Luistercijfers april-mei 2019

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Satfreak13

Re: Luistercijfers april-mei 2019

Bericht door Satfreak13 » 29 jun 2019 09:13

jessica schreef:
28 jun 2019 01:40
Giel zei dat nu Genee erbij zit het pas echt is begonnen. Voorheen vond hij dat hij de kar alleen moest trekken in de morgen. En dat heeft tot op heden geen hoge luistercijfers opgeleverd.
Dat vind ik een bedenkelijke verklaring. "IK heb te weinig luisteraars omdat er geen populaire jock is geprogrammeerd zodat ik kan meeliften"?
Wat zegt dat over Giel zelf?

Hij heeft altijd een hoop praatjes, maar tot nu toe vult hij te weinig gaatjes. Misschien wordt het inderdaad tijd voor een time-out.

Phoenix

Bericht door Phoenix » 29 jun 2019 11:23

Satfreak13 schreef:
29 jun 2019 09:13
Hij heeft altijd een hoop praatjes, maar tot nu toe vult hij te weinig gaatjes. Misschien wordt het inderdaad tijd voor een time-out.
Heb je het gesprek beluisterd of reageer je op berichten die hier en elders, mogelijk uit context, zijn geplaatst?

Hij heeft nergens gezegd dat zijn luistercijfers achterblijven vanwege een minder sterke naam in de middag. Persoonlijk vond ik dat Giel een eerlijk verhaal vertelde met de nodige zelfkritiek en nuance. Hij heeft nergens de schuld bij een ander neergelegd vanwege zijn mindere luistercijfers.
28-01-08 / 22-04-10

Verder gaan we gewoon ontopic natuurlijk.

Orange

Bericht door Orange » 01 jul 2019 11:13

Phoenix schreef:
29 jun 2019 01:05
Orange schreef:
28 jun 2019 23:38
Phoenix schreef:
28 jun 2019 18:52

...wilde Veronica Stenders in de middag en Giel in de ochtend zetten. Dat snap ik volledig, want dan had men Veronica een enorme boost kunnen geven.
Ik geloof er geen snars van. Met Giel lukt dat iig niet en ik zou werkelijkwaar niet weten waarom met de combi Giel en Stenders wel was gelukt.
Waar geloof je geen snars van? Veronica was destijds zeker wel met Stenders bezig. Met Giel en Stenders had je twee sterke ankerpunten in de programmering gehad. Of je daarmee succes had behaald is achteraf nooit met zekerheid vast te stellen en dit mag en kun je zeker ter discussie stellen. Persoonlijk had ik een line-up met Beelen, Ruyer, Klijn en Stenders graag willen terug zien op Veronica.
Ik geloof er geen snars van dat ze met Giel en Stenders succes zouden hebben. Jij spreekt over twee sterke ankerpunten, maar Giel blijkt al helemaal geen sterk ankerpunt. Ik vond Niek v/d Bruggen wat dat betreft sterker.

Oortjes

Bericht door Oortjes » 03 jul 2019 19:01

Orange schreef:
01 jul 2019 11:13
Phoenix schreef:
29 jun 2019 01:05
Waar geloof je geen snars van? Veronica was destijds zeker wel met Stenders bezig. Met Giel en Stenders had je twee sterke ankerpunten in de programmering gehad. Of je daarmee succes had behaald is achteraf nooit met zekerheid vast te stellen en dit mag en kun je zeker ter discussie stellen. Persoonlijk had ik een line-up met Beelen, Ruyer, Klijn en Stenders graag willen terug zien op Veronica.
Ik geloof er geen snars van dat ze met Giel en Stenders succes zouden hebben. Jij spreekt over twee sterke ankerpunten, maar Giel blijkt al helemaal geen sterk ankerpunt. Ik vond Niek v/d Bruggen wat dat betreft sterker.
Met Stenders erbij was het succes echt niet gekomen. Stenders is zeker een muziekkenner, maar die kennis is er nu ook wel. Het is ook een prima radiopresentator, maar gaat in e luistercijfers echt niet het verschil maken t.o.v. de mensen die er zitten / zaten.

Niek v.d. Bruggen maakte samen met Alex Oosterveen zeker een goede ochtendshow. Maarja, muzieksamenstelling doet ook wat.
Rock 'n roll is better than music!

Plaats reactie