Je bedoelt waarschijnlijk (iemand van) de familie Fentener van Vlissingen, maar dat is niet de eigenaar van FD Mediagroep, dat is HAL Investment, voor het grootste deel in handen van de familie van der Vorm.jwp2701 schreef: ↑18 sep 2023 11:25 de investeerder achter bnr/fd is fenters van Vlissingen een miljardair die het makkelijk kan lijden!
Veranderingen BNR
Moderator: admin6
Re: Veranderingen BNR
BNR is aan het uitzenden via een andere locatie omdat een boze klant van Marktplaats, dat in hetzelfde pand zit, de boel heeft bedreigd.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1964239 ... apengeweld
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1964239 ... apengeweld
Je bent ouder en je wil wat...
-
Het is hier nog niet ter spraken gekomen en ook nog niet via andere websites meen ik maar BNR is met een muziekzender gestart op internet en misschien straks ook wel via DAB+, BNR Business Beats met uitsluitend pop/soul en funk een soort Sublime dus, maar dan anders.
Vrij stil gelanceerd dit kanaal. Heb t nu opstaan. Hopelijk iets meer variatie dan bij Sublime.
-
Audio modulatie is wel wat aan de lage zachte kant.
Sinds wanneer doet een stream aan modulatie of moduleren? Dat kan alleen een modulator; ofwel een zender.
Je bedoel gewoon het volume is zacht.
-
Dat bedoel ik ook, zachte modulatie als je het vergelijkt met andere internet stations. Je moet echt je volume harder zetten.
Heeft iemand heel toevallig misschien al de directe stream URL uit de website geknipt?
Dennis
Dennis
-
Top! Dankjewel!
Dennis
Dennis
Bas van Werven is er (al) weer even niet in de ochtendshow. Vanochtend was er vrouwelijke vervanging, rond half negen een (voor mij) nieuwe stem welke het, gezien dat wat ik hoorde, even mocht proberen op zender. Want rond half tien hoorde ik Liesbeth items aan het presenteren.
Ik heb niks met haar stem (sorry) dus schakelde over naar GLD tot het 10.00 uur was, dan zet ik weer ff radio 1 op voor het mediaforum.
Ik heb niks met haar stem (sorry) dus schakelde over naar GLD tot het 10.00 uur was, dan zet ik weer ff radio 1 op voor het mediaforum.
BNR begint een zender die gaat concurreren met Sublime, benieuwd of dat een beetje gaat scoren.