De Radio2 Vlogs van Matijn Nijhuis

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

RealSunchaser

De Radio2 Vlogs van Matijn Nijhuis

Bericht door RealSunchaser » 12 feb 2019 09:14

Wie kijkt de Radio2 Vlogs van nieuwslezer Matijn Nijhuis. Ik luister al jaren naar Radio2 en hoorde hem wel eens praten over de vlogs maar ben pas in januari gaan kijken nav de Top2000. Bleken er al 600Plus vlogs te zijn.

Ik vind het zelf erg leuk, omdat ik de DJs en andere medewerkers een soort van leer kennen. Het is soms ook lekker ongemakkelijk, soms lijkt het alsof ze de camera met moeite gedogen. Stenders haat die camera bv.

Wat mij verraste:
Wouter van de Goes is heel grappig en adrem
Henkjan Smits van Radio5 is heel innemend
Frank heeft veel zelfspot
Team Ruud de Wild bereid de show voor, het klinkt altijd alsof ze om 16.01 uur aanschuiven. Goed voorbereide chaos, ik hou er van.
Carmen Verheul en Jeroen Kijk in de Vegte zijn nooit chagrijnig en altijd aardig
Bijna alle medewerkers achter de schermen zijn onder de 30 jaar.

Wat ik zelf minder vind zijn de vlogs met de vriendengroep of familie van Matijn, maar dat is persoonlijk, dat zie ik een beetje als die zwarte staafjes in een zak Engelse drop, ze horen erbij maar ik sla ze over.

Kijk jij de vlogs en wat vind jij er van?
https://www.youtube.com/channel/UCmlSYF ... xazFdLRBUQ

Jester

Re: De Radio2 Vlogs van Matijn Nijhuis

Bericht door Jester » 12 feb 2019 10:45

Ik heb een aantal vlogs gekeken, en het geeft een leuk kijkje achter de schermen, maar ik zal er eens wat meer kijken, en dan vooral op de punten die je opsomt letten. Wat me verder altijd opvalt is hoeveel mensen er vaak in zo'n studio aanwezig zijn.

Jelle!

Bericht door Jelle! » 12 feb 2019 11:02

Door de vlog van Matijn lijkt Radio2 een extreem leuke zender :lol:

topradiofm

Bericht door topradiofm » 12 feb 2019 11:46

ik vind de vlogs leuk om naar te kijken

JoostV

Bericht door JoostV » 12 feb 2019 13:15

Ik zal ze eens gaan bekijken, vind Matijn als nieuwslezer erg goed en adrem en hij mag van mij ook de ochtend erbij nemen!

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers » 12 feb 2019 14:30

Yes, ik kijk ze echt al bijna vanaf het begin. Maar idd, door de vlogs ben ik Frank ook meer gaan waarderen. Erg leuk om te zien. Ook jammer dat Domien en Michiel niet meer vloggen, waren ook altijd leuk.

GERDA EN ELS FOR PRESIDENT!

Niet iedereen vindt het inderdaad leuk, Matijn en Bram hebben een pleegzoon, die was tot halverwege 2018 geregeld te zien. Maar nu niet meer. Kan me ook wel voorstellen dat je er een klaar mee bent. Al vind ik persoonlijk wel heel leuk om te zien.

dennus

Bericht door dennus » 12 feb 2019 19:25

De vlogs worden hier elke dag even bekeken. Waarbij ik moet zeggen dat ik de vlogs die in de studio opgenomen zijn wel de leukste vind.

radiodaan

Bericht door radiodaan » 14 feb 2019 00:22

Oeps, We zijn ontdekt!
Bijna alle medewerkers van Radio 2 kijken op radioforum.nl voor de laatste radionieuwtjes. Behalve Ruud de Wild en Henkjan Smits. Thijs Maalderink zegt trouwens dat dat forum leugens verspreidt! En wat doet Cielke Sijben eigenlijk vlak voor de uitzending?
zie video

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser » 14 feb 2019 07:18

:D

Geweldig, wat een leuke vlog.

Dixon

Bericht door Dixon » 14 feb 2019 08:15

Echt een leuke vlog, wij kijken trouw iedere aflevering.
Music maestro please!

JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert » 14 feb 2019 09:07

Ik ben geen trouw kijker maar ik zie er af en toe een, en zijn vlogs zijn erg vermakelijk. Voor mij voornamelijk de vlogs achter de schermen bij Radio 2, zodat je kunt zien hoe het er daar aan toe gaat. Krijg je toch weer een heel ander beeld dan je krijgt via de webcam. Hij had ook een keer een vlog toen er een stroomstoring was bij het AKN Gebouw en Radio 2 een paar uur bij 3FM vandaan kwam, was ook leuk om te zien. https://www.youtube.com/watch?v=LgBKCEgqcHA
De Sportmarketing Podcast - dé podcast over alle ontwikkelingen binnen de sportmarketing - http://anchor.fm/yellow-jersey

JoostV

Bericht door JoostV » 14 feb 2019 11:49

Erg leuke vlog ja :lol:

Martijn

Bericht door Martijn » 14 feb 2019 13:00

Inderdaad erg vermakelijk. Zeker omdat hij (in tegenstelling tot menig ander vlogger) niet (heel erg) aandachtsgeil is en juist andere mensen in beeld laat. Meningeen zou er ook niet van gediend kunnen zijn gok ik (begrijp ik) maar 't levert vaak wel leuk materiaal op. Oh nee, dat heet "content" tegenwoordig!!!!!

Dennis Dekker

Bericht door Dennis Dekker » 14 feb 2019 22:04

Ik weet niet meer hoe ik in aanraking kwam met de vlogs van Matijn Nijhuis. Op de een of andere manier vind ik ze wel interessant, wat er toe heeft geleid dat ik een abonnement heb genomen op zijn YouTube-account. Eerder kreeg ik altijd een melding boven in mijn scherm op mijn mobiele telefoon en tablet. Sinds enige tijd is dat niet meer het geval. Nu moet ik het zelf opzoeken wil ik een nieuwe vlog bekijken. Ik vond die van 13-02 wel vermakelijk omdat dit forum zo'n beetje het hoofdonderwerp was in die vlog. Ik ben blij dat ik daar niet werk, want ik hou niet zo van camera's. Ik had met een of andere statief hem duidelijk gemaakt dat hij niet welkom is op mijn werkplek. Dan maar een strafblad! :)
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'

dennus

Bericht door dennus » 15 feb 2019 19:49

Net weer even de twee laatste gekeken. Over het forum en radio.. dus leuk!
Omdat ik een Android TV heb kijk ik elke dag alsof het een dagelijkse soap is. Gewoon lekker op de bank.
Ik vind het leuk hoe hij toch altijd weer een "ding" van de dag heeft zoals het luchtje van Jeroen of "wat heb jij gedaan voor Valentijn?".
En zeker respect voor het geduld van de collega's want zo even een camera in het snoetje lijkt me best een dingetje elke dag.
Zit eigenlijk wel te wachten op het moment dat de collega's hem een hak zetten. hahahahah

Plaats reactie