Meest ideaal blok? 1, 2, 3 of 4 uur per programma?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Herman ven Schippers

Re: Meest ideaal blok? 1, 2, 3 of 4 uur per programma?

Bericht door Herman ven Schippers » 21 aug 2019 18:41

marco schreef:
21 aug 2019 16:54
Volgens mij maakt het voor de meeste programma's helemaal niet uit hoe lang het duurt. Je kunt namelijk amper spreken van programma's, het enige verschil tussen 'programma's' is meestal alleen de dj/presentator en wat andere items. Dat geldt uiteraard vooral tussen 9/10 en 16 uur. Ik zie dat als een doorlopend programma met alleen een wisseling van een (niet-relevante) presentator.

Vroeger was dat anders. Will Will Wel tussen 12 en 2 en de Jukebox tussen 2 en 3 waren heel andere programma's.
Vreselijk ook dat ze zijn gestopt met het draaien van vinyl.

marco

Re: Meest ideaal blok? 1, 2, 3 of 4 uur per programma?

Bericht door marco » 21 aug 2019 21:32

Volgens mij begrijp je mijn punt niet. Heb je me horen zeggen dat ik het vroeger beter vond?
Mijn punt is dat ik voor de uren tussen 9/10 uur (eind ochendshow) en 16 uur (begin middagshow) niet zie wat het uitmaakt hoe lang de verschillende presentatoren aan de beurt zijn. De programma's zijn doorlopend, hebben vaak niet eens een begin en afsluiting, en lopen ook qua muziek in elkaar over. Een doorsnee luisteraar valt het waarschijnlijk niet eens op dat de presentator is gewisseld. Dus of die blokken nou 1, 2, 3, 4, 5 of 6 uur zijn, dat maakt volgens mij weinig uit.

Plaats reactie