De Radio2 Vlogs van Matijn Nijhuis

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.
marbles

Re: De Radio2 Vlogs van Matijn Nijhuis

Bericht door marbles » 16 feb 2019 01:07

RealSunchaser schreef:
12 feb 2019 09:14
W
Wat ik zelf minder vind zijn de vlogs met de vriendengroep of familie van Matijn, maar dat is persoonlijk, dat zie ik een beetje als die zwarte staafjes in een zak Engelse drop, ze horen erbij maar ik sla ze over.

Kijk jij de vlogs en wat vind jij er van?
https://www.youtube.com/channel/UCmlSYF ... xazFdLRBUQ
mmm... de zwarte staafjes... zo lekker... maar inderdaad leuke vlogs
Minder eenheidsworst op de radio please

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser » 12 jun 2019 13:03

Soms heb ik het idee dat Matijn door de inspiratie heen is, de ene keer is er 3 weken geen vlog, de andere keer zes achter elkaar.

We kunnen hier wel wat ideeen voorstellen. Ik begin wel:

Onderwerpen voor de vlog van Matijn Nijhuis:

- Hoevaak gaan 2 (en 5, want Henkjan Smits) FM-dj's / medewerkers op vakantie. Het lijkt soms te pas en te onpas te gaan en er is geen touw vast te knopen aan wie er dan invalt en waarom"
- Een Frank Special. Frank is op de vlogs altijd prima te pruimen, is symphatiek en ontwapenend. En zijn verloofde Coco is de kers op de taart. Maak eens een Frank special. WIe is hij, wat doet hij naast invallen, wie is hij prive. En waarom komt hij op de radio zo anders (lees: irritant) over.
- Aangezien Matijn priveleven een rol speelt in zijn vlogs, en Bram elke dag wel erin voorkomt. Ze komen meer over als Bert en Ernie, platonische vrienden. Matijn zei laatst in een uitzending van Ruud de Wild nooit te zoenen (want vies) en Bram gaat veel zelf op werkvakanties. In hoeverre is hun relatie in de vlogs echt, is het echt meer Bert en Ernie (lees: seksloos) of zien we de helft niet.
- Waarom zitten er amper bekende Nederlanders in de vlogs. Ze zijn vaak genoeg in de studio. Willen ze niet of wil Matijn ze niet (zoals Gloria Estefan). Maar de vlogkijkers vindt dat misschien wel leuk.

Dit zijn mijn onderwerpen, vul maar aan :

Feivel

Bericht door Feivel » 12 jun 2019 14:46

Ach, @RealSunchaser, dat meen je toch niet echt? Jij wilt toch niet echt weten of Matijn Bram wel eens vol op z'n bakkes pakt? Gekke vent! ;)

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser » 12 jun 2019 14:57

Feivel schreef:
12 jun 2019 14:46
Ach, @RealSunchaser, dat meen je toch niet echt? Jij wilt toch niet echt weten of Matijn Bram wel eens vol op z'n bakkes pakt? Gekke vent! ;)
Dat weet ik al, want Matijn zei dat hij en Bram nooit zoenen. Was in gesprek met team ruud de wild haha. Kan me er niets bij voorstellen eigenlijk

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers » 12 jun 2019 15:35

RealSunchaser schreef:
12 jun 2019 13:03
Soms heb ik het idee dat Matijn door de inspiratie heen is, de ene keer is er 3 weken geen vlog, de andere keer zes achter elkaar.

We kunnen hier wel wat ideeen voorstellen. Ik begin wel:

Onderwerpen voor de vlog van Matijn Nijhuis:

- Hoevaak gaan 2 (en 5, want Henkjan Smits) FM-dj's / medewerkers op vakantie. Het lijkt soms te pas en te onpas te gaan en er is geen touw vast te knopen aan wie er dan invalt en waarom"
- Een Frank Special. Frank is op de vlogs altijd prima te pruimen, is symphatiek en ontwapenend. En zijn verloofde Coco is de kers op de taart. Maak eens een Frank special. WIe is hij, wat doet hij naast invallen, wie is hij prive. En waarom komt hij op de radio zo anders (lees: irritant) over.
- Aangezien Matijn priveleven een rol speelt in zijn vlogs, en Bram elke dag wel erin voorkomt. Ze komen meer over als Bert en Ernie, platonische vrienden. Matijn zei laatst in een uitzending van Ruud de Wild nooit te zoenen (want vies) en Bram gaat veel zelf op werkvakanties. In hoeverre is hun relatie in de vlogs echt, is het echt meer Bert en Ernie (lees: seksloos) of zien we de helft niet.
- Waarom zitten er amper bekende Nederlanders in de vlogs. Ze zijn vaak genoeg in de studio. Willen ze niet of wil Matijn ze niet (zoals Gloria Estefan). Maar de vlogkijkers vindt dat misschien wel leuk.

Dit zijn mijn onderwerpen, vul maar aan :
En ik zou graag een 'Jesse' warning willen. Dan weet ik dat ik de vlog niet hoef te kijken. Alvast bedankt, en de groetjes aan Gerda en Els.

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser » 12 jun 2019 15:38

Herman ven Schippers schreef:
12 jun 2019 15:35

En ik zou graag een 'Jesse' warning willen. Dan weet ik dat ik de vlog niet hoef te kijken. Alvast bedankt, en de groetjes aan Gerda en Els.
Wie is Jesse? Het enige nietbekende personage dat ik ken van naam is Sandra.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers » 12 jun 2019 15:42

RealSunchaser schreef:
12 jun 2019 15:38
12 jun 2019 15:35

Wie is Jesse? Het enige nietbekende personage dat ik ken van naam is Sandra.
Jesse is de ex van Bram de Wijs, komt met enkele regelmaat voorbij in de vlogs. Helaas.

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser » 12 jun 2019 15:45

12 jun 2019 15:42

Jesse is de ex van Bram de Wijs, komt met enkele regelmaat voorbij in de vlogs. Helaas.
Oh ik sla sowieso alle niet radiogerelateerde vlogs over, dus kook,- vakantie-, familie- en vriendenkliekvlogs gaan aan me voorbij. Ik begrijp dat mn Bert en Ernie-vraag dan wat tegenstrijdig is. :cool:

Durashift

Bericht door Durashift » 13 jun 2019 23:28

RealSunchaser schreef:
12 jun 2019 14:57
(..)

Dat weet ik al, want Matijn zei dat hij en Bram nooit zoenen. Was in gesprek met team ruud de wild haha. (..)
Zou dat niet een kwinkslag/geintje geweest zijn als reactie op een onderwerp van Ruud?

Plaats reactie