Veranderingen Sublime
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Sublime
Vanmiddag 15u/18u Frank van t Hof
Met ook eigen jingles.
-
Er is in ieder geval geen Veronica Soul Night aangekondigd gisteren. Ik zou het een zender als Sublime zeker gunnen dat er wat meer programma's komen en hopelijk meer luisteraars daardoor. Zeker de laatste jaren heb ik deze zender altijd zeer sympathiek gevonden.
Is al bekend wie het blok 15:00-18:00 doet vandaag? Angelique is er niet op dinsdag en donderdag namelijk.
-
Men beschimpte mij toen ik met mijn theorie kwam over de Veronica-sterrenstal. Maar ik had in mijn stoutste dromen niet verwacht dat zelfs de SLAM sterrenstal zou worden geplunderd.
-
Nou dit is echt ontzettend leuk!
Wie doet vandaag eigenlijk 15:00-18:00?
Vanaf vandaag de Summertime top 500 op Sublime:
https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... e-top-500/
Leuk om te lezen dat de zender nog altijd ruimte blijft bieden aan liedjes uit de jaren 50 en 60 en daar ook trots op is. Volgens mij is Sublime nu de enige commerciële zender in NL die dat nog doet.
https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... e-top-500/
Leuk om te lezen dat de zender nog altijd ruimte blijft bieden aan liedjes uit de jaren 50 en 60 en daar ook trots op is. Volgens mij is Sublime nu de enige commerciële zender in NL die dat nog doet.
Bedankt voor de tip Het lijkt me een leuk lijstje. Weer eens iets totaal anders dan de reguliere lijstjes.
Ik ben wel benieuwd of de lijst gepresenteerd is of niet. Zou me in dat geval niet echt verbazen als Gerard nog even komt proefdraaien, net als Wout en Frank eerder deden.
Ik heb al heel lang niet meer naar Sublime geluisterd. Ik hoorde voor 10 uur Angelique Houtveen. Maar dat is waarschijnlijk alleen de gepresenteerde ochtendshow? Nu hoor ik in elk geval geen presentator.
Geen presentatie deze week inderdaad. Hangt volgens mij per lijst af of ze dat wel of niet doen.