Veranderingen Sublime

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Phoenix

Re: Veranderingen Sublime

Bericht door Phoenix »

Jasper de Vries wordt de nieuwe music director van Sublime. Die rol vervulde hij eerder bij Veronica, Radio 2 en ... Q Music.
RadioFan! schreef: 04 jul 2018 14:42 Verder vind ik het ook wel grappig dat in dit forum het woord "Qmusic" al vele malen vaker gezegd is dan "Sublime".
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
jessica

Bericht door jessica »

Phoenix schreef: 04 aug 2020 20:14 Jasper de Vries wordt de nieuwe music director van Sublime. Die rol vervulde hij eerder bij Veronica, Radio 2 en ... Q Music.
RadioFan! schreef: 04 jul 2018 14:42 Verder vind ik het ook wel grappig dat in dit forum het woord "Qmusic" al vele malen vaker gezegd is dan "Sublime".
Leuk voor Jasper. Dus niet meer van het ene naar het andere station nu. Beter lijkt me. Maar was Jaap Brienen daar geen music director of doet hij een andere functie?
density1

Bericht door density1 »

Het rommelt daar wel elke keer bij Sublime. Elke keer maar weer een andere music director met nieuwe ideeën. Weet niet of dit nu wel de continuïteit kan garanderen.
Orange

Bericht door Orange »

jessica schreef: 04 aug 2020 21:05
Phoenix schreef: 04 aug 2020 20:14 Jasper de Vries wordt de nieuwe music director van Sublime. Die rol vervulde hij eerder bij Veronica, Radio 2 en ... Q Music.
Leuk voor Jasper. Dus niet meer van het ene naar het andere station nu. Beter lijkt me.
Of zou het dat combineren?
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

density1 schreef: 04 aug 2020 22:34 Het rommelt daar wel elke keer bij Sublime. Elke keer maar weer een andere music director met nieuwe ideeën. Weet niet of dit nu wel de continuïteit kan garanderen.
Hangt aan elkaar van een paar medewerkers. De stationmanager doet ook Decibel er bij.
Feivel

Bericht door Feivel »

density1 schreef: 04 aug 2020 22:34 Het rommelt daar wel elke keer bij Sublime. Elke keer maar weer een andere music director met nieuwe ideeën. Weet niet of dit nu wel de continuïteit kan garanderen.
<reactie verwijderd>
jessica

Bericht door jessica »

Feivel schreef: 05 aug 2020 00:05
De Station Director daar heeft ook niet echt een geweldig track record. Zoek maar even op wie het is en welke projecten hij voorheen had ;-). Niet zo raar dat het dus weer rommelt..
Zoveel kun je op dat kavel van Sublime niet doen met de muziek. Beetje soulachtig, jazzy en softe muziek. Misschien af en toe nog wat goed in het gehoor liggende salsa en wereldmuziek er bij en je hebt het wel.

Jasper de Vries zo misschien er nog wat meer liedjes in kunnen brengen. Ik kan er wel een uurtje of 2 naar luisteren. Maar de hele dag dan ga ik me echt vervelen met die muziek en als je de hele week luistert hoor je veel herhaling in muziek. Dat kan nog wel beter.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Orange schreef: 04 aug 2020 22:37
Leuk voor Jasper. Dus niet meer van het ene naar het andere station nu. Beter lijkt me.
Combineren. Jasper is freelancer en dit is weer een extra opdrachtgever die hij aan het eind van de maand een factuur kan sturen.
density1 schreef: 04 aug 2020 22:34 Weet niet of dit nu wel de continuïteit kan garanderen.
Continuïteit met een freelancer. Nee, dat lijkt me niet.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Phoenix schreef: 05 aug 2020 08:12
Orange schreef: 04 aug 2020 22:37
Combineren. Jasper is freelancer en dit is weer een extra opdrachtgever die hij aan het eind van de maand een factuur kan sturen.
density1 schreef: 04 aug 2020 22:34 Weet niet of dit nu wel de continuïteit kan garanderen.
Continuïteit met een freelancer. Nee, dat lijkt me niet.
Want als de Vries een aanbod krijgt om ergens weer fulltime aan de slag te gaan of dagelijks vast programma, ja hij weer vrij snel weg bij Sublime
rickwaltmann

Bericht door rickwaltmann »

De Station Director daar heeft ook niet echt een geweldig track record. Zoek maar even op wie het is en welke projecten hij voorheen had ;-). Niet zo raar dat het dus weer rommelt..
Dag Feivel,
Ik ken je niet, maar je hebt iets tegen de wereld he? De boel afbranden lijkt wel helemaal normaal te zijn geworden. Best jammer, toch?

