Serious Request 2019

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Rudy Visser

Re: Serious Request 2019

Bericht door Rudy Visser »

Smid70 schreef:
06 dec 2019 12:49
Rudy Visser schreef:
06 dec 2019 12:33
Smid70 schreef:
06 dec 2019 12:12

Dat hebben we vorig jaar gedaan en die kans is behoorlijk verprutst door onkundige mensen voor en achter de microfoon.

Dat het Glazen Huis een dip kreeg had naar mijn idee nogal veel te maken met de kleurloze dj’s (die nu nog steeds 3FM bevolken).

Maar goed we gaan het zien wat voor ramp tv de editie van dit jaar oplevert.
Ik weet dat dit behoorlijk vooringenomen klinkt, maar het is al jaren prut. Het kost me nogal veel moeite om het positief in te zien wat mijn oude liefde betreft.
Wauw. Jij bent wel erg negatief zo te leze
Nou, kom eens met een goed onderbouwde mening over wat er dan wel goed aan was. Ik geef slecht mijn mening.
Je verwachtingspatroon is verkeerd ben ik bang voor. Radio Veronica is ook niet meer zoals op de boot. Veranderingen zijn lastig dat begrijp. Was een topperiode glazen huis. Alles klopte die periode. Ze zijn nu op zoek naar iets anders en dat is anders dan het was. Andere mensen voor en achter schermen. Is nie direct zo een succes. Knap dat ze het probere. Ik vond vorig wel gedurfd. Je kunt ook niks doen maar halen nog miljoenen op om mensen te helpen daarmee. Dus vanuit een nog even goede hart

Smid70

Bericht door Smid70 »

Rudy Visser schreef:
06 dec 2019 12:53
Smid70 schreef:
Rudy Visser schreef:
06 dec 2019 12:33

Wauw. Jij bent wel erg negatief zo te leze
Nou, kom eens met een goed onderbouwde mening over wat er dan wel goed aan was. Ik geef slecht mijn mening.
Je verwachtingspatroon is verkeerd ben ik bang voor. Radio Veronica is ook niet meer zoals op de boot. Veranderingen zijn lastig dat begrijp. Was een topperiode glazen huis. Alles klopte die periode. Ze zijn nu op zoek naar iets anders en dat is anders dan het was. Andere mensen voor en achter schermen. Is nie direct zo een succes. Knap dat ze het probere. Ik vond vorig wel gedurfd. Je kunt ook niks doen maar halen nog miljoenen op om mensen te helpen daarmee. Dus vanuit een nog even goede hart
Maar je geeft niets aan wat er dan wel goed aan was.
Ik heb niets tegen verandering, maar als het geen verbetering blijkt waarom dan toch halsstarrig doorzetten op een doodlopende weg?

Rudy Visser

Smid70 schreef:
06 dec 2019 13:01
Rudy Visser schreef:
06 dec 2019 12:53
Smid70 schreef:

Maar je geeft niets aan wat er dan wel goed aan was.
Ik heb niets tegen verandering, maar als het geen verbetering blijkt waarom dan toch halsstarrig doorzetten op een doodlopende weg?
Omdat je er mense mee helpt. De kern van de actie is mense helpen. Dat is belangrijk. Het heeft weer miljoen op gebracht voor goede doel.
Alles wat 3fm nu zal vernieuwen is volgens bepaalde mensen toch nooit zo goed als vroeger. Zonder te vergelijke met Glazen Huis en die verwachtingen vond ik het leuke radio vorige jaar. Origineel. Je kunt de dj’s door je doep zien lope ze komen echt het land in. Het dag en nacht effect blijft leuk. Dj’s die er doorheen zitte. Mooie sfeer. Ik was weer verslaafd eraan. Alleen is die mening hier nie populair helaas

castmember

Bericht door castmember »

Het punt dat de actie dichterbij komt heb je voor een deel van Nederland inderdaad wel een punt. Maar als ik de looproute zo bekijk dan wordt de randstad en noord Nederland wel flink overgeslagen. En daarmee heb je wel een nadeel. Als je vlakbij de route woont dan is het wel de moeite waard om even een hart onder de riem te steken bij die DJ's . . .

