Primeur! NPO richt geschillencommissie-geschillencommissie op om problemen met geschillencommissie op te lossen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

arieverdamstegen

Primeur! NPO richt geschillencommissie-geschillencommissie op om problemen met geschillencommissie op te lossen

Bericht door arieverdamstegen »

~Hallo allemaal, wat fijn dat je dit leest~

Wij van Het Knopje hebben een primeur voor jullie! De NPO richt namelijk een geschillencommissie-geschillencommissie op om de problemen met de huidige geschillencommissie op te lossen. Na de uitspraak over de AVROTROS en Annemieke is er namelijk dikke ruzie binnen de NPO.

check it out here: http://www.hetknopje.eu/het-nieuwsknopj ... commissie/

P.S. Check ook even de over ons pagina!

vriendelijke groet,

Arie Verdamstegen
Luc van Ostade

Re: Primeur! NPO richt geschillencommissie-geschillencommissie op om problemen met geschillencommissie op te lossen

Bericht door Luc van Ostade »

Greatski schreef: 09 mei 2018 09:07 Niet gelachen
Plaatje van een citroen
Alleen alternatief is echte muziek.
arieverdamstegen

Re: Primeur! NPO richt geschillencommissie-geschillencommissie op om problemen met geschillencommissie op te lossen

Check anders een van de andere artikelen Greatski!

Wist je trouwens dat je van lachen 7 jaar langer leeft?
https://www.gva.be/cnt/aid919836/lachen ... t-je-leven
jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Oh ja, Het Knopje. Zag net ook dat het een primeur was dat er op Radioforum een dag lang geen ruzie is geweest...

http://www.hetknopje.eu/het-nieuwsknopj ... adioforum/
Phoenix

Bericht door Phoenix »

arieverdamstegen schreef: 09 mei 2018 09:35
Check anders een van de andere artikelen Greatski!

Wist je trouwens dat je van lachen 7 jaar langer leeft?
https://www.gva.be/cnt/aid919836/lachen ... t-je-leven
Prima, maar breng dan iets wat daadwerkelijk om te lachen is. Deze berichtjes bezorgen hoogstens voor een kleine glimlach op je gezicht, maar het is verre van echt goede humor.

Succes met deze site, maar het lijkt me onnodig om hiervoor een topic te openen. Blijkbaar heb je deze traffic wel nodig. Dus nogmaals succes.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
density1

Bericht door density1 »

Vind het wel een lollige website. De Speld maar dan over radio gerelateerde nieuwtjes. Zo moet je het zien.
Luc van Ostade

Phoenix schreef: 09 mei 2018 10:52 Prima, maar breng dan iets wat daadwerkelijk om te lachen is. Deze berichtjes bezorgen hoogstens voor een kleine glimlach op je gezicht, maar het is verre van echt goede humor.

Succes met deze site, maar het lijkt me onnodig om hiervoor een topic te openen. Blijkbaar heb je deze traffic wel nodig. Dus nogmaals succes.
Praat effe lekker voor jezelf, ik vond het wel geinig. Alsof jij bepaalt wat goede humor is.

Lijkt wel alsof je op je pik getrapt bent ofzo.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Luc van Ostade schreef: 09 mei 2018 13:49
Phoenix schreef: 09 mei 2018 10:52 Prima, maar breng dan iets wat daadwerkelijk om te lachen is. Deze berichtjes bezorgen hoogstens voor een kleine glimlach op je gezicht, maar het is verre van echt goede humor.

Praat effe lekker voor jezelf, ik vond het wel geinig. Alsof jij bepaalt wat goede humor is.

Lijkt wel alsof je op je pik getrapt bent ofzo.
Jouw reactie vind ik wel humor hebben. Mag dat? Ik moest (harder) lachen om jouw opmerking dan om de berichtjes op De Knop.

En ja, tuurlijk praat ik voor mezelf. En nee, ik ben niet op mijn pik getrapt. Ik zou niet weten door wie en waarom.

Ik wens de makers van de site tot tweemaal toe succes toe. Dus ik begrijp je directe reactie niet zo. Maar nogmaals, ik kan er smakelijk om lachen.
arieverdamstegen

Bedankt voor de succeswensen!

Ook deze website's zullen we streng in de gaten houden voor nieuws uit medialand.

Het knopje, overal aanwezig.

vriendelijke groet,

Arie Verdamstegen
Eppo

Bericht door Eppo »

Prachtig, veel succes met "Het Knopje"!
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪
Feivel

Bericht door Feivel »

arieverdamstegen schreef: 09 mei 2018 14:11 Arie Verdamstegen
Of Erjon.. Op zijn naam staat de site tenminste geregistreerd :).
Luc van Ostade

Phoenix schreef: 09 mei 2018 13:57 Jouw reactie vind ik wel humor hebben. Mag dat? Ik moest (harder) lachen om jouw opmerking dan om de berichtjes op De Knop.

En ja, tuurlijk praat ik voor mezelf. En nee, ik ben niet op mijn pik getrapt. Ik zou niet weten door wie en waarom.

Ik wens de makers van de site tot tweemaal toe succes toe. Dus ik begrijp je directe reactie niet zo. Maar nogmaals, ik kan er smakelijk om lachen.
Van mij mag alles hoor. Maar ik vond het een heftige reactie op een totaal niet heftig verhaal. En ik kan niet zo goed tegen mensen die zeggen dat iets niet grappig is.
Ik vind Somertijd dan weer totaal niet grappig, maar mensen die dat wel mooi vinden, ga ik niet vertellen dat niet grappig is.Dat bepalen die mensen lekker zelf. Maar goed, nevermind, even goede vrienden wat mij betreft! :wink:
alex..

Bericht door alex.. »

Dat bericht van 'een dag geen ruzie op Radioforum' kan weer gerectificeerd worden.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Luc van Ostade schreef: 09 mei 2018 16:31 Maar ik vond het een heftige reactie op een totaal niet heftig verhaal.
Meen je dit serieus? Jij vond de volgende reactie van mij "heftig"? Zo was deze absoluut niet bedoeld.
Phoenix schreef: 09 mei 2018 10:52Prima, maar breng dan iets wat daadwerkelijk om te lachen is. Deze berichtjes bezorgen hoogstens voor een kleine glimlach op je gezicht, maar het is verre van echt goede humor.

alex.. schreef: 09 mei 2018 16:47 Dat bericht van 'een dag geen ruzie op Radioforum' kan weer gerectificeerd worden.
Er is hier absoluut geen sprake van ruzie. Dit is een discussieforum. Ruzie en discussie zijn twee totaal verschillende dingen.
Plaats reactie