Veranderingen Sublime

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Vanjeafisharder

Re: Veranderingen Sublime

Bericht door Vanjeafisharder »

Misschien moet dit wel om juist Veronica meer budget te kunnen geven. Dat is het echt het paradepaardje uit de Mediahuis stal.
jessica

Bericht door jessica »

Gaan Angelique en One'sy nu op een ander station van Mediahuis draaien of gaan ze helemaal weg? Terug naar de NPO naar hun vriendjes wordt het dan waarschijnlijk.
rvbracht

Bericht door rvbracht »

Erg jammer. Beetje sterfhuis contructie voor Sublime op deze manier.
Pot

Bericht door Pot »

jessica schreef: 01 dec 2023 20:10 Gaan Angelique en One'sy nu op een ander station van Mediahuis draaien of gaan ze helemaal weg? Terug naar de NPO naar hun vriendjes wordt het dan waarschijnlijk.
Angelique blijft actief bij de muziekredactie van Sublime. Van One'sy weet ik het niet.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ik vind het wel bijzonder dat er op Sublime relatief vaak reclame wordt gemaakt voor hardcore events. Waarom dat de Sublime doelgroep aanspreekt ongaat mij volledig.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Lees op radiowereld.nl dat sublime vanaf maandag ook vanuit Naarden komt
nerd

Bericht door nerd »

Weet iemand of Jaap Brienen op vakantie was? Ik was steeds te laat ingeschakeld om te horen of er daarvoor een vervanger was.
Vliegendereporter

nerd schreef: 24 dec 2023 21:07 Weet iemand of Jaap Brienen op vakantie was? Ik was steeds te laat ingeschakeld om te horen of er daarvoor een vervanger was.
Hij had corona zijn vervanger was Rinse Blanksma
nerd

Bericht door nerd »

Ai, vervelend voor hem. Dank je.
Fijne dagen!
nerd

Bericht door nerd »

jessica schreef: 01 dec 2023 20:10 Gaan Angelique en One'sy nu op een ander station van Mediahuis draaien of gaan ze helemaal weg? Terug naar de NPO naar hun vriendjes wordt het dan waarschijnlijk.
Angelique vervangt Jaap vandaag en morgen.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Als Ekdom / V/d Goes en Van 't Hof naar Veronica komen dan ben ik benieuwd of er nog wat voor Sublime in het vat zit. Alle drie de heren maken al jaren soul programma's uit liefhebberij op radio 2 en radio 10 voor een waarschijnlijk veel kleiner publiek dan wat op Sublime zit. Ik ben benieuwd of deze programma's wellicht daar heen zullen verhuizen.

Dan kun je als zender in ieder geval een door-de-weekse avond programmering optuigen zonder kosten te hoeven maken. Gewoon volgens het oude radio 6 principe. Iedere avond van 20:00-22:00 een andere bekende presentator, met Candy Dulfer erbij ben je er al.
Roel_

Bericht door Roel_ »

DavyGer schreef: 22 jan 2024 18:48 Als Ekdom / V/d Goes en Van 't Hof naar Veronica komen dan ben ik benieuwd of er nog wat voor Sublime in het vat zit. Alle drie de heren maken al jaren soul programma's uit liefhebberij op radio 2 en radio 10 voor een waarschijnlijk veel kleiner publiek dan wat op Sublime zit. Ik ben benieuwd of deze programma's wellicht daar heen zullen verhuizen.

Dan kun je als zender in ieder geval een door-de-weekse avond programmering optuigen zonder kosten te hoeven maken. Gewoon volgens het oude radio 6 principe. Iedere avond van 20:00-22:00 een andere bekende presentator, met Candy Dulfer erbij ben je er al.
Dat vind ik eigenlijk wel een top idee. Deze heren en dame zouden perfect passen in de avond van Sublime. Samen met Jaap en mevrouw non-stop wordt dit een lekkere zender.

Ik mis overigens wel het Radio 6 van destijds. Ik luisterde altijd naar Rudy Mackay. Waar is hij eigenlijk gebleven? Hij zou ook perfect passen bij Sublime. Een weekend lunch show bijvoorbeeld.
I.LOVE.MUSIC
jessica

Bericht door jessica »

Dit gaan ze natuurlijk nooit doen iedere avond op Sublime. Ze gaan zich concentreren op hun dagprogramma op Veronica. Hooguit 1x per week een soort Soulnight achtig programma zoals op Radio2 op de zaterdag kan ik me voorstellen.
Roel_

Bericht door Roel_ »

jessica schreef: 11 feb 2024 18:56 Dit gaan ze natuurlijk nooit doen iedere avond op Sublime. Ze gaan zich concentreren op hun dagprogramma op Veronica. Hooguit 1x per week een soort Soulnight achtig programma zoals op Radio2 op de zaterdag kan ik me voorstellen.
Misschien is er ook een praktisch probleem. De sublime studio is eigenlijk een podcaststudio voor audiohuis in Amsterdam. Volgens mij is alleen de ochtendshow live vanuit die studio, de rest is bedoeld voor het opnemen van podcast. Ik dacht dat ze in Naarden zaten, maar dat is niet zo.
I.LOVE.MUSIC
Vliegendereporter

Roel_ schreef: 11 feb 2024 19:07
jessica schreef: 11 feb 2024 18:56 Dit gaan ze natuurlijk nooit doen iedere avond op Sublime. Ze gaan zich concentreren op hun dagprogramma op Veronica. Hooguit 1x per week een soort Soulnight achtig programma zoals op Radio2 op de zaterdag kan ik me voorstellen.
Misschien is er ook een praktisch probleem. De sublime studio is eigenlijk een podcaststudio voor audiohuis in Amsterdam. Volgens mij is alleen de ochtendshow live vanuit die studio, de rest is bedoeld voor het opnemen van podcast. Ik dacht dat ze in Naarden zaten, maar dat is niet zo.
De studio van sublime zit ook in Naarden sinds half december ik geloof dat die ruimte in Amsterdam volledig word verbouwd om eind dit jaar alle stations van mediahuis te vestigen
Plaats reactie