Jensen radio archief

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

RadioLove95

Re: Jensen radio archief

Bericht door RadioLove95 »

Orange schreef: 20 feb 2020 22:53
Ikbenroy schreef: 17 feb 2020 21:15 Ik hoop ooit van een terugkeer van deze superheld. Dit soort radiomakers mis je tot op de dag van vandaag.
Jammer alleen dat hij er niets meer van bakt. Bij VeronicaFM was het top, maar bij Noordzee en zeker later bij Veronica wist hij er geen succes meer van te maken. Jammer, maar daarmee heeft hij zichzelf buitenspel gezet.
Radio niet maar podcast wel hoor
BDL

Bericht door BDL »

jensenfan020 schreef: 29 dec 2019 14:38 Mijn vraag is of iemand een archief heeft van robert Jensen op de radio. Het gaat mij vooral om de periode 2003-2006, toen hij ook de imitaties van Rene Froger, clown bassie en Reinout Oerlemans had. Ook de periode 2010-2011 vind ik interessant. Ik had vroeger wel nog losse stukjes mp3 van de typetjes maar kwijtgeraakt door een kapotte computer. De Jensen site waar je alles kon downloaden is inmiddels offline. Nou ben ik al een tijdje aan het zoeken, er staan alleen nog losse typetjes op YouTube maar dat is incompleet. Ik vond wel laatst opeens het YouTube kanaal Radio Airchecks https://www.youtube.com/channel/UCBonh3 ... QsQ/videos. Ik was daar heel blij mee omdat dit de complete uitzendingen zijn uit die periodes inclusief veel imitaties. Maar het is helaas niet compleet, dus ik vroeg me af of iemand meer heeft en dat misschien kan uploaden maar mega.nz of een andere filehost.
Ik heb nog wat van mijn oude opnames teruggevonden uit de periode januari, februari en maart 1999:

https://pixeldrain.com/l/ageH6jG7

Dit is de periode met Jeroen Kijk in de Vegte, Jan Paparazzi en Edwin Ouwehand en typetjes van o.a. Jan Veen en het koninklijk huis (Beatrix, Willem-Alexander, prins Bernhard).
Helaas zijn een aantal afleveringen door ziekte en vakantie 'best of' afleveringen of afleveringen met alleen de mede presentatoren.
Echtwel

Bericht door Echtwel »

Ikbenroy schreef: 17 feb 2020 21:15 Ik hoop ooit van een terugkeer van deze superheld. Dit soort radiomakers mis je tot op de dag van vandaag.

Wellicht iets voor Veronica?
Ja duo programma met giel beelen en dan fvd als gast lachen
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Echtwel

Bericht door Echtwel »

Ferry! schreef: 14 jan 2020 18:38
density1 schreef: 14 jan 2020 18:29
Overigens ben ik wel voor een talkradio station wat alle politieke stromingen vertegenwoordigd.
Net zoals de NPO zeker? 'Alle' politieke stromingen..
Ja goed voorbeeld waar je de uitzending van PVD niet kan terug kijken en hij net over dat onderdeel springt als je op terugkijken deze oproept maar ach is een detail terug naar Jensen !
Die show over de verkiezingen in USA over de 1e verkiezingen van Tump vond ik ook zeer goed
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Greatski

Bericht door Greatski »

Jensen terug op de radio zou zeker top zijn. Maar zie het nooit meer gebeuren helaas..
jessica

Bericht door jessica »

Greatski schreef: 07 jul 2020 21:05 Jensen terug op de radio zou zeker top zijn. Maar zie het nooit meer gebeuren helaas..
Je kunt nu ook bijna iedere dag naar Jensen luisteren. Hij heeft nu zijn eigen kanaal en is op een heleboel andere platformen te zien en te horen. Zowel audio als audio en video. Dus waarom zou hij nog terug gaan naar de radio als hij dan precies moet doen wat een directeur hem zegt. Hij heeft nu alle vrijheid.
castmember

Bericht door castmember »

jessica schreef: 07 jul 2020 21:09Dus waarom zou hij nog terug gaan naar de radio als hij dan precies moet doen wat een directeur hem zegt. Hij heeft nu alle vrijheid.
Hij zal dus dan een zender zoeken waar hij wel die vrijheid krijgt om zijn mening te mogen uiten. Geloof dat RTL hem daarin nooit echt enorm in de weg heeft gezeten. Via TV heb je misschien nog een groter bereik dan via zijn eigen online kanalen. Maar wat je zegt, ik zie hem zijn idealen niet opzij zetten voor een plekje op de lineaire radio of TV.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
Navi

Bericht door Navi »

Ik kom hier niet vaak maar heb even mijn verzameling geupload.
Losse fragmenten tussen 2000 en 2005. Het is een zipfile.

Persoonlijke favorieten zijn de geboorte van de zoon van Eddo, de bejaarde van de week compilatie, Maarten Spanjer en de absolute nummer 1 voor mij is de conversatie met nieuwslezeres Riri Venditti (5 juni 2001)

https://easyupload.io/wfvbc7
density1

Bericht door density1 »

Dit was nog voor dat hij helemaal doorsloeg.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

density1 schreef: 09 jul 2020 13:03 Dit was nog voor dat hij helemaal doorsloeg.
Zijn beste tijd was 96 tot 2000
density1

Bericht door density1 »

Eens. Vond hem solo voordat hij Jan P. e.d. erbij haalde zijn sterkste periode. Dat was nog in de periode dat hij in de avond zat.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Ja en de nacht... Briljant was dat

Kwam die airchecks net tegen
jensenfan020

Bericht door jensenfan020 »

De laatste keer dat ik dit topic nog even omhoog schop maar ik heb nog een vraag. Het is helaas niet gelukt om meer radiofragmenten van 2004 te vinden dan dat er op YouTube staan, daarom vraag ik me af of iemand nog een collectie heeft met de typetjes. Bassie, Rene Froger, Reinout Oerlemans en Cafe Bolle Jan. Ik ben mijn archief met de losse stukjes een paar jaar geleden kwijtgeraakt door een gecrashte harde schijf. Er staan er wel wat op YouTube maar helaas niet heel veel.
rodie

Bericht door rodie »

Ik stream heel veel Jensen uitzendingen uit.
Mocht je zelf ook nog airchecks hebben, PM mij even!
ik heb alleen interesse in complete uitzendingen.
Casettebandjes etc zijn ook welkom, ik zet ze gratis voor je over in een digitaal jasje.
De analoge bandjes (of whatever) krijg je terug.

PM mij even voor bovenstaande.

Wil proberen complete programmering op te bouwen met airchecks van Veronica FM uit de periode 1998/2001 HMG tijdperk.
Puur stream voor de freaks.

Ohja, ook wel makkelijk om eens te luisteren:
https://mediartv.nl/public/veronicafm/
of directe link: http://mediartv.nl:8000/live.m3u

Op poort 8010 loopt trouwens ook nog Veronica FM uitzendingen, maar is echt een test-omgeving.
(http://mediartv.nl:8010/live.m3u)
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Rodie wat goed!

Wat is het verschil tussen de twee streams? Of beide zelfde content, maar om te testen in Azuracast?
Plaats reactie