Afbeelding

Maar vanuit Gouda, waar ik bij in de buurt woon moet ik een uur reizen om ook maar een beetje in de buurt van de route te komen, en op dat moment is het wel stom als de DJ's even snel langskomen en dan de caravaan weer door trekt. Het glazen huis maakte het die reis waard. Je kon zo lang blijven kijken bij het huis op het plein als je wilde en bovendien waren er tientallen activiteiten in de stad waar 3FM dat jaar te gast was. Van mini optredens tot exposities of de scouting die een demo deed om geld op te halen. Er was leven in de brouwerij en dat was niet alleen bij het Glazen huis, maar in de hele stad waar het was. En dat mis je wel bij een life-line, hoe sterk ik het ook vind van de DJ's want het is echt wel een uitdaging is het in goes 30 minuten feest, dan wordt de hele bende weer ingepakt en gaan we weer verder, het is mij te vluchtig en zodoende minder kijk-waardig.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

Radio liefhebber

Bericht door Radio liefhebber »

SR moet gewoon vanuit 1 punt gedaan worden. Zet gewoon een circustent ergens neer (of iets dergelijks). Een reizend Radio 2 Top 2000 DJ team werkt ook niet. Je doet er een paar mensen heel veel plezier mee, maar miljoenen niet. 538 werd in 2012 nog uitgelachen om dat lage bedrag van 9 ton. 3FM zit daar tegenwoordig niet ver meer vandaan. Kan het 3 FM team nou met niks originelers komen. En waarom altijd met Kerst???

Natrix

Bericht door Natrix »

Ik zie het Glazen Huis nog wel terugkeren. Wellicht over 10 jaar ofzo als 3FM weer wat populaider is. De editie van 2017 was heel goed georganiseerd wat mij betreft, met het festivalterrein, de draaiende schijf in het Glazen Huis en de extra verdieping. Het zag er allemaal prachtig en heel sfeervol uit. The Lifeline is in vergelijking geen hol aan.

Radio liefhebber

Bericht door Radio liefhebber »

Twee tips: ESF 2020 in Rotterdam. Bouw daar een heel radiospektakel omheen. Misschien iets voor Radio 2. En natuurlijk het voetbal 2020.
Inpakken met goede doelen (Nederlandse !!!).

SB92

Bericht door SB92 »

Jarenlang kritiek op het Glazen Huis dat de DJ's niet genoeg zouden lijden. Dat het om de eer en glorie van de DJ's zou gaan. Dat het een BN'er feestje was geworden.

Ik vind het te prijzen dat ze daar wat aan proberen te doen.

Natrix

Bericht door Natrix »

Wat mij opvalt: op het Flickr account van 3FM is een nieuwe groepsfoto geupload van de dj-teams waarbij Rámon door Jorien is vervangen. Gaan ze het duo Mark en Rámon wijzigen? Dat zou zonde zijn. Zie: https://www.flickr.com/photos/3fm/49173127771/ en https://www.flickr.com/photos/3fm/49172 ... otostream/

Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Natrix schreef:
06 dec 2019 16:17
Wat mij opvalt: op het Flickr account van 3FM is een nieuwe groepsfoto geupload van de dj-teams waarbij Rámon door Jorien is vervangen. Gaan ze het duo Mark en Rámon wijzigen? Dat zou zonde zijn. Zie: https://www.flickr.com/photos/3fm/49173127771/ en https://www.flickr.com/photos/3fm/49172 ... otostream/
Goed opgemerkt :D

Ik zou het niet verkeerd vinden. Ik denk dat Mark en Jorien elkaar prima kunnen vinden.

Rudy Visser

Natrix schreef:
06 dec 2019 16:17
Dat vind ik gek. Jorien deed prima vorige jaar. Ramon alleen wel veel bekender en sfeer maker.

SB92

Bericht door SB92 »

Ramon heeft natuurlijk een vervelende paar maanden gehad. Misschien dat hij er daarom voor heeft gekozen niet mee te doen?

Pot

Bericht door Pot »

Rámon was de afgelopen tijd ookal niet te horen in de middag. Zal wat meer aan de hand zijn verwacht ik...
Oren open!

Rudy Visser

Pot schreef:
06 dec 2019 17:18
Rámon was de afgelopen tijd ookal niet te horen in de middag. Zal wat meer aan de hand zijn verwacht ik...
Zou hij ook weggaan wat niet gek zijn. Hij zit er het langste van de hele partij geloof. Of iets persoonlijks

Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

SB92 schreef:
06 dec 2019 16:44
Ramon heeft natuurlijk een vervelende paar maanden gehad. Misschien dat hij er daarom voor heeft gekozen niet mee te doen?
En ons paradepaardje had erg zere voetjes verleden keer ;)

Plaats reactie