Dat zou goed kunnen. Daar lijkt het wel op, gezien de vermoedelijke 8 locaties.
Heel origineel is het dan alleen niet... maar goed, wellicht geven ze er een eigen invulling aan. Morgen weten we het
Moderator: admin6
Dat zou goed kunnen. Daar lijkt het wel op, gezien de vermoedelijke 8 locaties.
Je kunt niet een week lang 8 Glazen Huizen in Nederland zetten; da's onbetaalbaar. Waarschijnlijk wordt er elke dag een speciale stad uitgelicht; en als er al een apart gebouwtje staat zal het een kleine studio/huisje zijn (en niet zo'n huis als ze vorig jaar hadden).timmjanssen97 schreef: ↑23 sep 2018 19:04 Laatste hint is: meer dan 3 dj's. Het lijkt er dus op dat er gewoon 1 dj in 1 stad verblijft. Dus in totaal 8 dj's die worden opgesloten.
Vraag me wel af hoe ze dat gaan doen dan. Zijn namelijk dan veel kosten
Ik ben heel benieuwd waar je vandaan haalt dat er in elke stad 'gewoon' 1 dj wordt opgesloten.timmjanssen97 schreef: ↑23 sep 2018 19:04 Laatste hint is: meer dan 3 dj's. Het lijkt er dus op dat er gewoon 1 dj in 1 stad verblijft. Dus in totaal 8 dj's die worden opgesloten.
Vraag me wel af hoe ze dat gaan doen dan. Zijn namelijk dan veel kosten
3FM Serious Request is dit jaar net effe anders... Er zijn dit jaar 3 doelen en er lopen 3 dj-teams het hele land door om JOUW actie in de spotlight te zetten! Dit is 3FM Serious Request: De Lifeline. Alle info check je via 3FM.nl/seriousrequest.