goed. Je moet maar in herhaling willen vallen met off topic argumentatie, zegt ook wel wat.
Rock 'n roll is better than music!

jessica

Bericht door jessica »

Oortjes schreef:
25 mei 2020 18:21
Patrick Kicken schreef:
Daar mag je terecht trots op zijn. Als dat het best scorende op Veronica was, geeft het des te meer aan dat oldies helemaal niet vanzelf scoren. Radio Veronica had in die tijd immers maximaal de helft van wat Radio 10 nu heeft, terwijl het toen al enkele jaren oldies uitzendde. Je eigen prestatie haalt dus m.i. je collumn onderuit.
jessica schreef:
Dank je Jessica -love

Volgens mij zwerft er nog ergens een topic over namen en heb ik daar al lang aangegeven dat ik geen dj ben, maar goed. Je moet maar in herhaling willen vallen met off topic argumentatie, zegt ook wel wat.
Ik reageerde hier ook op omdat ik het onzin vind dat je wat betekent als je hier toevallig presentator bent. Iedereen mag hier een mening hebben en het doet er verder niet toe wat je doet. We zijn allemaal radioliefhebbers. Iedere mening kan interessant zijn. Daar hoef je geen presentator voor te zijn en dat legt ook geen extra gewicht in de schaal.

Smid70

Bericht door Smid70 »

jessica schreef:
25 mei 2020 23:09
Oortjes schreef:
25 mei 2020 18:21
Patrick Kicken schreef:
jessica schreef:
Dank je Jessica -love

Ik reageerde hier ook op omdat ik het onzin vind dat je wat betekent als je hier toevallig presentator bent. Iedereen mag hier een mening hebben en het doet er verder niet toe wat je doet. We zijn allemaal radioliefhebbers. Iedere mening kan interessant zijn. Daar hoef je geen presentator voor te zijn en dat legt ook geen extra gewicht in de schaal.
Dan had je ook op die manier moeten reageren toen Oortjes Kicken begon aan te vallen. Nu kom je bevooroordeeld over.

Plaats reactie