Frank Dane naar de ochtend van 538
Moderator: admin6
-
Frank Dane naar de ochtend van 538
Ennnn, het is officieel
https://www.parool.nl/kunst-en-media/fr ... ~a4591561/
https://www.parool.nl/kunst-en-media/fr ... ~a4591561/
Re: Edwin Evers: contract eindigt eind 2018: hoe verder?
We zullen ermee moeten leren leven...
-
Helaas staat op mijn werk de radio 's ochtends vastgeroest op 538RealSunchaser schreef: ↑09 apr 2018 15:34Nee hoor, gelukkig hebben we Ekdom op 10 of Van Inkel op 2 :P

Tijd voor Revolutie!

Nee gelukkig hoeven we er niet mee te leren leven.
Keuze genoeg met Domien op 3FM (misschien levert deze zet ze wel luistercijfers op), een nog onbekende op Radio 2, Ekdom op Radio 10, Mattie en Ingmar op Q, Sky lekker non stop, Joost Burger op Slam, Giel op Veronica Of de wat saaiere programma’s als het Radio 1 journaal met Jürgen van den Berg of Sublime FM. Of een lokale zender.....
Keuze genoeg met Domien op 3FM (misschien levert deze zet ze wel luistercijfers op), een nog onbekende op Radio 2, Ekdom op Radio 10, Mattie en Ingmar op Q, Sky lekker non stop, Joost Burger op Slam, Giel op Veronica Of de wat saaiere programma’s als het Radio 1 journaal met Jürgen van den Berg of Sublime FM. Of een lokale zender.....
-
Geen verrassende, maar wel een hele goede keuze. Mede door boulevard een redelijk grote naam, Origineel, scherp en vooral totaal iets anders dan Evers, waardoor de kans dat het een soort kopie wordt vrij klein is.
Grote kans dat het hetzelfde team wordt als in vorige zomers, in ieder geval Frank en Jelte, met misschien een derde erbij. Barend misschien?GerjanOpDreef schreef: ↑09 apr 2018 18:38 Ik ben benieuwd! Van mij mag hij de komende zomer wel gaan proefdraaien met zijn nieuwe team.
Ik denk dat Albert van de vrijdagavond niet net zo vrolijk is in de ochtend, en zijn moppentrommel is natuurlijk ook minder passend in de ochtend.
Wel interessant is inderdaad: met wie gaat hij een team vormen? Bij Boulevard bracht hij het vanavond in ieder geval alsof hij nog een team samen wilde gaan brengen. Dat zou dan inhouden dat het niet per se de usual suspects zijn.
Met wie zou hij een mooi team kunnen vormen? Zelf zou ik zeggen: Jelmer (die 'van' Stenders) en een dame erbij. Marieke Elzinga?
Met wie zou hij een mooi team kunnen vormen? Zelf zou ik zeggen: Jelmer (die 'van' Stenders) en een dame erbij. Marieke Elzinga?
Jelte van der Goot en Hannelore Zwitserlood lijkt me wel wat. En dan nog een tweede sidekick erbij die bijdraagt aan de hilariteit.Ingebruik schreef: ↑09 apr 2018 22:07Wel interessant is inderdaad: met wie gaat hij een team vormen? Bij Boulevard bracht hij het vanavond in ieder geval alsof hij nog een team samen wilde gaan brengen. Dat zou dan inhouden dat het niet per se de usual suspects zijn.
-
Mariek elsinga is een beetje verbonden aan Q dat wordt hem dus niet. Aub geen Albert ik weet niet wat hij toevoegd maar in mijn ogen helemaal niks....
Hannelore gaat het echt niet worden,die heeft tegenwoordig een tv carriere,hoop ook op Marieke.
Die heeft volgens mij nog veel meer een tv-carrière.
-
Jelmer zou ik een leuke toevoeging vinden, was altijd een bron van creativiteit bij Stenders. Maar het frank en vrijdagshowteam lijkt me ook prima.
Re: Frank Dane naar de ochtend van 538
Wie denken jullie dat de sidekicks worden?
Deze week zitten Jelte en Jelmer er als sidekick, ik gok dat dit ook vanaf januari de sidekicks worden.
Hoe zou het programma gaan heten?
Ik ga voor: Frank in de ochtend
Deze week zitten Jelte en Jelmer er als sidekick, ik gok dat dit ook vanaf januari de sidekicks worden.
Hoe zou het programma gaan heten?
Ik ga voor: Frank in de ochtend