Waar zijn de luisters van Evers Staat Op naar overgestapt? Of wellicht toch gebleven bij 538?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.
Plaats reactie
Johanneke

Re: Waar zijn de luisters van Evers Staat Op naar overgestapt? Of wellicht toch gebleven bij 538?

Bericht door Johanneke » 10 feb 2019 08:25

Osker schreef:
10 feb 2019 02:47
Niet langer zwevend, geland bij Dane.
Ik vind dat hij het uitstekend doet, hanelore is een grote aanwinst, jelte is grappiger dan bij eso en Henk is vertrouwd.

Evers opvolgen was niet gemakkelijk maar Dane heeft het binnen een paar weken aardig voor elkaar.
Helemaal mee eens!

Ingebruik

Re: Waar zijn de luisters van Evers Staat Op naar overgestapt? Of wellicht toch gebleven bij 538?

Bericht door Ingebruik » 10 feb 2019 09:40

Ik was altijd al een zapper en ben dat nog steeds. Vroeger (lees: tot 22 december vorig jaar) bleef ik vaak het langst hangen bij ESO. Nu is dat bij Mattie & Marieke. Een leuk duo samen en Marieke vind ik een toffe dame, niet zo van dat doorsnee vrouwengeneuzel en gedrag (no offence).

538 blijft hij niet langer meer dan 5 minuten op staan. Frank is het 'probleem' niet, maar ik kan niet naar Hannelore luisteren. Nooit gekund ook. Als pure nieuwslezer prima, maar alles meer vind ik tenenkrommend. Jelte en Jelmer zijn prima, was al 'fan' van Jelmer in z'n tijd bij Stenders. Henk tja, enorme comfort-zone natuurlijk, maar prima verder.

Jan-Willem en Jeroen blijf ik ook vaak wel even op hangen, prettige rustige sfeer. Leuke muziekmix en goede vibe.

En tot slot pak ik ook vaak Radio 1 en BNR mee, waarbij die laatste de voorkeur heeft.

Dus kortom: Q, Radio 2, 1 en BNR it is meestal. Geen 538 voor mij meer dus.

Osker

Bericht door Osker » 15 feb 2019 01:00

Johanneke schreef:
10 feb 2019 08:25
Osker schreef:
10 feb 2019 02:47
Niet langer zwevend, geland bij Dane.
Ik vind dat hij het uitstekend doet, hanelore is een grote aanwinst, jelte is grappiger dan bij eso en Henk is vertrouwd.

Evers opvolgen was niet gemakkelijk maar Dane heeft het binnen een paar weken aardig voor elkaar.
Helemaal mee eens!
ik denk dat ik er eindelijk uit ben wat het ‘probleem’ met Frank Dane is. Hij presenteert constant met de handrem aangetrokken omdat hij niet zo’n etterbak als zijn broer wil zijn (waar ik overigens groot fan van ben). Als hij ‘los’gaat zit hij veel dichter tegen Jensen aan goed is voor zijn carrière op middle of the Road radio. Heel soms zit hij Jelte op de huid op een manier die herkenbaar is van zijn grote broer. Ook als hij mensen interviewt zit er een cynisch randje aan dat hij angstvallig probeert te onderdrukken. Ik vind het wel spannend en ik voorspel dat naarmate hij zekerder wordt met de ochtendshow de handrem steeds een stukje losser gaat.

Plaats reactie