Veranderingen Sublime
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Sublime
Omdat ik zie wie daar werkzaam zijn, vooral wokie types.
-
Angelique ken ik uit de 3FM-tijd als strijder voor vrouwen van kleur. Dus mocht Trump winnen, verwacht ik niet dat ze de loftrompet af zal steken. Maar dat is een verwachting, geen voldongen feit ofzo.
Nou, omdat dat gewoon letterlijk in de ochtendshow gezegd wordt en dat al weken. "Laten we maar hopen dat Kamala Harris wint"Streampie schreef: ↑04 nov 2024 16:02Waarom denk je dat? Of verwar je kritisch met links?Vanjeafisharder schreef: ↑04 nov 2024 15:56 Denk dat het nogal erg linksig zal gaan worden en Pro-Harris.
Niks mis mee verder. Ik gun iedereen hun mening en het is maar wat fijn dat je gewoon weet waar iemand voor staat. Maar het zal inderdaad behoorlijk pro-democratisch gaan zijn.
En dat baseer je op wat precies?Vanjeafisharder schreef: ↑04 nov 2024 16:49 Omdat ik zie wie daar werkzaam zijn, vooral wokie types.
-
Precies dat.DavyGer schreef: ↑04 nov 2024 17:34Nou, omdat dat gewoon letterlijk in de ochtendshow gezegd wordt en dat al weken. "Laten we maar hopen dat Kamala Harris wint"Streampie schreef: ↑04 nov 2024 16:02Waarom denk je dat? Of verwar je kritisch met links?Vanjeafisharder schreef: ↑04 nov 2024 15:56 Denk dat het nogal erg linksig zal gaan worden en Pro-Harris.
Niks mis mee verder. Ik gun iedereen hun mening en het is maar wat fijn dat je gewoon weet waar iemand voor staat. Maar het zal inderdaad behoorlijk pro-democratisch gaan zijn.
Sublime richt zich natuurlijk ook wat meer op luisteraars met een multiculturele en creatieve achtergrond. Over het algemeen kom je dan ook uit op een wat progressiever/pro-democratischer geluid (niet te verwarren met een linkser geluid). Daar is niets mis mee als je je (commerciële) achterban bereikt. Bij de NOS zou je een neutraler geluid mogen verwachten.Vanjeafisharder schreef: ↑04 nov 2024 15:56 Denk dat het nogal erg linksig zal gaan worden en Pro-Harris.
Voor de rest blijft het natuurlijk een radioforum
Maar dat is ook zo. De doelgroep van Sublime is gewoon links-progressief, het was een periode echt behoorlijk erg en daardoor voelde ik mij minder thuis bij deze zender, want ik ben een heel andere mening bedaan. Tegenwoordig klinkt het toch meer alsof het gewoon 'n mening is en er ook andere meningen mogen bestaan. Ik stoor me er niet aan, ik vind het prima om iets te horen wat zich buiten mijn bubbel bevindt.Pot schreef: ↑04 nov 2024 17:56Sublime richt zich natuurlijk ook wat meer op luisteraars met een multiculturele en creatieve achtergrond. Over het algemeen kom je dan ook uit op een wat progressiever/pro-democratischer geluid (niet te verwarren met een linkser geluid). Daar is niets mis mee als je je (commerciële) achterban bereikt. Bij de NOS zou je een neutraler geluid mogen verwachten.Vanjeafisharder schreef: ↑04 nov 2024 15:56 Denk dat het nogal erg linksig zal gaan worden en Pro-Harris.
Voor de rest blijft het natuurlijk een radioforum
En wie een meer rechts-conservatief / rechts-radicaal geluid wil horen kan gewoon bij Veronica terecht. Zet maar eens De Bonanza op.
Die term is zo achterhaald. Jammer dat je die blijft gebruiken.Vanjeafisharder schreef: ↑04 nov 2024 16:49 Omdat ik zie wie daar werkzaam zijn, vooral wokie types.
Omdat het vooral over muziek gaat. Op de site van Sublime staat hierover:Vanjeafisharder schreef: ↑01 nov 2024 11:50 Hier snap ik niets van, waarom zou je als muziekzender hier mee bezig moeten zijn. Niet zo slimme zet. Er zijn al zat media hier verslag van doen.
Angelique over Election Night: "Muziek heeft altijd een krachtige rol gespeeld in het aanwakkeren van verandering, van Marvin Gaye’s What's Going On tot de kritische teksten van Stevie Wonder over onder andere president Nixon. Ook dit jaar zetten artiesten als Beyoncé, John Legend, Bruce Springsteen en Taylor Swift hun stem in om tijdens de verkiezingen invloed uit te oefenen. Maar in hoeverre kan muziek werkelijk impact hebben op de uitslagen, en wat is de échte macht ervan? Ik kijk ernaar uit om dit samen met mijn gasten te verkennen, in een show vol interessante gesprekken en natuurlijk veel muziek."
Het programma brengt Amerikaanse muziek uit verschillende genres en tijdperken, afgewisseld met uitslagen, exit-polls en gesprekken met deskundigen.
Zo komt schrijver Dan Hassler Forest langs. Hij schreef een boek over de bekende r&b en soul-zangeres Janelle Monáe. Met Angelique gaat de schrijver in gesprek over haar invloed op de politiek, cultuur en maatschappij.
Daarnaast komt politicoloog en zelfbenoemd Taylor Swift-kenner Myrte van der Zwet praten over de invloed van de Amerikaanse superster op de uitslagen van de verkiezingen.
Media-deskundige Kim Dankoor licht de opkomst en kracht van feministische hiphop toe en culinair journalist Joël Broekaert is naast fijnproever ook groot fan van countrymuziek en vertelt welke nummers niet mogen ontbreken tijdens Election Night.
Wel fijn dat Sublime ook aandacht besteedt aan de bekende soul, funk en jazz artiest Taylor Swift.
Ik zet Sublime election night op en ik hoor Fleetwood Mac, dus ook nog eens een format wisseling.
Gepost bij 't Veronica topic, maar ook Frank van het Hof gaat naar Sublime. Komt mijn voorspelling toch al grotendeels uit. Nu nog wachten op de berichten van Gerard Ekdom, DJ Sven en mogelijk Rob Stenders. Heb je toch een geweldige zender zou ik zeggen.
-
Wouter van der goes ook, maar ze blijven beiden wel te horen op Veronica.
Wel benieuwd of Candy Dulfer dan blijft, daar nog wat over gezegd?
Ook DJ Sven gaat naar Sublime. Ik ben helderziend.
Wordt wel echt een programmering om de vingers bij af te likken.
Wordt wel echt een programmering om de vingers bij af te likken.