Veranderingen Sublime
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Sublime
Heel apart weer dit, man man. De leukste zenders die echt wat toevoegen stoppen ze mee bij Mediahuis. Kansloos weer.
Welkom in de commerciële radiowereld. Als het niet aanslaat of voldoende oplevert, dan stop je ermee.Vanjeafisharder schreef: ↑06 jan 2025 22:06 Heel apart weer dit, man man. De leukste zenders die echt wat toevoegen stoppen ze mee bij Mediahuis. Kansloos weer.
-
Het wordt wel heel erg eenzijdig. Ik had dit station graag op DAB gezien, daar is geen enkele zender die dit genre uitzend landelijk.
En zo is het,..... en allemaal vissen uit dezelfde vijver daarom schieten de 80s station en 60s&70s stations als paddenstoelen uit de grondPot schreef: ↑06 jan 2025 22:12Welkom in de commerciële radiowereld. Als het niet aanslaat of voldoende oplevert, dan stop je ermee.Vanjeafisharder schreef: ↑06 jan 2025 22:06 Heel apart weer dit, man man. De leukste zenders die echt wat toevoegen stoppen ze mee bij Mediahuis. Kansloos weer.

The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Valt me op dat er op de site nog altijd geen DJ foto voor Candy Dulfer is. Ik ben erg benieuwd of Candy nog in het nieuwe Sublime gaat passen, zeker een komst van Ekdom vast niet lang meer zal duren.
(Desondanks vind ik dat Candy een heel fijn programma neer zet die echt iets toevoegt op de NL radio en ook als DJ enorm gegroeid is)
(Desondanks vind ik dat Candy een heel fijn programma neer zet die echt iets toevoegt op de NL radio en ook als DJ enorm gegroeid is)
Ik lees het nog nergens anders. Maar ik zie op de site dat Anoûl Hendrix aan het DJ team is toegevoegd. Hij vervangt al met enige regelmaat Power to the people. Iets wat hij overigens meer dan prima doet!
Ik heb niemand er hier nog over gelezen maar ik heb ontzettend genoten van het 90s weekend op Sublime! Een heerlijke mix van muziek, echt heel prettig gedaan. Heb nummers gedurende het weekend aan een persoonlijke Spotify lijst toegevoegd en kwam tot ongeveer 400 titels, wat voor lekker veel afwisseling zorgde.
Sowieso is de formatwijziging van sublime van Jazz naar RnB een gouden greep. Past veel beter en maakt het station energieker. Dit weekend hoorde ik ook wat meer korte jingles, wat fijn is want twintig jingles in een uur met het toch enigszins zeurderige "your soulmate" luistert ronduit vermoeiend. Daar zou ik nog iets aan veranderen.
Helaas was er weinig presentatie, had niet misstaan wat strakke aankondigingen, maar het is nu eenmaal het lot van dit digital only station. Hoe dan ook, een heel prettig weekend, smaakt naar meer! (Een station als Kisstory zou het hier denk ik ook niet misstaan)
Sowieso is de formatwijziging van sublime van Jazz naar RnB een gouden greep. Past veel beter en maakt het station energieker. Dit weekend hoorde ik ook wat meer korte jingles, wat fijn is want twintig jingles in een uur met het toch enigszins zeurderige "your soulmate" luistert ronduit vermoeiend. Daar zou ik nog iets aan veranderen.
Helaas was er weinig presentatie, had niet misstaan wat strakke aankondigingen, maar het is nu eenmaal het lot van dit digital only station. Hoe dan ook, een heel prettig weekend, smaakt naar meer! (Een station als Kisstory zou het hier denk ik ook niet misstaan)
https://www.sublime.nl/artikelen/stem-h ... l-top-1000
Terug van weggeweest, in november hebben ze hem overgeslagen, maar vanaf 31 maart de sublime soul top 1000.
Terug van weggeweest, in november hebben ze hem overgeslagen, maar vanaf 31 maart de sublime soul top 1000.