Einde tijdperk hoog vermogen middengolf (1008AM)

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

DX'r

Re: Einde tijdperk hoog vermogen middengolf (1008AM)

Bericht door DX'r » 09 jan 2019 19:37

zendmast15 schreef:
09 jan 2019 16:27
melvin_radio schreef:
09 jan 2019 16:02
Als je de beelden bekijkt doet dat diep van binnen toch wel een beetje pijn. Als techneut vind ik het jammer, maar snap dat het (te) kostbaar is om dergelijke masten te blijven onderhouden. Novec heeft er inderdaad wel haast mee; de laatste uitzending is nota bene pas 8 (!) dagen geleden officieel beëindigd en volgens mij is het laatste signaal op de 1008 pas enkele dagen echt verdwenen.
Klopt, sinds 4 januari.... Novec wil dat windturbinepark wel erg snel bouwen... Denk dat het ook een kwestie is van 'hoe eerder weg hoe beter'. Dat was bij de 675 kHz ook. Men was bang dat er toch weer een geïnteresseerde kwam (en dat was toen Ruud Poeze). Sowieso blijft de hele gang van zaken erg dubieus en discutabel. Onrendabel was volgens Broadcast Partners onjuist, evenals de staat van de masten. Blijft het windmolenpark over... en wat politieke druk niet te vergeten...
De masten zien er nog erg goed onderhouden uit zie ik op fotos ook al liggen ze nu op de grond -smok :)) :lol:
Ging het eigenlijk wel goed want 1 mast is dwars door een hek en een huisje gegaan ?!
https://www.omroepflevoland.nl/nieuws/1 ... opgeblazen

Plaats reactie