Veranderingen Sublime

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

density1

Re: Veranderingen Sublime

Bericht door density1 »

De schop gaat er wederom in. Er staan vanaf 1 februari veranderingen op stapel, nieuwe ochtendshow, nieuw format, vormgeving etc. https://www.radiofreak.nl/jaap-brienen- ... w-sublime/ De eerste echte grote veranderingen sinds het bestaan van de zender. Het werd tijd want er is best meer uit te halen.
Orange

Bericht door Orange »

Grote verandering? Er verandert toch niet zoveel?
rvbracht

Bericht door rvbracht »

Fijn dat Jaap Brienen de ochtendshow gaat doen, want die Francis Broekhuizen was nogal slaapverwekkend, en is geen DJ maar een presentator. Hij zal best prima op TV dingen kunnen doen, maar radio past daar niet bij. Jammer dat funky friday gaat verdwijnen, maar hopelijk sluit het nieuwe format daar meer op aan. Het jingle pakket was ook wel aan vernieuwing toe. Benieuwd hoe het gaat klinken vanaf a.s. maandag.
Verder gun ik Sublime ook wat meer marktaandeel, want waar ze nu al jaren op zitten is toch wel erg weinig.
lion

Bericht door lion »

density1 schreef: 28 jan 2021 15:43 De schop gaat er wederom in. Er staan vanaf 1 februari veranderingen op stapel, nieuwe ochtendshow, nieuw format, vormgeving etc. https://www.radiofreak.nl/jaap-brienen- ... w-sublime/ De eerste echte grote veranderingen sinds het bestaan van de zender. Het werd tijd want er is best meer uit te halen.
Heb niks gelezen over een nieuw (muziek) format.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Als ik eerlijk ben, ik blader de playlist van Sublime wel 's door, lijkt me het muziek format niet het probleem. Ik vind het verrassend uitdagend voor een commerciële zender.
density1

Bericht door density1 »

lion schreef: 28 jan 2021 17:29
density1 schreef: 28 jan 2021 15:43 De schop gaat er wederom in. Er staan vanaf 1 februari veranderingen op stapel, nieuwe ochtendshow, nieuw format, vormgeving etc. https://www.radiofreak.nl/jaap-brienen- ... w-sublime/ De eerste echte grote veranderingen sinds het bestaan van de zender. Het werd tijd want er is best meer uit te halen.
Heb niks gelezen over een nieuw (muziek) format.
Er is een nieuwe music director van Radio 2 afkomstig. Dus iets zal er wel veranderen.
jessica

Bericht door jessica »

Jaap Brienen heeft toch al een hele tijd de ochtendshow op Sublime gedaan. Heette die show niet: Eerst Jaap ?
density1

Bericht door density1 »

Nee, was niet dagelijks blijkbaar. Dacht ik eerst ook, maar is dus niet zo.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Jaap Brienen deed de ochtendshow op het helaas ter ziele gegane radio 6. Hij deed nu 1x de ochtend per week op sublime.
density1

Bericht door density1 »

Dat was het inderdaad.
Pot

Bericht door Pot »

jessica schreef: 28 jan 2021 20:12
Jaap Brienen heeft toch al een hele tijd de ochtendshow op Sublime gedaan. Heette die show niet: Eerst Jaap ?
Was inderdaad Radio 6. Maar volgens mij deed hij ook wat op vrijdagavond op Sublime en één keer per week de ochtendshow.
Oren open!
jassy

Bericht door jassy »

rvbracht schreef: 28 jan 2021 16:49 Fijn dat Jaap Brienen de ochtendshow gaat doen, want die Francis Broekhuizen was nogal slaapverwekkend, en is geen DJ maar een presentator. Hij zal best prima op TV dingen kunnen doen, maar radio past daar niet bij. Jammer dat funky friday gaat verdwijnen, maar hopelijk sluit het nieuwe format daar meer op aan. Het jingle pakket was ook wel aan vernieuwing toe. Benieuwd hoe het gaat klinken vanaf a.s. maandag.
Verder gun ik Sublime ook wat meer marktaandeel, want waar ze nu al jaren op zitten is toch wel erg weinig.
Volgens het bericht op Radio.nl blijft Funky Friday gewoon bestaan en gaat Francis Broekhuizen dit presenteren:

http://radio.nl/822582/jaap-brienen-naa ... an-sublime

"Broekhuijsen, die momenteel nog de ochtend presenteert, verschuift naar de avond en gaat doordeweeks van 19 tot 21 uur het programma ‘The Sublime Experience’ presenteren en elke vrijdag het programma ‘Funky Friday’."
Check live de details van de ensembles op 11C (Commercieel), 12C (NPO) en 6B (DAB Oost) op

http://www.dabmonitor.nl/
Radiofan500

Bericht door Radiofan500 »

Angelique Houtveen (EX-3FM) gaat naar Sublime, om daar de middagshow tussen 16 en 19 uur te presenteren.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Forse investeringen in Sublime dus, die voorheen nauwelijks iets van een gepresenteerde programmering had. Ongetwijfeld zit er geen rek meer in een format zonder presentatie, want dan kan je ook spotify opzetten.

Ik ben er wel blij mee, Sublime is samen met Kink toch wel het spannendste commerciële radio station op muzikaal gebied. Daar hoor je nog wel eens écht wat anders. Beide zijn op muzikaal gebied ook een stuk spannender dan de publieke zenders. Dat vind ik ook wel een bijzondere.

Verder ben ik benieuwd hoe Angelique het doet, ik vond haar in haar radio 6 tijd best prettig om te luisteren. Dit is een veel geloofwaardiger format in ieder geval.
Laatst gewijzigd door DavyGer op 17 feb 2021 09:04, 1 keer totaal gewijzigd.
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Logische stap, Sublime past haar qua muzieksmaak als een jas
Plaats reactie