Radio 4

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Pot

Re: Radio 4

Bericht door Pot »

aapdedino schreef: 05 jul 2021 18:54 Vanaf 1 januari 2022 komt Opium vroeg in de avond (i.p.v. Passaggio). Bron: de zendermanager in Broadcast Magazine
Ik denk dat dit een soort samenvoeging van Radio 1's Kunststof gaat worden en het huidige Opium. Radio 1 wil namelijk journalistieker worden. Dan weet ik niet of een kunstprogramma daar nog zal blijven (op dit tijdstip dan). De programma's lijken nog al op elkaar, als ik de beschrijving lees.
Opium schreef: Opium is hét kunst- en cultuurprogramma, met interviews en reportages (...)
Kunststof schreef: Elke maandag t/m donderdag van 19.30 tot 20.30 uur een persoonlijk gesprek met prominenten uit de kunst, cultuur en media.
Overigens zie ik dat Sander Zwiep 19:00 tot 20:00 uur doet. Maar zelf ook al eerder op de dag presenteert. Ik dacht dat Lex Bohlmeijer daar stond?
Oren open!
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Pot schreef: 05 jul 2021 21:41
aapdedino schreef: 05 jul 2021 18:54 Vanaf 1 januari 2022 komt Opium vroeg in de avond (i.p.v. Passaggio). Bron: de zendermanager in Broadcast Magazine
Ik denk dat dit een soort samenvoeging van Radio 1's Kunststof gaat worden en het huidige Opium. Radio 1 wil namelijk journalistieker worden. Dan weet ik niet of een kunstprogramma daar nog zal blijven (op dit tijdstip dan). De programma's lijken nog al op elkaar, als ik de beschrijving lees.
Opium schreef: Opium is hét kunst- en cultuurprogramma, met interviews en reportages (...)
Kunststof schreef: Elke maandag t/m donderdag van 19.30 tot 20.30 uur een persoonlijk gesprek met prominenten uit de kunst, cultuur en media.
Overigens zie ik dat Sander Zwiep 19:00 tot 20:00 uur doet. Maar zelf ook al eerder op de dag presenteert. Ik dacht dat Lex Bohlmeijer daar stond?
Kunststof is 1 gast, geen reportages en geen meerdere interviews.
Heb trouwens niet het idee dat het naar een andere zender gaat, gezien de laatste interviews met Jellie Brouwer over het zoveel jarig bestaan en de ‘bijzondere’ plek die ze hebben opgebouwd.
Pot

Bericht door Pot »

Henkjan2016 schreef: 05 jul 2021 22:16
Pot schreef: 05 jul 2021 21:41
Kunststof is 1 gast, geen reportages en geen meerdere interviews.
Heb trouwens niet het idee dat het naar een andere zender gaat, gezien de laatste interviews met Jellie Brouwer over het zoveel jarig bestaan en de ‘bijzondere’ plek die ze hebben opgebouwd.
Dan vind ik het bijzonder dat er op zowel Radio 1 als Radio 4 programma's met min of meer dezelfde onderwerpen (gelijk) uitgezonden zullen gaan worden.
Kunststof had ik idd moeten weten. Opium heb ik nog nooit naar geluisterd, om eerlijk te zijn.
Oren open!
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Sander vervangt Lex volgens mij tijdens zijn vakantie. Normaal doet Thomas van Vliet dat, maar die heeft de laatste tijd Bert Kranenbarg vervangen op 5.

De zendermanager vergeleek Opium juist met Met het oog op morgen, dat ze die uit elkaar wilde halen omdat het dezelfde doelgroep heeft.
Thomasvv

Bericht door Thomasvv »

aapdedino schreef: 05 jul 2021 22:54 Sander vervangt Lex volgens mij tijdens zijn vakantie. Normaal doet Thomas van Vliet dat, maar die heeft de laatste tijd Bert Kranenbarg vervangen op 5.
✅
Plaats reactie