3FM zendt express oud nieuws uit, niemand boeit het

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.
Phoenix

Re: 3FM zendt express oud nieuws uit, niemand boeit het

Bericht door Phoenix » 07 jul 2018 13:38

WFNX schreef:
05 jul 2018 23:50
Phoenix schreef:
05 jul 2018 20:40
WFNX schreef:
05 jul 2018 20:19
Ik vind het wel geinig. Dit is een beetje reuring creëren, wat 3 erg nodig heeft!
Wat 3 nodig heeft zijn goede programma’s, goede DJ’s en goede muziek. Dan komt de rest vanzelf. Reuring helpt de zender er niet bovenop.
Het is zo vreselijk onschuldig en echt wel geinig. Rob is een van de weinigen die origineel bezig is bij 3FM en iets probeert. Het hier bejubelde oude 3FM had ook wel zijn incidenten, je moet er altijd een paar hebben, dat is goed voor de smoel van de zender (en genereert gratis PR). Neemt niet weg dat er inderdaad veel moet gebeuren bij die zender, van muziek, DJ's en vooral ook inhoud van de programma's.
Het 3FM van 20 jaar geleden had ten eerste een zeer goed muziekbeleid dat zich duidelijk onderscheidde van de concurrentie. Het zogenaamde “links van het midden”. Niet commercieel, maar ook niet (te) alternatief.

Verder een topprogrammering: Edwin Evers, Wim Rigter, Henk Westbroek, Rob Stenders, Rob van Someren en Corné Klijn.

Deze DJ’s genereerde ook wel free publicity maar dat gebeurde toch voornamelijk op basis van inhoud.

De briefkaartactie voor Solingen (breakfast club) en het homogeen-huwelijk (Stenders) zijn typische voorbeelden waaruit de maatschappelijke betrokkenheid van de zender blijkt, waarmee (heel) veel free publicity is gegenereerd.

In Serious Request komt dit nog tot uiting. Maar in de individuele programma’s is dit volgens mij niet terug te horen.
28-01-08 / 22-04-10

Verder gaan we gewoon ontopic natuurlijk.

Pot

Bericht door Pot » 07 jul 2018 13:41

Die de naam van dit onderwerp: '3FM zendt express oud nieuws uit, niemand boeit het'. Dus: wat boeit het... Ga verder op veranderingen 3FM, beste stuurlui staat aan wal enz. Dit is gewoon nutteloos...

Phoenix

Bericht door Phoenix » 07 jul 2018 14:28

Pot schreef:
07 jul 2018 13:41
Die de naam van dit onderwerp: '3FM zendt express oud nieuws uit, niemand boeit het'. Dus: wat boeit het... Ga verder op veranderingen 3FM, beste stuurlui staat aan wal enz. Dit is gewoon nutteloos...
WFNX stelt dat het oude 3FM ook door reuring en incidenten als deze succesvol was en dat je deze zelfs als zender nodig hebt. Ik ben een andere mening toegedaan en heb gepoogd dit toe te lichten. Begrijp dus niet waarom dat in een ander topic zou moeten, omdat dit in het verlengde ligt van het topiconderwerp.
28-01-08 / 22-04-10

Verder gaan we gewoon ontopic natuurlijk.

JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert » 07 jul 2018 20:54

Haha wat een zuurpuimerij hier zeg. Die gast heeft een nachtprogramma, laat hem lekker zijn grap maken. Tuurlijk moeten ze bij 3FM hun best doen om de boel om te draaien, maar dit is typische humor van Rob Jansen dus wat kan zo'n grapje nou kwaad.

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je uberhaupt dit topic aanmaakt, als volgens jou het "niemand boeit" maar het jou kennelijk zoveel boeit dat je er een topic over maakt..

Luc van Ostade

Bericht door Luc van Ostade » 07 jul 2018 22:57

3FM haters grijpen alles aan weer zuur te kunnen doen, dus ook dit.

waterveenmos

Bericht door waterveenmos » 08 jul 2018 10:09

Ane Sybesma schreef:
06 jul 2018 10:27
Mooie bezuiniging dus. Stoppen met nieuws op 3FM.
Want de luisteraar van 3FM heeft geen recht op informatie over de wereld? Je begrijpt echt heel weinig van het nut van de PO.
KinkFM. Juist nu!

Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma » 09 jul 2018 12:09

waterveenmos schreef:
08 jul 2018 10:09
Ane Sybesma schreef:
Want de luisteraar van 3FM heeft geen recht op informatie over de wereld? Je begrijpt echt heel weinig van het nut van de PO.
Uit het artikel merk ik op dat het niemand opvalt als er oud nieuws wordt uitgezonden. Dan hoef je het dus helemaal niet meer te doen op die uren.

Heeft niets met begrijpen te maken.

waterveenmos

Bericht door waterveenmos » 09 jul 2018 13:18

Ane Sybesma schreef:
09 jul 2018 12:09
waterveenmos schreef:
08 jul 2018 10:09
Ane Sybesma schreef:
Uit het artikel merk ik op dat het niemand opvalt als er oud nieuws wordt uitgezonden. Dan hoef je het dus helemaal niet meer te doen op die uren.

Heeft niets met begrijpen te maken.
Het was midden in de nacht, en maar één keer per nacht. Ik denk dat het heel anders zou worden als het overdag of de hele nacht zo zou zijn. En dan nog: anekdotisch bewijs van je stelling is geen bewijs.
KinkFM. Juist nu!

Oortjes

Bericht door Oortjes » 09 jul 2018 19:24

Slechts weinigen zullen reageren als ze een keer oud nieuws horen. Een enkeling zal grinniken, een ander zal zich even verbazen, maar vrijwel niemand zal het melden.

Verder is het wel een aardige grap. Ik houd wel van mensen die zichzelf niwt al te serieus nemen.
Rock 'n roll is better than music!

Plaats reactie