Luistercijfers november-december 2018

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Janno

Re: Luistercijfers november-december 2018

Bericht door Janno » 24 jan 2019 17:36

Sinds het nieuwe jaar staat bij ons op het werk radio 2 standaard aan en ik heb nog niemand horen klagen. Sterker nog: zelfs degenen die behoorlijk sceptisch waren zijn nu blij met de zender. Dus het praten stoort ons absoluut niet. Integendeel.

Roland

Bericht door Roland » 26 jan 2019 14:14

Janno schreef:
24 jan 2019 17:36
Sinds het nieuwe jaar staat bij ons op het werk radio 2 standaard aan en ik heb nog niemand horen klagen. Sterker nog: zelfs degenen die behoorlijk sceptisch waren zijn nu blij met de zender. Dus het praten stoort ons absoluut niet. Integendeel.
Misschien is het gebrek aan muzieksmaak bij de collega's :lol:
Men switcht nog wel eens naar een andere zender maar vallen toch weer terug naar Q-limburg, iedere dag dezelfde tracks, meerdere malen per dag en dat maandenlang, al heb ik het idee dat de collega's er niet echt naar luisteren maar meer uit gewoonte op deze zender afstemmen.
Persoonlijk spreekt de brede muziekmix op Radio 2 mij ook het meeste aan, al is Radio 10 zeker ook niet verkeerd, maar daar toch iets teveel de nadruk op oude muziek.

3 FM zal opnieuw ontdekt moeten worden, misschien moet het zich meer op dancemuziek gaan richten ipv. urban, zelfs Radio 4 scoort nu nog beter.
De Nederlandse ether, het blijft een fiasco!

Ferry!

Bericht door Ferry! » 29 jan 2019 13:49

Roland schreef:
26 jan 2019 14:14
3 FM zal opnieuw ontdekt moeten worden, misschien moet het zich meer op dancemuziek gaan richten ipv. urban, zelfs Radio 4 scoort nu nog beter.
3FM richt zich niet op urban. 3FM richt zich op alternatievere muziek (The Vaccines, The 1975, Tape Toy, Vampire Weekend, Indian Askin etc.). Daar bij af en toe wat 'normale' (dus geen urban/hip-hop/r&b etc.) hits zoals nummers van Ava Max, Halsey, Imagine Dragons, Bastille + Seeb, Mark Ronson. Als laatste komen daar af en toe R.E.M., Bon Jovi etc. voorbij.

Geen urban ieder geval.
Een dag zonder radio is een dag niet geleefd! | Oude gebruikersnamen: GerardE2.0, fey02

density1

Bericht door density1 » 29 jan 2019 14:00

Vraag me trouwens dan wel af waarom je Post Malone 'to death' hoort op 3FM en Ariane Grande, dat is toch behoorlijk urban.

Plaats reactie