Het geeft niet, maar probeer het bij de waarheid te houden goed?

Wat je over mij schrijft, maakt niet veel uit, maar Sublime:
Het “rommelt” vooral niét. Het wisselen van een functie of het vergroten van een team zegt toch helemaal niet dat het “rommelt”? Waar blijkt dat dan precies uit?

Zonde!
Feivel

Bericht door Feivel »

rickwaltmann schreef: 05 aug 2020 17:18
Dag Feivel,
Ik ken je niet, maar je hebt iets tegen de wereld he? De boel afbranden lijkt wel helemaal normaal te zijn geworden. Best jammer, toch?

Het “rommelt” vooral niét. Het wisselen van een functie of het vergroten van een team zegt toch helemaal niet dat het “rommelt”? Waar blijkt dat dan precies uit?

Zonde!
Ik heb niks tegen de wereld. Rare conclusie. En ik brand je niet af, maar in mijn optiek is Radio Royaal een gefaald project en is het heen en weer flippen tussen Royaal en Decibel niet echt te beschrijven als iets dat van sterk management getuigt.

Dat het ‘rommelt’, waren de woorden van density1. Het vertrek van Sander de Heer in 2019, het schuiven met Jaap Brienen en nu met de komst van Jasper de Vries, laat toch wel zien dat er een andere koers gevaren gaat worden. Ik heb niets tegen wie dan ook van jullie.

Vandaar mijn opmerking. Maar gezien het feit dat je me al neerzet als iemand die iets ‘tegen de wereld heeft’ toont al aan dat we waarschijnlijk geen constructieve discussie gaan voeren. Jammer.
rickwaltmann

Bericht door rickwaltmann »

Feivel schreef: 05 aug 2020 19:39
rickwaltmann schreef: 05 aug 2020 17:18
Dag Feivel,

Zonde!
Ik heb niks tegen de wereld. Rare conclusie. En ik brand je niet af, maar in mijn optiek is Radio Royaal een gefaald project en is het heen en weer flippen tussen Royaal en Decibel niet echt te beschrijven als iets dat van sterk management getuigt.

Dat het ‘rommelt’, waren de woorden van density1. Het vertrek van Sander de Heer in 2019, het schuiven met Jaap Brienen en nu met de komst van Jasper de Vries, laat toch wel zien dat er een andere koers gevaren gaat worden. Ik heb niets tegen wie dan ook van jullie.

Vandaar mijn opmerking. Maar gezien het feit dat je me al neerzet als iemand die iets ‘tegen de wereld heeft’ toont al aan dat we waarschijnlijk geen constructieve discussie gaan voeren. Jammer.
Ah, maar hier zit het probleem... Jij dénkt dat ík de beslissingen heb genomen rond Royaal? Ookal was dit wél zo: ondernemen is proberen en risico lopen. Maar dat is dan minder sterk management?

Je kent de in’s & out’s niet maar roept van alles. Constructieve discussie is welkom, maar ken de feiten dan de volgende keer goed? Anders is het zo verdrietig.
Bart144

Bericht door Bart144 »

NRC Media neemt radiozender Sublime over

Sublime blijft als zelfstandig bedrijf binnen NRC Media opereren. Met de overname wil NRC zijn ambities in de audiomarkt verder verwezenlijken.

Link
rvbracht

Bericht door rvbracht »

Oei, meestal is dat geen goed nieuws.
Hopelijk blijft het typische Sublime format bestaan.
Orange

Bericht door Orange »

rvbracht schreef: 29 okt 2020 10:12 Oei, meestal is dat geen goed nieuws.
Hopelijk blijft het typische Sublime format bestaan.
Want? NRC Media lijkt me niet noodzakelijk een bedrijf waar Sublime slechter van wordt. Kan zelfs voorstellen dat de content die NRC al maakt van meerwaarde kan zijn voor Sublime.
Plaats reactie