Frank Dane naar de ochtend van 538
Moderator: admin6
Re: Frank Dane naar de ochtend van 538
Ik vond het wel leuk vanmorgen. Van mij mag haar rol wel wat groter worden. Als nieuwslezer vind ik haar ook altijd leuk met conversaties (oa bij Somertijd doet ze het leuk). Wat mij betreft een goede aanvulling.
Haha ze heeft geen radiokop nee 
Zeker, mijn oortjes worden er lekker rood vanGerjanOpDreef schreef: ↑17 jul 2018 13:28 Céline Huismans maakt visual radio wel een stuk aantrekkelijker om naar te kijken.

Rock 'n roll is better than music!
-
Nou, ik baal nog wel dat ik niet bij de Somertijd BBQ was... aardig wat selfies gezien met Celine! Los daarvan doet ze het natuurlijk gewoon goed, ik hou wel van een beetje meer interactie met de 'nieuwslezers', al kan de een het beter dan de ander.
Ik bedoelde omdat er twee nieuwslezers zitten
Celine is meer dan alleen een nieuwslezeres. Ik denk dat zij de rol van sidekick prima kan invullen.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
- Zwarte IJsbeer
Een vrouw als sidekick is prima maar het moet wel klikken met de deejay. Het is vaak de combinatie die het een sterk team maakt. Rick van Velthuysen samen met Marloes Loffeman was echt TOP in het begin ook nog Jan Prins die daar bij zat, was een goed team op de middag in het weekend destijds.
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht

https://www.radiofreak.nl/hannelore-zwi ... rank-dane/Hannelore Zwitserlood wordt de vaste sidekick van Frank Dane in zijn nieuwe ochtendshow. Dat melden bronnen aan De Telegraaf. Voor Hannelore zou dat haar comeback bij Radio 538 betekenen: in augustus vorig jaar verruilde ze de zender voor het RTL-programma ‘5 Uur Live’. Na het eerste seizoen werd ze echter op een zijspoor gezet.
Hannelore was jarenlang te horen als nieuwslezer in de middag en avond op Radio 538. Zo las ze ook het nieuws in de middagshow van Coen en Sander. Jo van Egmond volgde Hannelore vorig jaar op als nieuwslezer.
Frank Dane begint in januari aan zijn nieuwe ochtendshow op Radio 538. Hij volgt Edwin Evers op, die na 21 jaar stopt met zijn populaire ochtendprogramma ‘Evers Staat Op’.
-
Geen Céline dus?
Vrouwen als sidekick gaat het helemaal worden komend jaar. Marieke op Q, Hannelore op 538, Patricia op Wild, ik meen ook een vrouw te horen op 10?
Rock 'n roll is better than music!
-
En Puck bij Frank van der Lende volgens mij
Dit topic gaat over Frank Dane en zijn ochtendshow. Niet over Frank van der Lende.
Ik neem aan dat Jelte ook mee gaat. Zou Jelmer ook nog mee gaan?
Ik neem aan dat Jelte ook mee gaat. Zou Jelmer ook nog mee gaan?
Maar die kent niemand.
Ik zou Marieke niet echt een sidekick willen noemen eigenlijk, vrij gelijkwaardige rol. De programmatitel bevat zelfs haar naam

Bij Gerard zit Tamara.
-